آدرس و شماره تماس, پزشکی

تعویض مفصل لگن به روش کم تهاجمی

تعویض مفصل لگن به روش کم تهاجمی

تعویض مفصل لگن به روش کم تهاجمی

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  تعویض مفصل لگن به روش کم تهاجمی را در اختیار شما قرار دهیم

بهترین پزشک تعویض مفصل لگن به روش کم تهاجمی

در تعویض مفصل ران  (minimal invasive total hip arthroplasty (MIS THR ، مفصل مصنوعی جایگزین مفصل ران می شود. برشهای مختلف جراحی جهت انجام این عمل وجوددارد.این روش، بسیار ایمن و موثر می باشد.

بهترین پزشکان تعویض مفصل لگن

ردیف نام پزشک ادرس شماره تماس
1 دکتر محمدعلی قاسمی شیراز، خیابان قصرالدشت، نبش کوچه ۷۸، روبه روی قنادی کامران ۰۷۱-۳۶۲۸۸۵۱۰

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: تعویض مفصل لگن به روش کم تهاجمی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



لیست پزشکان تعویض مفصل لگن به روش کم تهاجمی

در روش تعویض مفصل ران با کمترین میزان تهاجم، هدف، جایگزین کردن مفصل مصنوعی به جای مفصل آسیب دیده است. با این تفاوت که برش  کوچک تری(کمتر از ۱۰ ساتیمتر)  با حداقل اسیب به عضلات ایجاد میشود .این روش در کنترل درد و تسریع روند بهبودی موثر می باشد.

این روش با بی حسی نخاع صورت می گیرد و محل برش ها بر اساس جثه ی بیمار و ماهیت شیوه تعیین می شود.

اسامی پزشکان تعویض مفصل لگن به روش کم تهاجمی 

لگن یکی از مفصل های موجود در بدن محسوب می گردد که از یک گوی و حفره تشکیل شده است. حفره، محل اتصال سر  استخوان  ران  به لگن می باشد . حفره استخوانی در استخوان لگن (استابولوم)و سر استخوان ران  توسط بافتی لغزنده  و صیقلی به نام غضروف  پوشانده شده است  است که موجب سهولت حرکت  سر استخوان ران درون حفره لگنی (استابولوم )  بدون هیچ اصطحکاکی می شود.

تعویض مفصل ران با کمترین میزان تهاجم

در روش مدرن تعویض مفصل ران به روش کم تهاجمی، عمل جایگزینی مفصل با برش هایی که اندازه کوچکتری دارند انجام می گیرد، هدف اصلی از انجام این جراحی کمتر شدن میزان خونریزی ،بهبود شرایط بیمار با حداقل آسیب وارده به عضلات بیمار ، دوره نقاهت کمتر وبهبودی سریعتر وی می باشد. در این روش بیشتر از استم های کوتاه استفاده میگردد.

بهترین دکتر تعویض مفصل لگن 

تفاوتی که می توان بین دو روش جراحی سنتی و مدرن قائل شد، میزان برش ایجاد شده در جراحی می باشد که امروزه درصد بالایی از جراحی های تعویض مفصل به روش مدرن وکم تهاجمی انجام می گیرد.

حداکثر برش هایی که در جراحی تعویض مفصل ران ایجاد می گردد نهایتا یک یا دو برش در اندازه حدودا 5 اینچ می باشد، در حالی که در روش تعویض مفصل به روش باز یا همان روش سنتی برش هایی تا 10 اینچ هم ممکن است ایجاد گردد.

 

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *