آدرس و شماره تماس, خدمات

خدمات cng در کرج

خدمات cng در کرج

خدمات cng در کرج

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  خدمات cng در کرج را در اختیار شما قرار دهیم.

خدمات cng در کرج

گاز طبیعی فشرده یا سی‌ان‌جی، (به انگلیسیCompressed natural gasسوختی است که بیشتر به‌عنوان جایگزینی برای بنزین، گازوئیل و گاز مایع به‌کار می‌رود. سی‌ان‌جی نسبت به هر سه این‌ها آلودگی کمتری ایجاد می‌کند. همچنین ایمنی بیشتری در هنگام نشت دارد چون گاز از هوا سبکتر است و به سرعت پراکنده می‌شود.

سی‌ان‌جی با فشرده‌سازی گاز طبیعی به‌صورت خام ایجاد می‌شود به گونه‌ای که حجمی که اشغال می‌کند کمتر از یک درصد حجمی است که گاز طبیعی در شرایط عادی اشغال می‌کند. گاز طبیعی بیشتر از متان تشکیل می‌شود و از چاه‌های گاز طبیعی، چاه‌های نفتی و فراوری زباله‌ها (زیست‌گاز) تولید می‌شود.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: خدمات cng در کرج در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خدمات cng در کرج

نام مدیر آگهی : حسینی نژاد

stay_current_portrait09355772051

البرز – کرج – جاده ملارد، سرآسیاب خیابان کاشانی بعد از چهار راه اول

تلفن نمایندگی مجاز نصب CNG ( صدور گواهی سلامت ) :

نام مدیر آگهی : علی سعادتی

stay_current_portrait09124395527

phone02634820360

آدرس نمایندگی مجاز نصب CNG ( صدور گواهی سلامت ) :

البرز – کرج – حصارک بازار مصالح فروشان سوله پلاک ۸۰مرکز خدمات فنی البرز کد ۱۴۰۰۴

سی‌ان‌جی هم در خودروهای بنزین‌سوز که موتور آن‌ها برای استفاده از سی‌ان‌جی اصلاح شده و هم در خودروهایی که با موتور اختصاصاً سی‌ان‌جی سوز (OEM) ساخته شده‌اند، استفاده می‌شود. در سال ۲۰۱۳ بیش از ۱۸ میلیون خودرو سی‌ان‌جی فعال بوده‌اند. ایران بزرگترین ناوگان خودروهای سی‌ان‌جی‌سوز را با ۳٫۵ میلیون در اختیار داشته‌است. پاکستان و آرژانتین با بیش از دو میلیون و برزیل، چین و هند با بیش از یک و نیم میلیون خودروی سی‌ان‌جی‌سوز در رتبه‌های بعد قرار دارند.

 

از سودمندی‌های به‌کارگیری گاز طبیعی در مقایسه با بنزین می‌توان به آلایندگی کمتر و در کشوری چون ایران فراوانی و قیمت مناسب نام برد. در مقابل، هزینه احداث ایستگاه‌های سوخت‌گیری، وجود محدودیت فضا در نصب مخازن سوختگیری بر روی خودرو، کاهش پیمایش خودرو و نیاز به طراحی و تقویت بخش‌های بسیاری از خودرو نظیر شاسی، اکسل (به دلیل افزایش وزن)، سامانه خنک‌کاری و غیره در خودروهای تبدیلی‌ و هچنین خطر انفجار در هنگام سوخت‌گیری از معایب استفاده از این سوخت می‌باشد.

 

 

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *