محصولات ارایشی

خرید ادکلن مردانه Intensive جانوین

خرید ادکلن مردانه Intensive جانوین

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ادکلن مردانه Intensive جانوین

سلام و درود خدمت همه دوستدرارن و همراهان سایت سیتی بین. ادو پرفیوم مردانه ی جانوین مدل این تنسیو (Intensive) یکی از شاهکارهای برند جانوین برای آقایان با سلیقه و شیک پوش می باشد. د رادامه جهت برری و خرید ادکلن مردانه Intensive جانوین با ما همراه شوید.

خرید ادکلن مردانه Intensive جانوین

خرید ادکلن مردانه Intensive جانوین

عطر ادکلن اینتنسیو فور من جانوین جکوینز مردانه 100میل Johnwin Intensive

مشابه عطر معروف و پاکو رابان اینوکتوس Paco Rabanne Invictus

عطری مردانه و انرژیک با رایحه ای خنک و شیرین و کمی تلخ است و مشابه نمونه شرکتی ادکلن پاکورابان اینویکتوس می باشد. این عطر بسیار خاص و منحصربه فرد بوده و برای ورزشکاران و قهرمانان ورزش طراحی شده است. ادکلن اینتنسیو سمبلی از قدرت، تحرک و انرژی  و سرشار از حس برتری است.

این ادکلن نماد یک مرد قدرتمند، اصیل و مسئولو با انرژیست، مرد که همه به او تکیه می کنند و مایه آرامش دیگران است. ادکلن اینتنسیو اینوکتوس مردانه ماندگاری و پخش بالایی دارد و توسط شرکت جانوین جکوینز یکی از معروف ترین و معتبر ترین برند ادکلن طراحی و تولید شده است.

شیشه ی کاملا سیاه (Intensive) نشان اصالت این ادو پرفیوم می باشد. درپوش گرد آن و ترکیب دو رنگ نقره ایی و مشکی بر زیبایی (Intensive) افزوده است. نام ادو پرفیوم و برند جانوین با رنگ نقره ایی بر روی شیشه ی سیاه چاپ شده و درخشش خاصی را ایجاد کرده است. حجم ۱۰۰ میلی لیتری این ادو پرفیوم تا مدت ها شما را همراهی کرده و تنها نخواهد گذاشت.

معرفی عطر ادکلن اینتنسیو فور من اینوکتوس مردانه جانوین

عطر ادکلن اینتنسیو فور من مردانه با رایحه فوق العاده خوشبو و بی نظیر یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین عطر ادکلن های مردانه است که در بین ورزشکاران محبوبیت زیادی دارد و با رایحه خنک و تلخ کمی شیرین کاملا مشابه عطر ادکلن معروف و مشهور پاکو رابان اینوکتوس مردانه ساخته شده است. این عطر ادکلن اماراتی مردانه با استفاده از بهترین رایحه های اورجینال و خالص تولید شده است که به همین دلیل ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد. این عطر ادکلن را با نام عطر اینوکتوس جانوین در بازار می شناسند که معنی ادکلن اینوکتوس در در زبان لاتین “شکست ناپذیر ست.

این ادکلن بسیار پرفروش و پر طرفدار است وجه شگفت انگیزی از مردانگی را به تصویر می کشد. ادکلن اینتنسیو اینوکتوس موهبتی به مردان می بخشد تا بتوانند به جنگ با مشکلات بروند. اینتنسیو تجسم کامل معنای مردانگی است و تمام جنبه های مردانگی را به تصویر می کشد. با ادکلن اینوکتوس، پیروزی در هر نبردی از آن شماست.

مشابه ادکلن اینوکتوس

Intensive برای استفاده‌ی روزانه‌ی آقایان ورزش‌کار و پرتحرک بسیار مناسب است. اگر بیشتر به بطری به‌محض اسپری‌کردن Intensive بوی پرتقال ماندارین، آب دریا و گریپ‌فروت به‌سرعت در محیط پخش می‌شود. این ترکیب سه‌گانه حس حضور در ساحل اقیانوس را به شما منتقل می‌کند؛ سپس بوی گل یاس و برگ‌بو جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد.
عطر یاس که برای همه‌ی ما آشناست، شما را غرق در شادی می‌کند. پس از مدتی نه‌چندان کوتاه، بوی عنبر، گیاه جادویی پاتچولی، خزه‌ی درخت بلوط و چوب گایاک مسیر نت‌های قبلی را به سمت خود منحرف می‌کند.تندی این نت‌ها به همراه خنکی نت‌های قبلی برای یک ورزش‌کار بسیار خوشایند است.

رایحه عطر ادکلن اینتنسیو فور من مردانه

به محض اسپری عطر ادکلن اینتنسیو مردانه متوجه بوی پرتقال ماندارین، آب دریا و گریپ فروت می شوید این ترکیب سه گانه حس حضور در ساحل اقیانوس را برای شما تداعی می کند. پس از گذشت مدت کوتاهی بوی گل یاس و برگ بو جای نت اولیه را می گیرند گل یاس بابوی خوش شما را غرق در شادی می کند.

پس از مدتی طولانی بوی عنبر، گیاه پاتچولی، خزه درخت بلوط و چوب گایاک را استشمام خواهید کرد. تندی این نت ها با خنکی نت های قبلی برای یک ورزشکار بسیار خوشایند می باشد. ادکلن اینتنسیو بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی، هنگام ورزش و یا کنار استخر می باشد.

  • رایحه اولیه: گریپ فروت، پرتقال ماندرین، نت های دریایی
  • میانی: گل یاسمن، برگ بو
  • پایه: عنبر، گیاه پاتچولی، خزه اوکموس، چوب گایاک
خرید ادکلن مردانه Intensive جانوین

خرید ادکلن مردانه Intensive جانوین

 مشابه عطر ادکلن معروف پاکو رابان اینوکتوس 

شرکت جانوین جکوینز بزرگ ترین تولید کننده عطر ادکلن های شرکتی در امارات متحده عربی دبی است که با خریداری فرومولاسیون عطر ادکلن های برندهای معروف و مشهور اقدام به تولید رسمی نمونه های شرکتی آنها با قیمت بسیار مناسب می کند .این شرکت با نام و نشان رسمی فعالیت می کند و محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا که قابل رقابت با برندهای فرانسوی می باشد تهیه  و تولید می کند.

قیمت عطر ادکلن اینتنسیو مردانه اصل

فروشگاه رویال پرفیوم تنها نمایندگی شرکت جانوین در ایران می باشد که تمامی محصولات این شرکت را با قیمت عمده و زیر قیمت بازار عرضه می کند. رویال پرفیوم بزرگترین وارد کننده عطر ادکلن به صورت مستقیم و بدون واسطه از امارات متحده عربی می باشد و محصولات را با بهترین کیفیت در ماندگاری و پخش بو به دست فروشندگان عطر ادکلن و مصرف کنندگان عزیز می رساند.

عطر ادکلن اینوکتوس مردانه جانوین مناسب کادو و هدیه مردانه

عطر ادکلن اینتنسیو مردانه ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و توسط شرکت جانوین جکوینز در امارات متحده عربی تولید شده است . شرکت جانوین تمامی محصولات خود را با بهترین رایحه های اورجینال و اصل و با بهترین کیفیت طراحی و به بازار عطر ادکلن عرضه می کند. ادکلن اینتنسیو یکی از پرفروش ترین عطر ادکلن مردانه شرکت جانوین می باشد که آقایان عاشق رایحه این ادکلن هستند.

معرفی برند جانوین :

برند عطر جان وین (Johnwin perfume) که در ایران به اختصار “جانوین” شناخته می شود یک برند اماراتی است که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور جهانی نمونه های شرکتی آنها را با نام تجاری و عنوان خود بطور قانونی تولید می نماید. این نوع عطرهای شرکتی دارای اصالت بوده و در حال حاضر بالغ بر 50 رایحه معروف و محبوب جهانی را تولید می نماید.

طریقه استفاده و نگهداری :

هرگز اسپری خود را در معرض نور و گرمای مستقیم قرار ندهید و حتی‌المقدور تلاش کنید. عطر را از فاصله 15 الی 20 سانتی‌متری روی پوست خود اسپری کنید تا پخش بوی قابل قبولی داشته باشید. نکته مهم دیگر چگونگی اولین پاف عطر است. حتما می‌بایست پاف اول عطر را به‌صورت مستقیم و محکم اسپری کرد تا تعادل فشار برقرار شود.

خرید ادکلن مردانه Intensive جانوین

خرید ادکلن مردانه Intensive جانوین

ویژگی ها

نام محصول: ادکلن مردانه اینتنسیو Intensive برند جانوین Johnwin

برند: جانوین Johnwin

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Parfum

حجم: 100 میلی لیتر

نوع رایحه: شیرین، تند، خنک، خوراکی، گل

ساختار رایحه: میوه، چوب، مرکبات، خاک و زمین، اقیانوس

کشور سازنده: امارات

توضیحات:

این ادکلن بسیار شبیه ادکلن معروف و خوشبوی مانسرا بلک اینتنسیو آعود Mancera Black Intensive Aoud است.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *