خدمات, دسته‌بندی نشده

خدمات برش لیزری شیراز

خدمات برش لیزری شیراز

خدمات برش لیزری شیراز

دراین مقاله از سایت شیرازیاب ابتدا انواع برش های لیزری را بررسی میکنیم سپس به سراغ مراکز خدمات برش لیزری شیراز خواهیم رفت.با ما همراه شوید.

انواع مختلف برش لیزری

پیش از آنکه بخواهیم به معرفی تکنیک‌های مختلف برش لیزری بپردازیم، مهم است که انواع مختلف آن را بشناسیم. سه نوع عمده وجود دارد که آن‌ها را با جزئیات بیشتر در زیر توضیح داده‌ایم.

برش لیزری گازی (گاز برش)

برش لیزری گازی که اغلب با عنوان برش لیزری C02 شناخته می‌شود از ترکیب کربن دی‌اکسید و لیزر استفاده می‌کند. این لیزرها با برانگیخته کردن الکتریکی ترکیب کربن دی‌اکسید، اشعه لیزری پایدار را تولید می‌کنند.

هنگامی که لیزر گازی برای اولین بار در سال ۱۹۶۴ اختراع شد برای برش فلزات به اندازه کافی قدرتمند نبود. پس از آنکه تکنولوژی تکامل بیشتری یافت توانست فلزات را نیز برش دهد، گرچه که همین حالا نیز برای برش غیر فلزات مناسب‌تر است. طول موج این روش ۱۰.۶ میکرومتر است و در بسیاری از صنایع و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برش لیزری گازی همچنین از نیتروژن استفاده می‌کند که برای برش فلزاتی مانند برش لیزر استیل و برش لیزر آلومینیوم خوب کار می‌کند، گرچه باید دقت داشته باشید که نیروژن مورد استفاده حتماً خالص باشد. عدم توجه به این موضوع می‌تواند منجربه اکسیده شدن فلزی شود که بر روی آن کار می‌کنید.

برش لیزری کریستالی

برش لیزری کریستالی فرآیندی است که از لیزرهای ساخته شده از nd:YAG (neodymium-doped yttrium aluminium garnet) و nd:YVO (neodymium-doped yttrium ortho-vanadate) استفاده می‌کند. این کریستال‌ها بخشی از رده جامدات هستند و قادرند تا برش‌های لیزری بسیار قدرتمند را انجام دهند. می‌توان هم برای برش فلزات و هم غیر فلزات از آن استفاده کرد.

برش لیزری کریستالی ریشه‌هایی در سال ۱۹۶۴ دارد و در همان آزمایشگاه‌هایی ساخته شده است که برش گازی نیز ساخته شده، یعنی Bell Labs. این روش با داشتن یک طول موج ۱.۰۶۴ میکرومتری برای کاربردهای وسیعی قابل استفاده است، از پزشکی و دندان‌پزشکی گرفته تا نظامی و ساخت و تولید.

بزرگترین مشکل دستگاه برش لیزری کریستالی این است که دارای لوازمی گران قیمت است که از دیودهای تلمبه‌ای گران ساخته شده است. یک دستگاه برش لیزری کریستالی دارای طول عمر کمتری نسبت به دیگر دستگاه‌های برش لیزر در بازار است یعنی چیزی بین ۸.۰۰۰ الی ۱۵.۰۰۰ ساعت، که این بدان معناست که در طول زمان بیشتر هزینه‌های بیشتری را برای شما در بر خواهد داشت، لازم به ذکر است که اگر دیودهای تلمبه‌ای گران‌قیمت را تعویض نکنید، می‌شکنند.

برش لیزری فایبر

آخرین نوع برش لیزری، برش لیزر فایبر است. فرآیندی که ما در اینجا استفاده می‌کنیم موج متوالی لیزرهای فیبری و لیزرهای فیبری پالسی است. این ،فرآیند شباهت‌هایی را به فرآیند برش کریستالی دارد چراکه در واقع فیبر اُپتیکال نیز در رده جامدات قرار دارد و داری طول موجی به بزرگی ۱.۰۶۴ میکرومتر است.

لیزر بنیادی که با عنوان ” لیزر دانه‌ ” نیز شناخته می‌شود اشعه لیزری را تولید می‌کند که توسط فایبرگلاس و دیودهای تلمبه‌ای تقویت می‌شود و در نتیجه اشعه‌ای قدرتمندتر و پایدارتر خواهیم داشت. می‌توان از این روش هم برای فلزات و هم غیر فلزات استفاده کرد و ۱۰۰ برابر قوی‌تر دستگاه لیزر گازی است.

بزرگترین مزیتی که لیزر فیبری دارد این است که مدت زمان بیشتری کار کرده و طول عمر بیشتری نسبت به دو نوع لیزر قبلی دارد، یعنی چیزی حدود ۲۵.۰۰۰ ساعت. تعمیرات و نگهداری آن نیز بسیار راحت بوده و در صورت نیاز به تعویض قطعات، قیمت قطعات جانبی آن‌ بسیار ارزان است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مراکز خدمات برش لیزری شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خدمات برش لیزر در شیراز

خدمات حکاکی و برش لیزر شیراز لیزر انواع فلزات و غیر فلزات
گروه صنعتی آریانا یکی از بزرگترین مجموعه های خدمات برش لیزر انواع فلرات و غیرفلزات در جنوب کشور آماده ارائه خدمات برش لیزر و حکاکی روی انواع قطعات به شما دوستان عزیز می باشد.
برش لیزر ورق آهن تا 20 میلیمتر و برش لیزر انواع فلزات دیگر با مدرنترین تجهیزات لیزر
همچنین در این مجموعه خدمات برش سی ان سی چوب و وکیوم نیز انجام میپذیرد.

زمان تماس8 صبح تا 17 بعدازظهر

آدرس

شهرک بزرگ صنعتی شیراز

tel:09170113332

خدمات برش لیزر شیراز

شرکت زرین حک

اکبر عباسی
چهار راه گمرک، طبقه فوقانی بانک کشاورزی – کد پستی: ۷۱۷۳۶۹۵۹۴۷
کلیه خدمات لیزر (حکاکی و برش )، تندیس، لوح، بج سینه، تابلو، فروش دستگاه لیزر با یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش، حکاکی قطعات صنعتی، مجهز به جدیدترین دستگاه لیزر، co2 صفحه بزرگ، گالوو، فایبر، فروش و تعمیرات لیزر صنعتی و تبلیغاتی

خدمات برش لیزری در شیراز

 کولاک فن

خدمات برش , پانچ cnc برش لیزری فلزات تولید ورق طرح دار و درب های فلزی طرح دار لیزری حفاظ پنجره و طرح های دکوراتیو نمای داخلی و خارجی ساختمان در شیراز و ارسال به کل کشور

نام :

کولاک فن

اســتان :

فارس

شــهــر :

شیراز

آ د ر س :

شهرک صنعتی بزرگ شیراز

در شیرازیاب بیشتر دیده شوید بیشتر بدانید:

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *