تشریفات

تشریفات در تهران

تشریفات در تهران

تشریفات در تهران

مجالس خود را به ما بسپارید.شیرازیاب با معرفی بهترین تشریفات در تهران برای داشتن جشن مناسب به شما کمک می‌کند.

برنامه ریزی، یکی از ارکان اصلی برای شروع یک مراسم می باشد. بیشتر عروس و دامادها برای برنامه ریزی مراسم عروسی خود از تشریفاتی عروسی در شهر تهران استفاده می کنند. قیمت تشریفات عروسی در تهران نیز بسیار متفاوت است. این قیمت ها بنا بر ازدواج آسان یا تشریفاتی بودن مراسم از 5 میلیون تا 500 میلیون تومان متغیر می باشد. ازدواج آسان در شهر تهران نیز یکی از گزینه هایی است که عروس و دامادها از آن بهره می برند

تشریفات تولد در تهران

اگر تصمیم دارید جشن تولد بزرگی بگیرید و  بخواهید خودتان آسوده خاطر در جشن تولد حضور پیدا کنید و یا این که جشن تولد مفصل تری بگیرید، بهتر است تمامی کرها را به افراد دیگر تفویض کنید. پیشنهاد ما به شما این است که با کمک یک مجموعه تشریفات تولد، جشن خود را برگزار کنید. به این معنی که به دنبال یک مجموعه تشریفاتی خوش سابقه و با تجربه بگردید و سپس تمامی کارها را از صفر تا صد به آنها بسپارید و‌روز جشن خودتان مثل سایر مهمان ها، بدون کار اضافه ای، حاضر شده و وارد جشن شوید و لذت ببرید. به این صورت خاطره ی فراموش نشدنی از جشن تولد برایتان به یادگار خواهد ماند.شیرازیاب لیستی از تشریفات تولد در تهران معرفی می‌کند.

تشریفات تولد شماره تماس
خدمات تشریفات سپید 09131334159
تشریفات احمد اسدی 09125794800
تشریفات مهرویاد 09124321628

تشریفات عروسی در تهران

تشریفات شماره تماس
تشریفات اریا 09123975391
تشریفات پرنده سفید 09125969598
تشربفات لوکس صبور 0912 100 5600
تشریفات بهمن 02188385380

تشریفات عقد در تهران

طراحی تشریفات سفره مجالس عقد در مراسمی که مجلس عقد جداگانه برگزار شده باشد باید متفاوت باشد، ارائه خدماتی نظیر تزئینات و پذیرایی توسط تشریفات مجالس عقد باید با رسوم متفاوتی صورت گیرد.شیرازیاب بهترین تشریفات عقد را به شما معرفی می‌کند.
تشریفات مجالس عقد آنیا با برخوداری از طراحان خلاق و با ذوق و پرسنل مهماندار تشریفات مجالس عقد اختصاصی میتواند انواع طرحهای پیشنهادی عروس و داماد را برای سفره عقد پیاده سازی کنند.

خانه عقد هور با توجه به فضای فوق العاده و چیدمان بسیار شیک، یکی از بهترین سالن عقد های تهران است. این سالن عقد در یک خانه ویلایی لوکس در منطقه ونک واقع شده است. یک خانه ویلایی رویایی، با فضای باز بسیار بزرگ که شما عزیزان می‌توانید برای برگزاری مراسم عقدتان هم در داخل ویلا و هم در فضای باز مراسم عقدتان را برگزار کنید. در خانه عقد هور، علاوه بر پذیرایی چای و شیرینی، شما میتوانید با پذیرایی نهار و شام میزبان میهمانان خود باشید.

سالن‌های عقد مجموعه همدم، با بهترین دسترسی در دو شعبه شرق و شمال تهران قرار دارند. این مجموعه با سابقه درخشان و کادری مجرب در برگزاری مراسم عقد محضری لاکچری در سالن عقد و در فضای باز، بهترین مجری برگزاری عقد تشریفاتی می‌باشد. عروس و داماد‌های عزیز می‌توانند با در نظر گرفتن لوکشین شهری، ظرفیت و دکوراسیون سالن‌ها، سبک و دیزاین سفره عقد موردپسند و همچنین خدمات مورد انتظار یکی از سالن‌های لوکس عقد مجموعه همدم را انتخاب و خلق مراسمی با شکوه را به تیم تشریفاتی عقد همدم بسپارند.

تشریفات مجالس در تهران

تشریفات مجالس در تهران

تشریفات در تهرانسر

ما به شما بهترین تشریفات مجالس در تهرانسر را معرفی می‌کنیم.

تشریفات و باغ تالار پذیرا،بنیتا،آدم و حوا، تهرانسر،گردو …

تشریفات در تهرانپارس

تشریفات شکوه مهر آریا، گلدن نایت، سیمرغ، نگین تهرانپارس و تالار پذیرایی بزرگ تشریفات تهرانپارس دارای ظرفیت 600نفر می باشد.
تالار تشریفات دارای 15 سال سابقه فعالیت در اجرای مراسم عروسی می باشد.

برخی از امکانات تالار بزرگ تشریفات:

  • آتش بازی سرد هنگام رقص عروس و داماد
  • نورپردازی حرفه ای همراه با بخار
  • سیستم میکسر صوت حرفه ای
  • دارای پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 100 ماشین
  • دارای برق اضطراری
  • و …

یکی از ملاک‌های مهم هر چه بهتر برگزار شدن مراسم تالار عروسی و تشریفات است که می‌بایست در انتخابشان بیشترین دقت را انجام داده و همه جوانب را رعایت نمود. جهت انتخاب تالار عروسی خود حداقل ۶ ماه قبل اقدام نمایید تا امکان رزرو تالار در زمان دلخواهتان فراهم باشد

منابع:https://fa.wikipedia.org/wiki/

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *