ارایشی و زیبایی و بهداشتی

جوانسازی پوست با دستگاه در شیراز

جوانسازی پوست با دستگاه در شیراز

جوانسازی پوست با دستگاه در شیراز

سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه شیراز یابی های عزیز.در این پست شما مطالبی مربوط به جوانسازی پوست با دستگاه در شیراز

آشنا میشوید.

از اینکه با ما همراهید از شما نهایت تشکر و سپاس گذاری را داریم.

 

 

معرفی جوانسازی پوست با دستگاه در شیراز

 

1-فراکشنال RF (جدیدترین و موثر ترین روش جوانسازی پوست و از بین بردن ضایعات پوستی)

۲-مزوتراپی

۳-میکرونیدلینگ و مزوتراپی

۴-میکرودرم ابریژن و استفاده از کرمهای جوانسازی

۵-ELIGHT

۶- لیفت و جوانسازی با نخ قابل جذب (یکی از جدیدترین و موثر ترین روش که حتی میتوان بصورت ترکیبی با روشهای دیگر استفاده کرد)

حال در مورد هر کدام توضیحی کوتاه میدهیم:

مزوتراپی:

روشی است که در آن داروها و ویتامین ها و موارد معدنی مورد نیاز پوست را درون پوست تزریق میکنیم در این روش درمانی طی حدود ۱۱ جلسه مواد مورد نظر درون پوست شما تزریق خواهد شد. همچنین از جمله موادی که درون پوست شما تزریق میشود مواد فعال کننده ساخت کلاژن است که پوست شما را تحریک به ساخت کلاژن مینماید.از این طریق پوست شما شفاف تر.شاداب تر (قوام بیشتر پوست) و لطیف تر خواهد شد.

میکرونیدلینگ و مزوتراپی:

در این روش درمانی مواد ذکر شده در روش مزوتراپی را روی پوست شما قرار میدهیم و با استفاده از دستگاه درماپن این مواد وارد پوست شما میشود مزیت این روش به روش قبلی این است که علاوه بر اینکه داروها وارد پوست میشود پوست را بیشتر تحریک به ساخت کلاژن می نماید و اثر جوانسازی بیشتر خواهد شد.

توضیح: دستگاه درماپن دستگاهی است که روی آن بین ۳۹-۱ سوزن بسیار ظریف قرار دارد و هنگامی که دستگاه روشن است این مجموعه سوزن با سرعت ۷۰۰۰ بار در دقیقه  با عمق تنظیم شده وارد پوست میشوند و از این طریق زخم های کنترل شده بسیار کوچکی را در پوست شما ایجاد میکند پوست شما را تحریک به ساخت کلاژن میکند.مراقبت بعد از این فرایند بسیار راحت و کوتاه است و بیمار بسرعت می تواند به کار و زندگی باز گردد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: جوانسازی پوست با دستگاه در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



میکرودرم ابریژن:

در این روش درمانی ابتدا توسط دستگاه یک لایه نازک از سطح پوست شما (از لایه سطحی پوست) برداشته میشود سپس داروهای جوانسازی به صورت کرم های روز و شب برای شما جهت استفاده در منزل تجویز می گردد در ماه اول و دوم در حین استفاده از کرم ها مجددا پوست شما توسط قسمت اندرمولوژی میکرودرم کشیده شده و خون رسانی پوست را افزایش می دهیم تا جذب داروها و فرایند جوانسازی پوست سریع گردد.

این روند درمانی حدود ۵-۴ ماه طول می کشد ولی اثرات خوب و مفیدی دارد.

جوانسازی توسط ELIGHT:

در این روش توسط ترکیب IPL (نور تقویت شده) و RF (امواج رادیو فرکوئنسی) که به پوست تابیده می شود پوست را تحریک به ساخت کلاژن مینماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *