محصولات ارایشی

خرید تونر پرتقال خونی ایمیجز

خرید تونر پرتقال خونی ایمیجز

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید تونر پرتقال خونی ایمیجز

رسیدگی به پوست و انجام روتین های پوستی و پاکسازی آن از جمله کارهای امروزی محسوب می‌شود که بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند و برای داشتن پوستی سالم و شاداب از محصولات گوناگون استفاده می کنند. خانم هایی که زیاد آرایش دارند بهتر است از محصولات مراقبت پوستی بیشتر استفاده کنند و یک تونر را به دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی خود اضافه کنند تا از شر ناخالصی های پوستی، مواد غیر شیمیایی و آرایشی که بر روی پوست بر جای می‌مانند خلاص شود. تونر به عنوان آبرسان نیز عمل می‌کند و دارای عصاره های گوناگونی هستند که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. جهت بررسی و خرید تونر پرتقال خونی ایمیجز با ما در سیتی بین همراه باشید.

خرید تونر پرتقال خونی ایمیجز

خرید تونر پرتقال خونی ایمیجز

 تونر پرتقال خونی

تونر پرتقال خونی ایمیجز آبرسان قوی در لایه های عمیق پوست است و باعث بهبود خشکی پوست، تسکین دهنده التهابات پوستی، روشن و شفاف شدن پوست و جلوگیری از آکنه می شود. این تونر با قدرت پاک کنندگی بالا باقی مانده ناخالصی ها و مواد آرایشی را از پوست پاک می کند. این محصول با داشتن ویتامین C رطوبت پوست را حفظ می کند و باعث شفاف شدن پوست شما می شود. تونر پرتقالی خونی ایمیجز فرمولاسیونی ملایم دارد که به بهبود سلامت پوست کمک می کند. این محصول باقی مانده آلودگی ها و مواد آرایشی را به طور کامل از روی پوست و منافذ پاک میکند. در نتیجه تمیزی و لطافت به پوست شما باز می گردد. تونر ایمیجز بدون ایجاد حساسیت رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم می کند و PH پوست را متعادل می کند.

استفاده از تونر پرتقال خونی ایمیجز در پایان روز و قبل از شروع روتین پوستی شبانه می‌تواند پوست شمارا بسیار تقویت و آماده دریافت محصولات پوستی جدید کند، همینطور به علت کنترل چربی و رطوبت پوست از به وجود آمدن تاثیرات جانبی سایر محصولات پوستی مثل جوش و یا خشکی جلوگیری می‌کند.

استفاده از تونر در روتین پوستی نقش بسیار حیاتی برای بازیابی رطوبت از دست رفته پوست در طول روز ایفا می‌کند، همینطور تونر پرتقال خونی ایمیجز به علت داشتن مواد مغذی از به وجود آمدن خطوط ریز در سنین بالا جلوگیری می‌کند و مواد مغذی را به سلول های پوست میرساند تا با حفظ سلامت آنها خاصیت کشسانی پوست را حفظ کند، همینطور استفاده از این سرم به علت ایجاد سلامتی و شادابی سلول های پوست، چهره ای روشنتر و درخشان تر از شما نشان می‌دهد.

چرا استفاده از تونر ضروری است؟

تونر پس از شستشو و تمیز شدن پوست استفاده می شوند تا ph مورد نظر کنترل شود. این مرطوب کننده ها سطح پوست را تقویت می‌کنند و باعث می‌شوند فرد پوستی با طراوت و شاداب داشته باشد. اگر دارای پوست چرب و مختلط هستید تونر می تواند یک گزینه مناسب برای از بین بردن چربی های اضافه و منافذ باز پوست باشد. از سوی دیگر استفاده از تونر ها برای پوست های خشک، حساس و نرمال نیز مناسب است. می توانید برای کاهش قرمزی و پوسته پوسته شدن از آنها استفاده کنید. تونرها عصاره های گوناگونی دارند. به طور مثال تونر پرتقال خونی ایمیج (۵٠٠ سی سی) می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای انواع پوست ها باشد. شما با مراجعه به سایت حیان طب میتوانید آن را خریداری نمایید.

فراموش نکنید که استفاده از یک تونر مناسب می‌تواند رطوبت پوست شما را افزایش دهد. آن ها سرشار از آنتی اکسیدان ها، ترکیبات احیا کننده و ترمیم کننده هستند که در جوان سازی پوست و کاهش روند پیری پوست بسیار موثر هستند.

خرید تونر پرتقال خونی ایمیجز

خرید تونر پرتقال خونی ایمیجز

مزایا

به طور کلی میوه پرتقال بسیار محبوب و دوست داشتنی است که بر روی سلامت بدن و همچنین سلامت پوست بسیار موثر است؛ زیرا دارای آنتی اکسیدان های قوی و ویتامین c می باشد. همین مزایا باعث می‌شود که چین و چروک ها کاهش یابند. چروک های ریز روی پوست صورت را از بین می برد. ویتامین هایی که در این میوه وجود دارد باعث از بین رفتن آکنه، جوش، لک، کک، مک و سایر مشکلات پوستی می‌شود. یکی از مهمترین خاصیت های که این میوه دارد این است که می‌ تواند تیرگی های چهره را از بین ببرد و پوستی شفاف و روشن برای شما به ارمغان بیاورد.

ویژگی تونر پرتقال خونی ایمیج

تونر پرتقال خونی ایمیج (۵٠٠ سی سی) شامل مقدار زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین e است که باعث میشود کم آبی و خشکی پوست از بین برود و پوستی مرطوب به شما هدیه می دهد. این تونر مرطوب کننده با برند ایمیج می تواند یک روش طبیعی برای مراقبت از پوست باشد. با استفاده از آن می توانید پوستی شفاف و عاری از هرگونه مواد غیر بهداشتی و آلودگی داشته باشید. تونر پرتقال خونی ایمیج (۵٠٠ سی سی) در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. در کنار دستگاه های زیبایی میکرونیدلینگ، فیس براش و لیزر ها میتوانید از آن استفاده کنید.

با استفاده از تونر پرتقال خونی ایمیج از پوسته پوسته شدن پوست خود جلوگیری کنید. همچنین زخم، جای جوش، آکنه و غیره را از روی صورت محو کنید و به زیبایی جوانسازی پوست کمک کنید. این تونر می‌تواند سریع جذب پوست شود و کلاژن سازی و جریان خون را در آن تحریک کند. همین امر باعث می‌شود تا خطوط صورت پر شوند و پوستی دارای انعطاف زیاد و سفت داشته باشید.

عملکرد تونر پرتقال خونی ایمیج (۵٠٠ سی سی)

با استفاده از  تونر پرتقال خونی ایمیج (۵٠٠ سی سی) می‌توانید منافذ باز پوست خود را ببندید. فقط کافیست آن را بر روی پوست بکشید تا چربی های اضافه پاک شوند و منافذ باز بسته شوند. همچنین توسط این تونر می توانید ph پوست خود را تنظیم کنید. از مزایای دیگر این تونر می‌توان به ایجاد لایه محافظتی بر روی پوست اشاره کرد. تونرها باعث می شوند تا منافذ بسته شوند. شکاف های سلولی سفت شوند؛ در نتیجه نفوذ آلودگی ها به پوست کمتر می‌شود.

این محصولات می توانند یک لایه محافظتی نیز بر روی پوست ایجاد کنند تا کلر و مواد معدنی موجود در آب لوله کشی به پوست وارد نشوند. این امر باعث مرطوب شدن پوست شما می شود و شادابی را به پوست شما هدیه می‌دهد. از ایجاد موهای زیرپوستی نیز جلوگیری می‌کند. تونر‌ها از رویش موهای زیر پوستی جلوگیری می کنند.

خرید تونر پرتقال خونی ایمیجز

خرید تونر پرتقال خونی ایمیجز

از تونر چطور استفاده کنیم؟

پس از شستشوی صورت با شوینده مناسب مقداری از تونر را روی پد پنبه ای ریخته و به صورت دورانی روی تمام قسمت های پوست بکشید. بعد از استفاده از تونر پوست آماده تغذیه و آبرسانی هست و پیشنهاد می شود از آبرسان و سرم های صورت استفاده کنید.

خواص اصلی این تونر چیست؟
  1. حاوی ویتامین سی
  2. بهبود خشکی و آبرسان قوی پوست
  3. ضد چین و چروک
  4. ترمیم کننده و تسکین التهابات پوستی
  5. پاک کننده عمیق منافذ
  6. تنظیم PH پوست
  7. افزایش نرمی،لطافت و شادابی پوست
  8. جلوگیری از آکنه
  9. محو کننده جوش های سر سیاه
  10. جلوگیری از بزرگ شدن منافذ
  11. مناسب برای انواع پوست
  12. بازسازی کننده پوست و لکه های پوستی
  13. دارای حجم به صرفه 500 میل

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *