آدرس و شماره تماس, اماکن

تیپاکس آبیک قزوین

تیپاکس آبیک قزوین

تیپاکس آبیک قزوین

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “تیپاکس آبیک قزوین” به همراه آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

 

تیپاکس چیست؟

تیپاکس یک سرویس پستی برای حمل و نقل و ارسال کالا و محصولات مختلف در سراسر کشور به حساب می‌آید که این امکان را دارد تا با به کارگیری افراد متخصص و ماهر مرسولات پستی دریافت شده در سراسر کشور و در کمترین زمان ممکن به دست گیرنده در اقصا نقاط کشور عزیزمان ایران برساند.

تمام مرسولات و کالاهایی که از طریق این سیستم پستی ارسال می گردد بیمه شده تا در صورت آنکه هرگونه حادثه طبیعی و غیرطبیعی در حین ارسال مرسولات برای محصول مورد نظر به وجود بیاید فرد فرستنده و گیرنده هیچ‌گونه خسارت و ضرر مالی نبیند.

در حال حاضر سیستم پستی در اکثر شهرهای شناخته شده کشور عزیزمان ایران نمایندگی فعال داشته و آماده خدمت رسانی به مردم عزیزمان در سراسر کشور می باشد همچنین امروزه ارسال از طریق این سیستم پستی بسیار بیشتر شده چرا که این شرکت دارای مزایا و ویژگی‌های بسیار مثبتی نسبت به دیگر شرکتهای ارسال‌کننده مرسولات پستی می باشد.

مقایسه تیپاکس و پست از نظر هزینه و عملکرد

در حالت کلی شرکت ارسال مرسولات تیپاکس روش های متفاوت را برای فواصل دور و نزدیک در نظر می گیرد و این مورد به عنوان یکی از معایب این سیستم نسبت به پست پیشتاز به حساب می آید چرا که هزینه بالاتری را در مقایسه با پست پیشتاز ایجاد می نماید.

با توجه به این موضوع در صورتی که مرسوله ارسالی ما کوچک بوده و وزن زیر یک کیلوگرم دارد از لحاظ اقتصادی بهتر است تا با استفاده از پست، مرسوله مورد نظر را ارسال نماییم. همچنین این سیستم ارسال پستی یک شرکت حمل و نقل خصوصی به حساب می‌آید و با مراکز مختلف آن در دفاتر خدمات ارتباطی هیچ گونه همکاری مشخصی ندارد.

اما در عین حال در سراسر کشور عزیزمان ایران دارای نمایندگی فعال می باشد که برای ارسال محصولات می‌توان به این نمایندگان مراجعه نمود که از جمله معروف ترین و با کیفیت ترین نمایندگی های سیستم پستی می‌توان به نمایندگی ‌های تیپاکس تهران و همچنین تیپاکس شیراز اشاره نمود.

تیپاکس – شعبه آبیک

  • آدرس :

    قزوین، آبیک، بلوار امام خمینی، نبش کوچه نوزدهم، فضای سبز اول

  • تلفن :
    028-32891108

هزینه ارسال با تیپاکس

باتوجه به توضیحات گفته شده برای ارسال کالا با تیپاکس نمی توان مقدار مشخصی تعیین کرد و ایم هزینه بستگی به وزن کالا و فاصله ارسال دارد به طور مثال هزینه ارسال با تیپاکس برای کالای یک کیلویی و فاصله km 0 تا 100 چهارده تومان است در صورتیکه هزینه ارسال با تیپاکس برای کالای دو کیلویی و فاصله km 101 تا 250 معادل 16.800 تومان است . برای اطلاع از قیمت دقیق ارسال کالا با تیپاکس می توانید با شماره تلفن 021-8457 تماس بگیرید یا میتوانید در قسمت برآورد هزینه تیپاکس اطلاعات بسته خود را وارد کرده و حدود هزینه ارسال را محاسبه کنید . قبل از تماس حتما در خصوص موارد زیر اطلاعات دقیق کسب کنید :
• مبدأ و مقصد
• وزن حجم کالا
• ارزش ریالی کالا

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *