محصولات ارایشی

خرید ادکلن مونت بلک لجند اسمارت کالکشن کد 343

خرید ادکلن مونت بلک لجند اسمارت کالکشن کد 343

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ادکلن مونت بلک لجند اسمارت کالکشن کد 343

با سلام و درود به همه شما همراهان و دوستان گرامی. به سیتی بین خوش امدید. اگر قصد خرید ادکلن مونت بلک لجند اسمارت کالکشن کد 343 را دارید تا پایان این پست با ما همراه باشید تا با هم به بررسی دقیق و کامل این رایحه بپردازیم. پس اگر این محصول را برای هدیه دادن می خواهید اما نمی دانید که مطابق با سلیقه شخص مورد نظر شما می باشد یا خیر در ادامه نیز با ما همراه باشید.

اسمارت کالکشن ۳۴۳ مونت بلنک لجند

اسمارت کالکشن ۳۴۳ مونت بلنک لجند ۱۰۰ میل ، در سال ۲۰۱۱ توسط عطرساز معروف Olivier Pescheux طراحی و ساخته شد. عطر مردانه مون بلان  لجند با پخش بوی قوی و رایحه خنک و شیرین اش جهت استفاده آقایانی که به رایحه‌ های سنگین علاقه دارند پیشنهاد می‌شود.

خرید عطر مردانه اسمارت کالکشن ۳۴۳

با اولین اسپری از عطر مون بلان  لجند بوی اسطوخودوس ، آناناس و نارنج به‌سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود. شادی و سرزندگی عجیبی که از این مخلوط سه‌ گانه می‌گیرید، به اطرافیان شما هم منتقل می‌شود. پس از کمی آرام‌ آرام ، بوی گل رز و شمعدانی ، سیب ، خزه و میوه‌های خشک جایگزین نت‌های قبلی می‌شود.

این عناصر خنکی و شیرینی مطلوبی ایجاد می‌کنند. با گذشت زمانی از اسپری از مونت بلنک لجند ، رایحه ‌های دانه‌ی تونکا و چوب صندل برای ماندگاری بیشتر لجند روی محل نبض یا لباس شما وارد عمل می‌شوند.

ویژگی ها :

  • جنسیت : مردانه و البته مورد پسند خانم ها
  • نام عطر : مون بلان  لجند
  • حجم محصول : ۱۰۰ میلی لیتر
  • غلظت عطر : ادوپرفیوم
  • حال و هوای رایحه : چوبی ، گیاهان معطر ، مرکبات ، میوه
  • رایحه اولیه : ترنج ایتالیایی ، اسطوخودوس فرانسوی
  • رایحه میانی : سرو سفید
  • رایحه اصلی : خزه درخت بلوط
  • ماندگاری : خوب
  • پخش بو : عالی نسبت به هزینه

خرید ادکلن مونت بلک لجند اسمارت کالکشن کد 343

این عطر دارای رایحه‌ای خنک و مردانه با نت‌هایی از برگ نارنج، لیمو ترش، چرم، چوب صندل، مشک و چوب گایاک است. این عطر به دلیل شباهت بسیار زیاد با عطر اصلی، یکی از محبوب‌ترین کپی عطرهای مشابه به مونت بلانک لجند برای افرادی است که به دنبال یک گزینه اقتصادی هستند.

 

 

ادکلن مونت بلنک لجند مردانه-Mont Blanc Legend عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر مون بلان لجند-Mont Blanc Legend عطری است مردانه و جذاب.

ادکلن مونت بلنک لجند-Mont Blanc Legend، که با دارا بودن رایحه معطر گونه های سرخسی مناسب برای روز های ابتدائی سال است . این محصول همچنین با رایحه خنک و شیرینی که در آن بکار رفته است ماندگاری مناسبی دارد و مورد استقبال بسیاری از جوانان قرار گرفته است .

 

مونت بلانک لجند عطری است شاداب و میوه ای برای آقایان که با رایحه شیرین و دوست داشتنی آناناس آغاز میشود که حضور رایحه اسطوخدوس در کنارش حسی تمیز و خنک به آن داده و شاداب بودن عطر را افزایش میدهد. رایحه Mont Blanc Legend در مجموع خطی بوده و تغییرات زیادی ندارد و با گذر زمان تنها کمی شیرینتر میشود. مونت بلنک لجند پخش بوی متوسط و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بسیار خوبی است برای مصرف روزانه در بهار و تابستان.

 

با اولین اسپری مونت بلنک لجند بوی اسطوخودوس، آناناس و نارنج به‌سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود. شادی و سرزندگی عجیبی که از این مخلوط سه‌گانه می‌گیرید، به اطرافیان شما هم منتقل می‌شود. پس از کمی آرام‌آرام، بوی گل رز و شمعدانی، سیب، خزه و میوه‌های خشک جایگزین نت‌های قبلی می‌شود. این عناصر خنکی و شیرینی مطلوبی ایجاد می‌کنند. با گذشت زمانی از اسپری، رایحه‌های دانه‌ی تونکا و چوب صندل برای ماندگاری بیشتر لجند روی محل نبض یا لباس شما وارد عمل می‌شوند.

 

خرید ادکلن مونت بلک لجند اسمارت کالکشن کد 343

 

ویژگی عطر متعادل

منظور از تعادل این نیست که آنقدر گرد شود که هیچ نت غالبی عرضه نکند، عطری که بیش از حد یکنواخت (مسطح) و پرداخت شود، فاقد شخصیت خواهد بود. عطر متعادل، به معنی عطر شفاف و تمیز تراش داده شده است. نباید مخلوطی پیچیده از رایحه های دلپذیر بوده و قیمت کل آن از حداکثر تعیین شده، بیشتر باشد. باید تجلّی زنده و دقیق ایده ی اصلی که با پس زمینه مناسب، احاطه و پشتیبانی گردیده، باشد.

بنابراین محصولات بی فایده، نباید وارد فرمول شوند که نه تنها تولید آن را پیچیده خواهند کرد، بلکه موجودی مواد اولیه را کاهش خواهند داد. بعلاوه بجای آنکه نت مناسبی از عطر خارج گردد، موجب می شوند آن درهم برهم (مشوّش) شود. منظور از ماندگاری این است که نباید نت مشخصه ی عطر، تغییر نماید و باید زمان زیادی پس از استفاده به پخش شدن ادامه دهد

 

خرید ادکلن مونت بلک لجند اسمارت کالکشن کد 343

عطر و ادکلن خوب، معمولا دارای شیشه یا بطری با کیفیتی است. توجه داشته باشید، که عطرهای خوب و اورجینال، شیشه‌ها و بطری‌های شفاف و با کیفیتی دارند. در شیشه عطرهای خوب به هیچ عنوان نمی‌توانید آثاری از حباب‌های درون شیشه یا خط و خش مشاهده کنید.

اگر شیشه عطر و ادکلنی که می‌خواهید انتخاب کنید، رنگی است، باید توجه داشته باشید که بر روی رنگ آن هیچ خط و خشی نیفتاده باشد. عطر و ادکلن خوب، معمولا شیشه‌ای سنگین و کریستالی دارد و سایر اجزای شیشه و بسته‌بندی آن با کیفیت است.

با این تفاسیر، اگر به دنبال عطر و ادکلن خوب هستید، علاوه بر توجه به رایحه آن، باید به کیفیت شیشه و بسته‌بندی‌اش نیز توجه کنید. شاید با خودتان فکر کنید، که این موضوع چه اهمیتی دارد، اما باید بدانید، که این مساله بسیار مهم است.

کیفیت شیشه یا بطری عطر و ادکلن، می‌تواند یکی از نشانه‌های اورجینال بودن یا نبودن آن به شمار برود. همچنین اگر شیشه عطر دارای کیفیت مناسبی نباشد، ممکن است خیلی زود بشکند یا در صورت نفوذ هوا به داخل آن، به مرور زمان، از کیفیت و حجم عطر کاسته شود. همچنین شیشه عطرها،‌ یکی از ارکان مهم زیبایی بر روی میزهای آرایش هستند و نمی‌توان از شکل ظاهری آن‌ها به خاطر رایحه‌شان چشم پوشی کرد.

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *