محصولات ارایشی

خریدماسک زیر چشم طلا مدل Golden Caviar

خریدماسک زیر چشم طلا مدل Golden Caviar

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خریدماسک زیر چشم طلا مدل Golden Caviar

با سلام و درود به همه شما همراهان عزیز و دوستان گرامی. به سیتی بین خوش امدید. اگر قصد خریدماسک زیر چشم طلا مدل Golden Caviar را دارید و یا در تهیه این محصول تردید دارید تا پایان این پست با ما همراه باشید تا شما را با بررسی دقیق تر این محصول در انتخابی مطمئن تر راهنمایی کنیم. شما می توانید با استفاده مداوم و مرتب از این محصول به درستی از پوست حساس دور چشم خود مراقبت کرده و از پیری زود رس ان جلو گیری کنید.

 

بررسی ماسک ورقه ای ( پچ ) زیرچشم طلا بیوآکوا مدل Golden Caviar

ماسک های ورقه ای در انواع و اقسام مختلفی توسط برند های گوناگون تولید می شود که پچ زیر چشم طلا مدل Golden Caviar در این صفحه نمونه ای از آن ها است. شایان ذکر است که بیان کنیم این محصول که ساخت برند محبوب بیوآکوا Bioaqua است، از خصوصیات و ویژگی هایی خارق العاده نیز بهره می برد.

همانطور که می دانید یکی از مشکل هایی که اکثر ما با آن سر و کار داریم و از آن رنج می بریم به وجود آمدن چروک و خطوط در زیر چشم می باشد. در همین راستا این پچ زیر چشم ورقه ای Golden Caviar از برند بیوآکوا Bioaqua ساخته شده تا با استفاده از آن هر گونه چین و چروک و به علاوه خطوط موجود زیر چشم را از بین ببرد و کاملا صاف کند.

در نتیجه از پیری زودرس نیز جلوگیری خواهد کرد و تا جایی که امکان داشته باشد آن ها را به تعویق می‌اندازد. مرطوب کردن و نرم کردن زیر چشم نیز از دیگر فواید و مزایای این محصول نام برده شده است. پس به مرور موجب خواهد تا پوست اطراف چشم هایتان مداوم مرطوب باشد و از خشکی و زبر شدن آن ها جلوگیری شود.

 

ماسک ورقه ای زیر چشم خاویار طلایی بیوآکوا

ماسک کلاژن دار زیر چشم بایو آکوا از کیفیت بالایی برخوردار است.وجود کلاژن در این محصول باعث می شود تا پوستی شفاف و صاف پدید آید و همین امر باعث از بین رفتن چروک زیر چشم شده و شفاف کردن پوست حساس زیر چشم و نیز سیاهی دور چشم را از بین خواهد برد. به علت خواص آنتی اکسیدان و افزایش خونرسانی و متابولیسم سلولی در اطراف چشم ها سبب افزایش ساخت کلاژن و بهبود الایتیسیته پوست (انعطاف پذیری) و نرمی پوست می گردد.

ویژگی های محصول:

رفع خستگی مزمن عضلات اطراف چشم

افزایش قوام پوست

کاهش تولید خطوط ظریف اطراف چشم

درمان چروک ریز و کناره خارجی چشم

کاهش تورم زیر چشم

کاهش حلقه تیره دور چشم

کمک به زیبایی پوست

افزایش میزان روشنایی پوست

 

 

سایر خواص و مزایای ماسک ورقه ای طلا بیوآکوا

از طرفی دیگر باید بگوییم که از طریق خواصی که دارد می تواند به تنظیم چربی پوست زیر چشم کمک کند، به گونه ای که نه باعث می شود چربی آن کاملا از بین برود و نه اینکه بیش از حد افزایش یابد و در واقع چربی آن را در حد تعادل قرار خواهد داد. همچنین این مورد از یاد نرود که مصرف آن ضدعفونی کردن پوست زیر چشم را به دنبال دارد و هرگونه باکتری و میکروب موجود در آن را از بین می برد و حذف می کند.

خریدماسک زیر چشم طلا مدل Golden Caviar

 

نحوه ی استفاده از ماسک ورقه ای زیر چشم طلا بیوآکوا

طریقه و روش مصرف این محصول برند بیوآکوا Bioaqua به این صورت است که باید قبل از استفاده از آن صورت خود مخصوصا دور چشمان خود را با آب گرم به خوبی شست و شو دهید. سپس بعد از آن ماسک را از بسته ی خود خارج کنید و در زیر هر دو چشم خود بگذارید و همچنین باید به آرامی بر روی آن چند ضربه بزنید تا ماسک طلا به زیر چشم بچسبد و در نتیجه با این کار مواد بیولوژیک به  بهترین نحو به پوست نفوذ کند و جذب آن شود.

بعد از گذاشتن آن بر روی پوست بگذارید تا به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی آن باقی بماند و سپس بعد از آن ماسک را بردارید و صورت خود را بشویید. در نهایت ناگفته نماند که بهترین زمان استفاده قبل از خواب و یا در زمان استراحت است.

 

  • _مناسب برای انواع پوست
  • _رفع چین و چروک پوست دور چشم
  • _رفع خستگی های حاصل از تنش های روزمره
  • _ضدپیری و از بین برنده تیرگی اطراف چشم
  • _نرم و لطیف کردن پوست دور چشم
  • _رفع خطوط ریز
  • _متعادل سازی پوست
  • _قدرت جذب بالا
  • _رفع خطوط ریز اطراف چشم
  • _مرطوب کننده
  • _آبرسانی قوی پوست
  • _روشن کننده
  • _تقویت پوست دور چشم
  • _دارای ترکیبات کلاژن و پروتئینه

خریدماسک زیر چشم طلا مدل Golden Caviar

مراقبت از پوست یکی از عواملی است که باعث می شود پوست همیشه شاداب بماند و اصطلاحا شخص جوانتر به نظر برسد. یکی از مهمترین قسمت ها در مراقبت و نگه داری صورت چشم ها هستند.

معمولا بعضی از افراد حتی شاید از سنین جوانی با پدیده سیاهی دور چشم مواجه می شوند یا اینکه گاها دچار افتادگی و یا پف دور چشم می شوند که در نوع خود تا حدودی باعث کاهش جذابیت زیبایی صورت می شود. ماسک کلاژن دار زیر چشم بایو آکوا از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

همیشه جوان و شاداب با ماسک دور چشم GOLDEN CAVIAR بیوآکوا BIOAQUA

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای جوانسازی ناحیه اطراف چشم استفاده از محصولات مراقبت از پوست دور چشم است. ماسک های دور چشم این روزها یکی از محبوب ترین محصولات زیبایی و درمانی در میان مردم محسوب می شوند. ماسک زیر چشم که به آن پچ زیر چشم هم گفته می‌شود مدل کوچکتری از ماسک‌های ورقه‌ای هستند که بخش ظریف و حساس زیر چشم را هدف قرار می‌دهد.

آشنایی با ویژگی های ماسک دور چشم GOLDEN CAVIAR بیوآکوا BIOAQUA

چشم‌ ها آینه‌ صورت هستند. زیبایی چشم‌ ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی صورت دارد. پوست دور چشم جزو اولین نواحی صورت است که به افزایش سن، خستگی و استرس واکنش نشان می‌دهد. این محصول حاوی ترکیبات مغذی و آبرسان است که علاوه بر تقویت پوست، موجب حفظ رطوبت این ناحیه می گردد. این ماسک دور چشم سبب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود و به سفت شدن پوست کمک می کند. این محصول باعث روشن شدن و رفع تیرگی دورچشم می شود و آثار خستگی و کدری پوست را از بین می برد.

ویژگی های کلاژن در ماسک دور چشم GOLDEN CAVIAR بیوآکوا BIOAQUA

حفظ سلامت پوست یکی از برجسته‌ ترین فواید کلاژن است. Collagen از افتادگی پوست جلوگیری می‌ کند. این پروتئین معجزه گر در آبرسانی به پوست نقش دارد و مانع از خشکی و ایجاد چین و چروک پوست می شود. کلاژن باعث سفت شدن بافت پوست می گردد و به جوانسازی و افزایش خاصیت ارتجاعی آن کمک می کند.

روش استفاده از ماسک دور چشم GOLDEN CAVIAR بیوآکوا BIOAQUA

ابتدا پوست دور چشم خود را با شوینده ملایم و آب گرم تمیز کنید و سپس پچ ها را از بسته بندی خارج کنید. کمی به آن ها ضربه بزنید تا جذب مواد برای پوست آسان تر شود و پچ ها را به آرامی زیر چشم قرار دهید. حدود 20 الی 30 دقیقه صبر کنید و آن ها را بردارید. این محصول نیاز به آبکشی ندارد. توصیه می شود از این ماسک در زمان استراحت و یا پیش از خواب استفاده نمایید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *