آدرس و شماره تماس, آموزشی, اماکن

تعمیر مبل در منزل

تعمیر مبل در منزل

تعمیرات مبل در منزل

با سلام و سپاس از حسن انتخابتون…
ما در سایت شیراز یاب قصد داریم اطلاعاتی درباره “تعمیر مبل در منزل” را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.با ما همراه باشید.

به “هوم سرویز

خدمات فنی، نظافتی و تعمیراتی

منازل و شرکت ها

021-91001332

سایت ما:شیرازیاب

 

تعمیر مبل و تعویض روکش مبل یک راه ساده و کم هزینه برای نونوار کردن مبلمان قدیمی و تغییر دکوراسیون داخلی است. با توجه به هزینه های سرسام آور خرید مبل می توان با تغییر در طرح و رنگ روکش، مبلمان قدیمی را به زیبایی هر چه تمام تر تعمیر کرد. هزینه تعمیر مبل و تعویض روکش مبل در مقایسه با قیمت خرید یک دست مبلمان جدید، بسیار مقرون به صرفه تر است. این روزها نجارهای حرفه ای در تعمیرات مبلمان می توانند همه کارهای تعمیر مبل در منزل را انجام دهند. تعویض رویه مبل چرمی، تعویض روکش مبل پارچه ای و هر نوع تعویض رویه مبل در منزل از سرویس های خدماتی محبوب بین خانواده های تهرانی است که اغلب در هنگام تغییر دکوراسیون داخلی و یا پس از بازسازی منزل درخواست می شود.

تغییر دکوراسیون داخلی منزل بر روحیه افراد خانواده تاثیر مثبتی دارد و فضا را گرم و صمیمی می کند. رنگ آمیزی دیوارها، کاغذ دیواری، تعویض فرش و کفپوش، تعویض قاب های دیواری و دیوارکوب ها، تغییر در نورپردازی همگی می توانند در طراحی دکوراسیون داخلی تغییر ایجاد کنند ولی هیچکدام به اندازه اثاثیه و مبلمان دیده نخواهند شد. مبلمان یکی از لوازم اصلی در تغییر دکوراسیون است که به دلیل ابعاد و بزرگی، تغییر زیادی در فضای داخلی به وجود می آورد. استفاده مداوم از مبلمان موجب آسیب به رویه مبل، ایجاد خش و خراش روی دسته چوبی مبل و کثیفی مبلمان می شود. تعویض مبلمان تنها راه چاره در این مورد نیست. اگر اسکلت مبلمان سالم است می توانید با تعمیر مبل و تعویض رویه مبل در منزل مشکل ظاهری مبلمان را حل کنید. خدمات تعمیرات مبلمان از سرویس های کاربرپسند هوم سرویز در تهران است.

خدمات تعمیرات مبلمان در هوم سرویز

برطرف کردن آسیب های ظاهری مبل راهکاری خلاقانه برای تغییر در شکل ظاهری مبل های ارزشمند قدیمی است. کارگاه های تعمیر مبل و مبل سازی می توانند قسمت های آسیب دیده مبلمان را تعویض کنند و نمای ظاهری آن را به سبکی متفاوت و هماهنگ با سلیقه شما طراحی کنند. تعمیر مبل و تعویض رویه مبل در منزل توسط نیروهای آموزش دیده و با تجربه هوم سرویز در سطح تهران بزرگ انجام می شود. ما در همه مناطق تهران همیاران آموزش دیده و کاربلد را درب منزل اعزام می کنیم تا مشاوره رایگان در مورد تعمیرات مبلمان را ارائه کنند. خدمات تعمیر مبل شرق تهران تا خدمات مبل غرب تهران در حیطه کاری همیاران هوم سرویز قرار دارد.تعویض رویه مبل چرمی به متریال مورد نظر مشتری با هماهنگی فبلی انجام می شد. سرویس تعمیر مبل در منزل هوم سرویز رضایت همه مشتریان را جلب کرده است.

  • پیشنهاد مطالعه:تعمیرات مبل در تهران با قیمت باورنکردنی!
  • پیشنهاد مطالعه:هزینه بازسازی خانه به طور متوسط چقدر است؟

هزینه تعمیر مبل در هوم سرویز

خدمات تعمیر مبل هوم سرویز شامل انجام تعمیرات مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، تختخواب شو و همه انواع مبلمان می باشد. هزینه تعمیر مبل در منزل طبق نرخ اتحادیه محاسبه می شود و شامل پرداخت هزینه اضافی در محل نخواهد شد. برای اطلاع از نرخ تعمیرات مبل به اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید. قیمت تعمیر مبل به صورت شفاف و روشن در هوم سرویز ارائه شده است. برای ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن و یا تماس تلفنی اقدام کنید.

عنوان از قیمت (تومان) تا قیمت (تومان)
رنگ کاری به همراه لکه بری مبل استیل 9 نفره 900,000 2,000,000
رنگ کاری به همراه لکه بری مبل استیل کلاسیک 9 نفره 700,000 1,500,000
رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل استیل 9 نفره 1,400,000 1,800,000
رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل استیل کلاسیک 9 نفره 1,200,000 1,600,000
رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل استیل کلاسیک 9 نفره 1,800,000 2,400,000
رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل راحتی پارچه ای 7 نفره 1,500,000 2,100,000
رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل راحتی ال شکل 7 نفره 1,400,000 2,000,000
تعویض فوم کف انواع مبل استیل و راحتی 400,000 900,000
رفع ایراد نجاری و لقی کلاف توافقی توافقی

شرایط سرویس تعمیر مبل

چنانچه مشتری نیاز به همفکری یا تهیه جنس مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارایه نماید.
هزینه پارچه مدنظر مشتری به صورت مجزا مخاسبه و اعلام می شود.

تعمیر مبل چرمیتعمیر مبل در شرق تهران

خدمات تعمیر مبل شرق تهران

بهترین تیم نجاری در شرق تهران آماده انجام خدمات تعمیرات مبلمان با کیفیت عالی است. همیاران هوم سرویز در تعمیر مبل شرق تهران دارای سابقه کاری و تجربه خوبی هستند. اگر مبل دارای خراشیدگی های سطحی است و یا حتی اگر پایه های مبل دارای شکستگی می باشد، با ما تماس بگیرید. رفع ایراد نجاری و لقی کلاف مبلمان بخشی از خدمات تعمیر مبل شرق تهران است که در همه ایام سال فعال می باشد. رنگ کاری مبل استیل، رویه کوبی مبل استیل، تعویض رویه مبل چرمی و رویه کوبی مبل راحتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را از ما بخواهید. برای تعویض روکش مبل نیازی به حمل مبلمان به کارگاه نیست و همه کارهای تعویض رویه مبل در منزل و تحت نظارت مشتری انجام می شود. انتخاب پارچه طبق خواسته مشتری و با هماهنگی قبلی امکان پذیر است.

خدمات تعمیرات مبل غرب تهران

مژده به اهالی غرب و شمال غرب تهران ، تعمیرات مبل غرب تهران درب منزل را با هوم سرویز تجربه کنید. مبلمان صدای جیر جیر می دهد؟ پارچه مبل بی رنگ و رو شده؟ نشیمن گاه مبل انعطاف پذیری اولیه را ندارد؟ اگر میاز به خدمات تعمیر مبل و تعویض رویه مبل در منزل دارید با ما تماس بگیرید. هوم سرویز برای انجام تعمیرات مبل غرب تهران ، شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است. مشاوره و راهنمای جهت تعمیر مبل به صورت رایگان انجام می شود. تعمیرات مبلمان استیل ، تعمیر مبل راحتی، تعویض کامل اسفنج به همراه فنر کشی با قیمت مناسب را از ما بخواهید. تعمیرات مبل غرب تهران شامل مبلمان منازل و مبلمان اداری است. با صرف هزینه ای اندک دکوراسیون داخلی شرکت یا منزل را دگرگون کنید.

تعمیر مبل در منزل

تعمیرات مبل یک کار تخصصی است که به هنگام بازسازی مبلمان انجام می شود. هوم سرویز یک شرکت خدماتی نظافتی است که بیش از صدها سرویس خدماتی را برای خانواده های تهرانی ارائه می دهد. خدمات تعمیر مبل هوم سرویز از سرویس هایی است که درخواست کننده همیشگی دارد. کارهای بسیاری را می توان در هنگام تعمیرات مبل انجام داد که همگی روی ظاهر مبلمان تاثرگذار است. برخی از اقدامات رایج در تعمیر مبل عبارتند از:

تعمیر مبل شکسته و دارای خراشیدگی

اگر نمی خواهید یک مبل نو بخرید باید مبل قدیمی را تعمیر کنید. اگر شکستگی و یا خراشیدگی در برخی از قسمت های مبل دیده می شود می توان قطعات آسیب دیده را تعویض و یا تعمیر کرد. دسته و پایه برخی از مبل ها قابل جدا شدن است و با اندکی مهارت می توان قسمت دسته یا پایه را از بدنه اصلی جدا کرد. خدمات تعمیر مبل در تهران شامل ترمیم شکستی ها و برطرف کردن لقی کلاف مبل است. با نگاهی به قیمت مبلمان در فروشگاه ها، به نظر تعمیر مبل بهترین گزینه برای نوسازی مبلمان کارکرده قدیمی است که نتایج خوبی هم دارد. با ما تماس بگیرید تا بهترین نجار تهران را برای تعمیر مبل درب منزل اعزام کنیم.

تعویض پارچه مبلتعمیر مبل در تهران

رنگ آمیزی مبلمان چوبی

مبلمان چوبی قابلیت رنگ پذیری دارند. یکی از راه های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون، رنگ آمیزی قسمت های چوبی مبل ها می باشد. می توانید قسمت های چوبی مبلمان را با رنگی بسیار متفاوت از رنگ قبلی، رنگ آمیزی کنید تا تحول بزرگی را در مبل ها شاهد باشید. اگر در این زمینه تجربه کافی ندارید هرگز ریسک نکنید و از یک تعمیرکار مبل برای رنگ آمیزی قسمت های چوبی مبل ها کمک بگیرید. رنگ آمیزی مبلمان با دستگاه های پیشرفته و زیر نظر متخصص انجام می شود. تماس با هوم سرویز از طریق تلفن و اپلیکیشن هوم سرویز امکان پذیر است.

رنگ کاری مبل استیل

مبلمان استیل در اثر استفاده مداوم درخشندگی خود را از دست داده و زیبایی روزهای اول را ندارند. جهت حفظ دوام و ظاهر زیبای مبلمان استیل می توانید با رنگ کاری جلای اولیه را به مبلمان با ارزش خود برگردانید. تعمیر مبل استیل یک کار تخصصی است و بدون تجربه و آموزش نمی توان اقدام به تعمیر مبل و رنگ کاری مبل استیل کرد. اگر در این زمینه آموزش دیده اید می توانید این کار را به تنهایی در منزل انجام دهید. چنانچه تجربه کافی در تعمیر مبل و رنگ کاری مبل استیل ندارید با ما تماس بگیرید. هوم سرویز با ارائه سرویس های خدماتی تخصصی در سطح تهران بزرگ، بسیاری از مشکلات خانواده ها را حل کرده است.

تعویض پارچه مبل

بدون شک با تعویض پارچه مبل، تفاوت آشکاری در ظاهر مبل ها ایجاد می شود. برای اینکه فضای متفاوتی را تجربه کنید باید از یک پارچه با رنگ کاملا متفاوت استفاده کنید. به فروشگاه های فروش مبلمان سر بزنید و طرح های جدید و پارچه های مد روز برای مبلمان را ببینید به این ترتیب انتخاب رویه پارچه ای مبل ساده تر خواهد شد. اخیرا یکی از مبل ها با پارچه گلدار و بقیه مبل ها تک رنگ انتخاب می شوند. ترکیب پارچه گلدار و پارچه ساده هم برای رویه مبل های جدید به کار می رود که هر کدام زیبایی خاصی دارند. اگر برای خرید پارچه و رویه مبل نیاز به راهنمایی دارید، همیاران هوم سرویز با تهیه متریال مورد نظر شما کارها را ساده می کنند. در صورت تهیه رویه مبل توسط همیار، حتما فاکتور خرید را دریافت کنید.

تعمیر تشک های مبل

اگر مبلمان شما دارای تشک های جدا شدنی است می توانید این تشک ها را با تشک هایی جدید جایگزین کنید. استفاده مداوم از تشک های مبل موجب تغییر فرم در ظاهر آن می شود که باید تشک را تعویض کرد. استفاده از رنگ های متفاوت و هماهنگ با دکوراسیون داخلی، ایده خلاقانه ای برای تعویض تشک های مبل است. اگر اسفنج ها کیفیت خود را از دست داده و نشیمن گاه مبل ها انعطاف پذیری خوبی ندارد، می بایست تعمیر مبل را با تعویض اسفنج ها انجام دهید. همیاران هوم سرویز در همه مناطق تهران آماده انجام خدمات تعمیر مبل و تعویض روکش مبل هستند با ما تماس بگیرید.

تغییر در میز عسلی

میز های عسلی چوبی، پس از مدتی درخشش اولیه خود را از دست می دهند. وجود خط و خراش روی میز عسلی هم چندان خوشایند نیست. برای تغییر دکوراسیون و تعمیر مبل می توانید میز عسلی چوبی را با میز عسلی شیشه ای جایگزین کنید. به این ترتیب یک تغییر اساسی در مبلمان ایجاد کرده اید. میزهای شیشه ای دچار خراش نمی شوند و در اثر مرور زمان شفافیت و رنگ خود را ار دست نمی دهند. انجام خرده کاری های نجاری در محل یکی از سرویس های محبوب در هوم سرویز است که با استقبال زیادی روبرو شده است. تعمیر مبل به همراه تعمیرات کمد، کابینت آشپزخانه و … بخشی از خدماتی است که نجاران حرفه ای هوم سرویز در محل انجام می دهند.

جلا دادان مبلمان های قدیمی

قسمت های چوبی مبلمان را با پارافین و روغن های جلای مخصوصی که در بازار به فروش می رسند جلا دهید. این روغن ها برای مبل های چرمی هم مورد استفاده قرار می گیرند و شفافیت و تازگی در چرم ایجاد می کنند. اما گاهی این ترفند چاره ساز نیست و وجود خراش و یا پارگی در رویه مبلمان چرمی دیده می شود. در این صورت با تعویض رویه مبل چرمی مشکل به صورت کامل حل خواهد شد. تعویض رویه مبل چرمی یک کار تخصصی است که توسط نجار حرفه ای انجام می شود. اگر در این زمینه تجربه ای ندارید با ما تماس بگیرید. خدمات تعمیر مبل در منزل هوم سرویز شامل تعویض روکش مبل پارچه ای ، تعویض رویه مبل چرمی و تعمیر مبل در منزل است. کارهای تعمیرات لوازم منزل را به حرفه ای های هوم سرویز بسپارید و خود مدیریت و نظارت را بر عهده بگیرید.

 

از این مطالب دیدن فرمایید

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *