خدمات

خدمات کولر شیراز

خدمات کولر شیراز

خدمات کولر شیراز

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين،با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “خدمات کولر شیراز” و آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

سرویس کولرهای آبی

نزدیک شدن به فصل گرما، همه به فکر راه اندازی و سرویس کولر های آبی افتاده اند. دیدن مردی پوشال به دست در خیابان حکایت از گرمایی می کند که این روزها بر جان شهرمان افتاده. سرویس کردن کولرهای آبی از آن دست کارهایی است که با سلامتی و بهداشت خانوار و رفاه عمومی شهروندان در ارتباط است عدم توجه به سرویس کولر های آبی ، نه تنها منجر به افزایش هزینه آب و برق مصرفی می شود بلکه می تواند حساسیت های تنفسی و بیماری های سیستم تنفس را نیز تشدید کند. با چند راهنمایی ساده  سرویس کولر های آبی را می توان انجام داد.

بهترین زمان سرویس کولر آبی

خدمات کولر شیراز

خدمات کولر شیراز

بهترین زمان سرویس کولر آبی و آماده سازی آن، قبل از شروع فصل گرما است. در فصل بهار می توانید برای سرویس دستگاه خود اقدام کنید تا تمامی قطعات آن بررسی شود. بهتر است قبل از استفاده مجدد، از سلامت کولر آبی اطمینان داشته باشید و پس از سرویس و تعمیر کولر آبی با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

سرویس کامل کولر آبی شامل چه مواردی می‌شود؟

  • تنظیم شناور کولر آبی، جهت کنترل آب ورودی به کفی کولر
  • کنترل پمپ آب و سیستم انتقال آب به پوشال‌ها
  • بررسی فن و در صورت نیاز تعویض تسمه کولر
  • روغن کاری یاتاقان کولر آبی
  • بررسی و روغن کاری دینام کولر
  • از بین بردن رسوبات کولر آبی
  • بررسی جعبه تقسیم برق کولر
  • شستشوی مخزن حلزونی
  • تنظیم تسمه کولر آبی
  • تعویض پوشال کولر
  • شستشوی بدنه کولر
  • راه اندازی کولر آبی

خدمات کولر آبی شیراز

نمایندگی مجاز مهندس محمد جواد خاوند

محمد جواد خاوند
تلفن همراه کد 33691تلفن همراه کد 33691
بلوار پاسداران
تعمیرات و سرویس اسپلیت و پکیج و رادیاتور، انجام کلیه امور اسپلیت و پکیج از جمله سرویس، جابجایی، تعمیرات، اسیدشویی، رفع عیب، شارژ گاز توسط متخصصین و تکنسین های مجرب و دستگاه های تخصصی در کمترین زمان و بهترین کیفیت

نمایندگی مجاز ایران رادیاتور و بوتان

محمود گودرزی
میدان معلم، ابتدای فرهنگ شهر
تعمیرات خود را به نمایندگی های مجاز بسپارید، تعمیر تخصصی انواع کولر گازی و اسپلیت، نصب انواع اسپلیت، جابجایی و شارژ گاز همراه با ارائه فاکتور و نرخ مصوب اتحادیه، همراه با ضمانت کار، تعمیرات تخصصی انواع شوفاژ دیواری ایرانی و خارجی در کمترین زمان ممکن و در محل، سرویسکار مجاز ایران رادیاتور و برندهای معتبر خارجی، تعمیر انواع پکیج های ایرانی و خارجی، نصب انواع پکیج شوفاژ دیواری، نصب کولر گازی، نصب اسپلیت، نصب اسپیلیت، نصب اسپیلت

کلینیک تخصصی اسپلیت و پکیج غفاری

حسین غفاری
ابتدای فرهنگ شهر
کارشناسی، نصب، راه اندازی، جابجایی، سرویس، شارژ گاز، لوله کشی و فروش اسپیلیت به صورت کاملا تخصصی، فروش و تعمیر تخصصی انواع پکیج های دیواری ایرانی و خارجی در کمترین زمان ممکن و در محل، فروش آب تصفیه کن، ارائه تمام خدمات و فروش همراه با ارائه فاکتور معتبر

قیمت تعمیر کولر آبی چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت تعمیر کولر آبی یا هزینه تعمیرات کولر آبی به نوع مشکل کولر آبی یا قطعات تعویض شده در صورت لزوم، بستگی دارد؛ و به طور کلی هزینه تعمیر کولر آبی، نصب کولر آبی و سرویس کولر آبی بسته به تعداد خدمات متغیر می‌باشد؛ ولی در حین پیشنهاد قیمت تعمیر کولر آبی، متخصص قیمتی را تخمین می‌زند و به شما به صورت آنلاین اعلام می‌کند و در صورت رضایت شما از هزینه تعمیر کولر آبی و قیمت سرویس کولر آبی، سرویسکار دست به کار می‌شود.

خدمات کولر گازی شیراز

خدمات کولر شیراز

خدمات کولر شیراز

خدمات تعمیر کولر گازی در شیراز شامل:

  •  تعمیر برد کولر گازی
  • تعمیر کمپرسور کولر گازی
  •  تعویض کمپروسور کولر گازی
  • تعمیر و یا تعویض موتور فن کولرگازی
  • و…

در تعمیر کولر گازی استفاده از قطعات اصلی و نیروی متخصص بسیار اهمیت دارد در غیر این صورت علاوه بر افزایش هزینه، از کیفیت کولرگازی یا اسپلیت شما کاسته می شود.پس دقت داشته باشید که تعمیرات خود رابه دست نیروی متخصص در این زمینه سپرده تا کیفیت کار را تجربه کنید.

برای مشاهده برترین سرویس کاران کولر گازی در شیراز اینجا کلیک نمایید.

هزینه تعمیر کولر گازی

هزینه تعمیرات کولر گازی بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید در زیر هزینه مواردی از تعمیرات آمده است.

اما باید همواره باید بدانید تعمیرات پلن های مختلفی دارد!زمانی به اهمیت این موضوع پی خواهید برد که کولر گازیتان نیاز به تعمیر پیدا می کند.

ممکن است حتی ممکن است در حین تعمیر، تعمیرکار پی ببرد که قطعه ای که حتی فکر نمی کردید، دچار خرابی شده است!در این حین چنانچه به این موضوع پی نبرید،می تواند ضرر های جبران ناپذیری را به کولر گازی شما بزند.به طور مثال اگر قصد داشته باشید فیلتر هوای کولرتان را عوض کنید،ممکن است پی ببرید فن بیرونی(کندانسور) به درستی کار نمی کند و متوجه شوید موتور کولر گازی شما نیم سوز شده است.در این حین اگر با یک تعمیرکار حرفه ای در ارتباط نباشید،ممکن است هیچگاه به این مشکل پی نبرید.

 

بیشتر بخوانید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *