ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
محصولات ارایشی

خرید تونر نیکوتین آمید ایمیجز


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید تونر نیکوتین آمید ایمیجز

امروزه رسیدگی به پوست از اهمیت بالایی برخودار است و داشتن پوستی زیبا از دغدغه‌های همیشگی افراد بوده است. برای داشتن پوستی درخشان و سالم از اهمیت تونر در روتین پوستی غافل نشوید.تونر نیکوتین آمید ایمیجز حاوی یک نوع ویتامین B3  محسوب میشود و پوست شما را تقویت ، آبرسانی و آماده دریافت محصولات پوستی می کند.تونر نیکوتین آمید ایمیجز تولید کلاژن را افزایش می دهد که سبب ترمیم و بازسازی بافت پوست میشود. تونر نیکوتین آمید چربی پوست را تنظیم کرده و از جوش و آکنه جلوگیری می کند.همچنین این محصول منافذ باز پوست را کاهش می دهد. جهت خرید تونر نیکوتین آمید ایمیجز با سیتی بین تا انتها همراه باشید.

خرید تونر نیکوتین آمید ایمیجز

خرید تونر نیکوتین آمید ایمیجز

معرفی برند

برند محبوب ایمیجز که بیشتر با ماسک ها و پچ های چشمش شناخته شده است،تونر حاوی نیکوتین آمید تولید کرده است.تونر نیکوتین آمید ایمیجز علاوه بر پاکسازی کامل پوست و تنظیم PH پوست خواص درمانی متعددی داشته و می تواند پوست شما را تقویت و آثار پیری پوست را کاهش دهد همچنین با رساندن ویتامین پوست صورت شمارا تغذیه کند. نیکوتین آمید موجود در این تونر هم قدرت فراوانی در تامین رطوبت پوست داشته و هم توانایی چشمگیری در کاهش آسیب های پوستی و افزایش سلامتی سلول های پوست دارد.

 پاکسازی پوست صورت یکی از ارکان مهم زیبایی و بهداشتی پوست است، پوست افراد معمولاً پس از شستشو و پاک کردن دچار عدم تعادل pHمی‌شود، این عدم تعادل ممکن است سطح پوست را بیش از حد اسیدی یا قلیایی کند که برای سلامت پوست زیان‌آور است. در چنین حالتی است که لوسیون و یا تونیک پاک کننده پوست یا به اصطلاح بهتر تونر پوست صورت مفید واقع می شود و با تنظیم کردن و متعادل کردن pH پوست، پوستی سالم ‌تر و شاداب‌تر برای پوست به ارمغان می‌آورد.

تونر نیکوتین آمید ایمیجز

تونر پاک کننده پوست وظیفه متعادل‌ کردن پوست را بر عهده دارد. استفاده از تونر پوست آخرین مرحله از پاکسازی پوست را شامل می‌شود یعنی پس از آن که آرایش خود را پاک کردید و با یک شوینده مناسب پوست صورت خود را تمیز کرده و شستشو دادید لازم است که از تونر پاک کننده پوست استفاده کنید.

برند محبوب ایمیجز که بیشتر با ماسک ها و پچ های چشمش شناخته شده است،تونر حاوی نیکوتین آمید تولید کرده است.نیکوتین آمید موجود در تونر ایمیجز از مشتقات ویتامین B3 است که تاثیرات بسیاری در زمینه مراقبت از پوست و همچنین مرطوب کنندگی و آبرسانی به سلول های پوستی دارد که این ماده را به یک ماده بسیار موثر در کاهش تاثیرات افزایش سن و استرس های محیطی تبدیل کرده است.
تونر نیکوتین آمید ایمیجز علاوه بر پاکسازی کامل پوست و تنظیم PH پوست خواص درمانی متعددی داشته و می تواند پوست شما را تقویت و آثار پیری پوست را کاهش دهد همچنین با رساندن ویتامین پوست صورت شمارا تغذیه کند. نیکوتین آمید موجود در این تونر هم قدرت فراوانی در تامین رطوبت پوست داشته و هم توانایی چشمگیری در کاهش آسیب های پوستی و افزایش سلامتی سلول های پوست دارد.

خرید تونر نیکوتین آمید ایمیجز

خرید تونر نیکوتین آمید ایمیجز

بررسی

با استفاده از این تونر در روتین پوستی خود می توانید پوست خود. را از تمام آلودگی ها و چربی های اضافه پاکسازی کنید، منافذ پوست خود را کاملا تمیز کنید و پوستتان را برای دریافت سایر محصولات پوستی آماده کنید. در طول روز معمولا پوست صورت هر فردی با انوع آلودگی ها و ناخالصی هایی تماس پیدا می کند.

با تداوم این کار منافذ صورت این آلودگی ها را به خود می گیرند. و درخشندگی و شادابی پوست به مرور از بین می رود. تونر نیکوتین آمید ایمیجز با پاکسازی منافذ باز پوست و کنترل چربی اضافی پوست، رطوبت و درخشندگی را به پوست شما باز می گرداند. این تونر خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و هرگونه. التهابات پوستی را برطرف می کند. تونر نیکوتین آمید Images می تواند چین و چروک ها را کاملا از بین ببرد و با تاثیر مستقیم بر بافت های چربی، از دست دادن آب از طریق پوست را تا حد قابل توجهی کاهش دهد و پوست را مرطوب نگه دارد.

این محصول بی نظیر باعث کاهش حساسیت های پوستی شده و مناسب برای انواع پوست می باشد و با افزایش کارایی فرایندهای سنتز کلاژن در پوست بر روند جواسازی. پوست تاثیر زیادی دارد.تونر نیکوتین آمید ایمیجز دارای حجم 500 میلی لیتر و مناسب برای انواع پوست می باشد.

خرید تونر نیکوتین آمید ایمیجز

خرید تونر نیکوتین آمید ایمیجز

ویژگی ها:

  • حاوی عصاره نیکوتین آمید
  • کاهش جوش
  • کاهش خطوط ریز
  • کاهش منافذ باز صورت
  • تنظیم کننده سطح چربی
  • روشن کننده رنگ پوست
  • کاهش سرعت پیر شدن پوست
  • افزایش کلاژن سازی
  • کاهش التهابات پوست
  • تامین رطوبت پوست
  • تنطیم PH
  • پاکسازی منافذ
  • از بین برنده کامل آلودگی ها
  • مغذی
  • حجم 500 میلی لیتر

برای چه افرادی مناسب است:

این محصول مناسب همه افرادی است که در طول روز پوستشان با آلودگی‌های محیطی در ارتباط است.

نحوه استفاده:

  1. بعد از اینکه صورت خود را با آب ولرم و ژل یا صابون مخصوص شستید، کمی آب سرد روی صورت بپاشید.
  2. سپس برای استفاده از تونر ایمیجز ، یک پد پاک ‌کننده آرایش یا پنبه گلوله شده را بردارید، چندین قطره از تونر را روی آن بریزید و پد را روی پوست صورت و حتی گردن بمالید.
  3. از داشتن پوستی زیبا و شاداب لذت ببرید.
  • برند:IMAGES
  • کشور سازنده:چین
  • حجم:۵۰۰ میلی لیتر
  • مناسب برای:انواع پوست
  • عصاره:دارد
  • نوع عصاره:نیکوتین آمید
  • مناسب:بانوان و آقایان

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
ایجاد اولین منو ناوبری در اینجا
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
با تبلیغات در سایت ما و اینترنت بیشتر دیده شوید.
سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618 سفارش
فروشگاه
نوار کناری