آدرس و شماره تماس, پوشاک

تولیدی شال و روسری شیراز

تولیدی شال و روسری شیراز

تولیدی شال و روسری شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  تولیدی شال و روسری شیراز را در اختیار شما قرار دهیم

شال و روسری شیراز

روسری پارچه‌ای معمولاً سه گوش یا چهارگوش (به صورت سه تا شده) است که بیشتر روی سر یا گردن پوشیده می‌شود. روسری ممکن است به منظور رعایت حجاب اسلامی، گرما، تمیزی یا برای زیبایی پوشیده شود.

معمولاً هرچه قواره روسری بزرگتر باشد، بهتر و راحت تر است، مگر آنکه بزرگی زیاد برای فصل گرما مناسب نباشد.

شال و روسری شیراز اینستاگرام

سیامک:۰۹۳۸۸۵۲۳۵۹۰ – ۰۲۱۶۶۳۷۲۲۴۹

 

تولید کننده و پخش کننده شال و روسری در سراسر ایران تضمین زیر قیمت بازار دفتر پخش در تهران مناسب عمده فروشها فروشهای خانگی فروش مغازه فروش انلاین دست فروشی حراجیها و…. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09901367959 تماس گرفته یا پیام دهید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: تولیدی شال و روسری شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



عمده فروشی شال و روسری شیراز

آریا بخرد:۰۹۳۵۹۷۵۰۰۸۱ – ۰۹۱۶۹۷۱۵۱۶۶

پخش انواع شال و روسری نخی،حریر،ابریشم،مامی و… ارسال به سراسر ایران شال و روسری ایرانی و خارجی جنس درجه یک با قیمت عالی آیدی کانال تلگرام ما @caprisscarf آیدی اینستاگرام ما Capris_scarf@

 

پخش عمده شال و روسری شیراز

خرید عمده شال و روسری مناسب یکی از موضوعات مهم برای مغازه داران و فروشندگان است. انتخاب و خرید از برندی که تولید کننده شال و روسری است سبب حذف واسطه ها و قیمت تمام شده کمتر می شود . مدلینا پخش عمده شال و روسری در تهران و شهرستان با کیفیت بالا ، زیبایی منحصر بفرد و پیروی از آخرین مدهای جهانی ارائه می کند . برای خرید عمده روسری و خرید عمده شال به سایت مراجعه نمایید .

ادرس تولیدی شال و روسری در شیراز

خرید عمده شال و روسری از وب سایت مدلینا . فروش عمده شال و روسری در بازار تهران با سه شعبه در بازار و نمایندگی های تهران و شهرستان با قیمت مناسب ، تنوع فراوان و کیفیت بالا . جهت خرید عمده روسری ، خرید عمده شال ، خرید عمده شال و روسری مدلینا به وب سایت مراجعه کنید و یا با دفتر مرکزی تماس بگیرید .

عمده فروشی شال و روسری در شیراز

آتی ایساتیس:۰۹۱۳۰۷۳۵۰۷۵

?متنوع ترین کانال و فروشگاه شال و روسری ? لینک کانال ? ?????? @atiisatis1 آیدی سفارش.کلیک کنید???? @atiisatisyazd

شال و روسری ژینا شیراز

کارگاه تولیدی پوشاک راحتی زنانه – مردانه – بچگانه کارگاه تولیدی لباس اریانا ترک با بیش از 16 سال فعالیت در زمینه دوخت دوز البسه در خدمت شما هم وطنان عزیز میباشد با تجربه ای که ما در سال های اخیر در زمینه تولید پوشاک بدست اورده ایم نشانگر این میباشد که هم وطنان ایرانی ما به تیپ و ظاهر خود اهمیت بسیار میدهند یکی از زیر شاخه های مجموعه پوشاک لباس راحتی میباشد که پر فروش ترین شاخه پوشاک هست ما به کمک همکاران عزیزمان در کارگاه تولیدی پوشاک اریانا ترک دست به دست هم داده ایم تا بهترین و باکیفیت ترین و ارزان ترین لباس راحتی – اسپورت – خانگی را د راختیار شما هم وطنان عزیز قرار دهیم محصولات تولیدی اریانا ترک شامل موارد زیر میباشد : لباس عمده مردانه – پخش عمده لباس زنانه – فروش عمده لباس زنانه ترک – عمده فروشی لباس – فروش لباس – لباس زنانه تیشرت شلوارک – لباس راحتی بچه گانه – عمده پوشاک راحتی خانگی – فروش چادر زنانه – فروش عمده لباس کودک – تولید لباس مجلسی – لباس زیر زنانه – خرید لباس مجلسی – تی شرت و شلوارک – پخش عمده پوشاک نوجوان – پخش پوشاک بلوز شلوار زنانه – پخش عمده لباس شب

شال و روسری در شیراز

  • روسری نخی این روسری ها با قواره های بزرگ برای تابستان خیلی مناسب‌اند. خنک و سبک هستند و باعث نمی‌شوند سر و موها عرق کند.
  • روسری پلیسه
  • روسری مامی
  • روسری حریر کرپ روسری های حریرکرپ نازک و سبک هستند. البته به دلیل رنگ های مات پارچه های حریرکرپ، نازکی آنها موجب نمی شود موهای تان پیدا باشد. این روسری ها خنک و لطیف هستند و برای استایل مهمانی های دوستانه گزینه خوبی خواهند بود.
  • روسری ساتن ابریشم
  • روسری لمه دار
    شال و روسری های لمه دار انتخابی ایده‌آل برای بانوانی است که می خواهند متفاوت و شیک باشند. این مدل شال و روسری ها با لمه های درخشان باعث جذابیت و زیبایی هرچه بیشتر شما می شوند. براق بودن رشته نخ های لمه این طرح شال و روسری توجه دیگران را به شما جلب خواهد کرد. پس اگر دوست دارید بیشتر دیده شوید روسری لمه دار سر کنید.

کانال شال و روسری شیراز

در ورزش جودو، پوشیدن روسری به دلایل ایمنی جودوکار ممنوع است.

 

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *