برند, دسته‌بندی نشده, موسیقی

خرید اسپیکر شیراز

خرید اسپیکر شیراز

خرید اسپیکر شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب به سراغ پس از بیان بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2020 به بیان مراکز خرید اسپیکر شیراز خواهیم پرداخت . با ما همراه شوید.

 

خرید اسپیکر بلوتوث شیراز

خرید اسپیکر بلوتوث شیراز

خرید اسپیکر بلوتوث شیراز

بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020

سونوس موو (Sonos Move)

بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 جهان از هر نظر

وزن: 3 کیلوگرم

مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 10 ساعت

قابلیت‌های اتصالی: وای فای 802.11 b/g/n, 2.4 GHz، وای فای 5GHz و بلوتوث 4.2

درایورها: 1 توییتر با خروجی به سمت پایین، 1 ووفر میانی و 2 آمپلی فایر دیجیتالی کلاس دی

قابلیت NFCندارد

ورودی AUX: ندارد

امکان شارژ از طریق پورت USB نوع Cدارد

داک شارژ همراه: دارد

نقاط قوت:

  • خروجی صوتی عالی
  • کارایی خوب
  • ویژگی‌های اتصالی منحصربفرد

نقاط ضعف:

  • وزن سنگین
  • قیمت گران

مشخصه‌ای که سونوس موو را به بهترین اسپیکر بلوتوث 2020 جهان تبدیل کرده این است که شما می‌توانید از آن علاوه بر پارتی، در خانه خود هم به عنوان اسپیکر بی سیم اصلیتان استفاده کنید. این بلندگو به دو اسپیکر قدرتمند، یک نرم افزار کارآمد، قابلیت استفاده در چند اتاق و سیستم تنظیم صدای هوشمند مجهز است و می‌تواند صدای خود را براساس محیط اطراف شما تنظیم کند.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مراکز خرید اسپیکر شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مراکز خرید اسپیکر شیراز

فافا

تلفن تماس و فکس: ۸۶۰۳۶۱۷۶-۰۲۱

آدرس دفتر تهران: خیابان ولیعصر، بین چهارراه طالقانی و میدان ولیعصر، خیابان ولدی، ساختمان مجتمع ولیعصر – برج شمالی، طبقه اول، واحد ۵

کد پستی دفتر تهران: ۱۵۹۳۷۳۳۴۵۶

آدرس دفتر شیراز: بلوار کریمخان زند، روبروی خیابان خیام، مجتمع تجاری مسعود، شماره ۴۸

تلفن: +۹۸۷۱۳۶۱۰۰  ایمیل: info@fafait.net

کدپستی دفتر شیراز: ۳۴۷۳۱-۷۱۳۵۷

 

شیراز مارکت

 

گروه بازرگانی آوید در سال ۱۳۹۰تاسیس گردید و کار خود را با واردات محصولات و قطعات ابزار دقیق و لوازم جانبی کامپیوتر از جمله مودم های ۳G برای شرکت های معتبر آغاز کرد. در این سال ها با کسب تجربه و اعتبار در بین شرکت های معتبر بین المللی در چین و امارات متحد عربی و ایران توانسته است در زمره شرکت های معتبر صادر کننده و وارد کننده قرار گیرد.

گروه بازرگانی آوید با بنا نهادن وب سایت فروشگاه اینترنتی خود با نام شیراز مارکت اقدام به فروش محصولات با کیفیت و معتبر دیجیتالی نموده است تا هموطنان عزیز بتوانند با بهترین قیمت و کیفیت کالاهای مورد نیاز خود را با اطمینان و امنیت بیشتر در اختیار بگیرند. شیراز مارکت فروشگاه آنلاین برای خرید اینترنتی کالاهای دیجیتال، برندهای معتبر چینی و گوشی های شیائومی می باشد.

بررسی تخصصی کالاها و اخبار مربوط به آنها، اطلاعات کامل را در اختیار کاربران قرار می دهد. امید است که بتوانیم با خدمت صادقانه رضایت شما مشتریان گرامی را جلب نماییم.

آدرس :

شیراز, خیابان اردیبهشت شرقی, برج الکترونیک طبقه ۴, واحد ۵۰

ایمیل: shirazmarketshop@gmail.com

تماس به دفتر: ۳۲۳۴۲۶۴۳ ۰۷۱

خرید مشتریان: tel:۰۹۲۰۰۵۰۱۸۱۹

ساعت پاسخگویی ۹ صبح تا ۷ بعد از ظهر

خرید همکار: tel:۰۹۱۷۰۵۰۱۸۱۹

ساعت کاری: ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر یکسره

فروش اسپیکر

سید مجید فرقانی

 

آدرس: شیراز- بلوار زینبیه- خیابان اسلامی

اطلاعات کلی : اسپیکر کینک استار مدل Kingstar BT Speaker KBS472 ضمانت : یک سال داده پرداز رایانه متین رنگ : مشکی سایر مشخصات : وزن : 6500g ، ابعاد : 405mm*310mm*628mm ، توان خروجی :40W ، فرکانس : 100Hz~20KHz ، سایز بلندگو : 15 INCH ، مخصوص گوشی های : اندروید / Android , آیفون / iphone ، ولتاژ ورودی : DC9V/1.5A، محدوده عملیاتی: 10 متر، زمان استفاده (دقیقه): 360 ( با 50% حجم صدا)، ظرفیت باتری Li-battery (7.4V 2200MAH)، ساپورت میکرو ،FM.Radio، AUXو فلش مموری ، دارای ریموت کنترل، دارای اکوالایزر جهت تنظیم Treble و Bass، قابلیت ضبط صدا، دارای رقص نور، دارای میکروفون وایرلس، دارای چرخ و دستگیره جهت حمل آسانتر

 

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *