پزشکی, خدمات

خدمات پزشکی در منزل

خدمات پزشکی در منزل

خدمات پزشکی در منزل

سلام عزیزان و دوستان جان، امروز می خواهیم تا شما را با خدمات پزشکی در منزل آشنا کنیم.

با تیم شیرازیاب همراه باشید.

خدمات پزشکی در منزل :

درباره سلامت اول

مرکز خدمات و مراقبت های بالینی سلامت اول با مجوز رسمی از وزارت بهداشت فعالیت خود را به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام سال، حتی تعطیلات، در زمینه اعزام پزشک، پرستار سالمند ، پرستار کودک ، پرستار بیمار ، پرستار سالمند ارزان ، دستمزد پرستار ، مراقبت و نگهداری از سالمند، کودک و بیمار در بیمارستان و منزل ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید جهت استفاده از مشاوره رایگان با تلفن‌های تماس مرکز در ارتباط باشید و یا با ارسال فرم مشاوره  منتظر تماس کارشناسان ما در اسرع وقت باشید.

1527

021-27630

سعادت آباد، سرو غربی، خیابان بخشایش، کوچه بهار سوم غربی، پلاک 39

 

موسسه پرستاری مهرآوران نوین

موسسه پرستاری مهرآوران نوین با 15 سال سابقه درخشان و با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان با چشم‌انداز جذب رضایت حداکثری ( کیفیت بالا و هزینه ) و با هدف ارائه خدمات پزشکی و بالینی مورد نیاز بیمار در منزل به کمک زبده ترین پرستاران و پزشکان متخصص و متعهد در تهران افتخار خدمت رسانی دارد.
امیدواریم همکاری و خدمات ما بیشتر و بیشتر مربوط به آموزش و ارائه خدمات پیشگیرانه باشد.
تلفن تماس : 021۸۸۳۶۶۵۲۵

info@mehravarannurs.com

آدرس : تهران -سعادت آباد – علامه جنوبی – بین خیابان 30 و 32 – پلاک 70 – زنگ دوم

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: خدمات پزشکی در منزل در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



هوم ویزیت

هوم ویزیت ،تجربه ویزیت در منزل

هوم ویزیت یک استارت آپ فعال در زمینه خدماتی پزشکی و مراقبتی در منزل است که به صورت یک پلتفرم تخصصی کار می کند که بیماران را به پزشکان ،پرستاران و فیزیوتراپ ها متصل می کند.فرقی ندارد که به ویزیت پزشک عمومی در منزل نیاز داشته باشید یا به دنبال گزینه‌ای مناسب برای نگهداری از سالمند خود و یا فیزیوتراپی در منزل باشید. طیف گسترده‌ی خدمات هوم ویزیت، تمامی نیازهای شما را برای خدمات پزشکی و مراقبتی در منزل برطرف میکند. هوم ویزیت با همراهی تیمی مجرب و کاربلد، پاسخی جامع برای این طیف از نیازهای پزشکی ایجاد کرده است. هدف و رسالت هوم ویزیت آن است که بیماران و اطرافیان آن‌ها، مساله‌ای جز تمرکز به فرایند درمان نداشته باشند و با اتکا به تخصص و تجربه‌ی پزشکان همکار این مجموعه، دستیابی به این مقصود را به سریع‌ترین شکل ممکن محقق نمایند.

آدرس دفتر : تهران، خیابان ولیعصر، کوچه بالاور، پلاک 7، طبقه 2

شماره تلفن : 476296-021

شماره همراه : 09120717102

 

مرکز درمان در منزل سالمندی امداد

مرکز درمان در منزل سالمندی امداد وابسته به جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد که با هدف ارائه خدمات عمومی وتخصصی پزشکی با اولویت سالمندان و با شعار تحقق سالمند سالم تاسیس شده است. کلیه سالمندان و دیگر اقشار نیازمند به دریافت خدمات می توانند این خدمات را بصورت حضوری در مرکز و یا غیر حضوری در منزلشان (با شماره گیری ۷۲۱۰۳) و با تعرفه های مصوب وزارت بهداشت بصورت دولتی دریافت کنند. با توجه به این نکته که مراجعات متعدد سالمندان به مراکز درمانی و تداخلات دارویی یکی از مشکلات عمده سالمندان می باشد با ارائه خدمات در منزل و در دست داشتن پرونده جامع بیمار می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد که مرکز درمان در منزل سالمندی امداد با گردهم آوری متخصصین آگاه در حوزه سالمندان تمام شرایط لازم برای ارائه خدمت موثر وهدفمند را برای بیماران گرامی فراهم آورده است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *