خدمات

تولیدی کابینت روشویی در اصفهان

تولیدی کابینت روشویی در اصفهان

تولیدی کابینت روشویی در اصفهان

 

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “تولیدی کابینت روشویی در اصفهان” به همراه آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

کابینت روشویی چیست؟

یکی از وسایل و تجهیزات مهم هر سرویس بهداشتی، روشویی است. در ابتدا این وسیله، به صورت پایه دار و بدون کابینت تولید می‌شد، به مرور زمان و افزایش آپارتمان نشینی فضای سرویس بهداشتی کوچکتر شد و نیاز به فضای بیشتر و کابینت احساس میشد و امروز انواع روشویی کابینتی از نظر جنس، قیمت، طرح و ابعاد در بازار موجود است.

در ابتدا روشویی کابینتی در بیمارستان ها و هتل ها استفاده میشد اما با گذشت زمان وجود آن در خانه ها و آپارتمان ها نیز احساس شد و امروز جای خود را به خوبی در خانه های ما باز کرده است. به دلیل کاربردی بودن و همچنین زیبایی دوچندانی که به سرویس میدهد انتخاب اول برای خرید روشویی، روشویی کابینتی است.

چرا باید از روشویی کابینتی استفاده کنیم؟

اغلب خانم ها به دنبال فضایی در سرویس بهداشتی بودند تا اقلام آرایشی و بهداشتی خود مانند مسواک، حوله، شوینده ها و… را در آن نگهداری کنند. همچنین بتوان در پشت آن لوله‌های آب سرد و گرم را از معرض دید مخفی کرد.

از آنجایی که سرویس بهداشتی محیط مناسبی برای رشد انواع باکتری‌ها و میکروب‌ها است و معمولا با استفاده از سرویس بهداشتی یا فلاش‌تانک تعداد باکتری‌های موجود در فضا چندین برابر می‌شود، این میکروب‌ها جذب وسایل بهداشتی می‌شوند و باعث آلوده شدن آن‌ها می‌شوند.

تولیدی کابینت روشویی در اصفهان

تولیدی کابینت روشویی در اصفهان

از طرفی اقلام بهداشتی مورد استفاده در سرویس بهداشتی به دلیل کاربرد خاص آن‌ها، نیاز به محافظت بالایی دارند. در نتیجه درصورت آلوده بودن این وسایل، استفاده از آن‌ها خطرات زیادی را به همراه دارد. با توجه به توضیحات داده شده بهتر است فضایی در سرویس بهداشتی وجود داشته باشد تا اقلام بهداشتی داخل آن و به دور از انواع میکروب‌ها نگهداری شوند.

مزیت کابینت‌‌‌های روشویی چیست؟

?بهترین استفاده از کمترین فضا
?تسهیل شستشوی کامل توالت بدون مزاحمت روشویی
?پوشاندن کامل لوله ها
?فضای مناسب برای لوازم بهداشتی
?مقاومت قابل قبول در برابر رطوبت
?فضای دل نشین و شیک توالت
?در صورتی که تصمیم بگیرید دکوراسیون خود را تغییر دهید، خیلی کار سختی نخواهد بود!
?یکی از مزیت‌‌‌های کاربردی کابینت روشویی فضای مناسب و سربسته برای لوازم بهداشتی است که باعث جلوگیری از تماس آن‌ها با میکروب‌ها می‌شود

ویژگی‌های تولیدی کابینت روشویی در اصفهان

  • بهره‌گیری از دانش فنی تیم طراحی متخصص
  • استفاده از ورق پی وی سی ضد آب مرغوب
  • به‌کارگیری یراق آلات استیل برای جلوگیری از زنگ‌زدگی
  • نصب آینه تاچ ضدبخار گرد، بیضی و مستطیل با لامپ ال ای دی
  • تولید محصولات متنوع با ترکیب پی وی سی با سنگ کورین، سنگ طبیعی، چوب و ترمووود
  • ارائه کاتالوگ برای بررسی و انتخاب کابینت از بین 50 مدل متفاوت کلاسیک، مدرن و لاکچری
  • عرضه محصولات با برند برتا به بازارهای داخلی و خارجی
  • اعطای نمایندگی فروش در سراسر کشور

 

 

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *