خدمات

خدمات پس از فروش شرکت زبرا

خدمات پس از فروش شرکت زبرا

خدمات پس از فروش شرکت زبرا

سلامی گرم خدمت بازدیدکنندگان عزیز شیرازیاب . با سپاس از همراهی شما. دراین پست می خواهم خدمات پس از فروش شرکت زبرا را معرفی کنم و شماره تماس و آدرس و … آن را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم. امیدوارم مطالب پست مفید واقع شده باشد. ممنون که شیرازیاب را انتخاب کردید.

 

خدمات پس از فروش شرکت زبرا

مرکز خدمات پس از فروش زبراسیا | ZTS

مرکز خدمات پس از فروش ZTS به عنوان اولین تعمیرگاه حرفه‌ای و مجهز تجهیزات بارکد، کارت و RFID در ایران است. این مرکز با هدف ارائه کلیه خدمات پس از فروش این محصولات اعم از گارانتی و سرویس‌های دوره‌ای، نصب و راه‌اندازی، آموزش کاربری، پشتیبانی فنی و تعمیرات تخصصی در سال 1385 راه‌اندازی گردیده است.

خدمات گارانتی و پشتیبانی پس از فروش

پشتیبانی از راه دور: کاربران محصولات زبراسیا می‌توانند بصورت تلفنی و یا از طریق پست الکترونیکی zts@zebrasia.com از راهنمائی‌های کارشناسان فنی این واحد در جهت حل مشکلات کاربری و یا رفع ایرادات سطحی سیستم‌ها اقدام نمایند.

پشتیبانی حضوری: در مواردی که مشکلات کاربران به صورت تلفنی قابل حل نباشد، کارشناسان فنی این واحد ظرف مدت 24 ساعت در محدوده تهران و 48 ساعت خارج محدوده تهران (شهرستان‌ها) به محل مشتری اعزام گردیده و ایرادات سیستم را در محل وی رفع خواهند نمود.

ارائه دستگاه جایگزین: در صورت انتقال هر یک از محصولات زبراسیا به واحد ZTS جهت انجام تعمیرات تحت گارانتی و عدم رفع مشکل حداکثر تا دو هفته، حتما یک دستگاه جایگزین به منظور جلوگیری از توقف بهره برداری از سیستم‌ها در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

تعمیر یا تعویض قطعات: کلیه قطعات تجهیزات در دوره گارانتی به استثناء هد چاپ، باطری و آداپتورها که از طرف سازندگان این تجهیزات جزو قطعات استهلاکی آنها معرفی شده اند، توسط این واحد بصورت رایگان تعمیر و یا تعویض گردیده، دستگاه ها پس از سرویس و تست نهایی و حصول اطمینان از برطرف شدن ایراد، تحویل مشتری می گردد.

بازبینی دوره‌ای: کارشناسان این واحد متعهد هستند تا با سرکشی های منظم دوره‌ای جهت انجام سرویس های تعمیر و نگهداری سیستم‌های مورد استفاده وی، نسبت به تشخیص، اعلام و برطرف نمودن ایرادات احتمالی سیستم‌ها در جهت ایجاد امکان بهره برداری بهینه از انها اقدام نمایند.

سایر خدمات پشتیبانی: آموزش کاربران جدید، بررسی و اعلام مشکلات سیستم‌های جانبی، مشاوره برای انتخاب مواد مصرفی مناسب، طراحی و چاپ برچسب و… از دیگر خدمات این واحد است که با هماهنگی واحد فروش زبراسیا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 

سایت پشتیبانی :   https://zebrasia.com/supports/

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *