محصولات

خرید دستگاه اس اچ آر

خرید دستگاه اس اچ آر

خرید دستگاه اس اچ آر

در این بخش قصد داریم تا با شما درباره دستگاه لیزر SHR یا دستگاه لیزر اس اچ آر بیشتر صحبت کنیم. امیدواریم بتوانیم  در سایت شیراز یاب شما را در انتخاب خرید دستگاه لیزر اس اچ آرفروش لیزر اس اچ آر هرچه بهتر دستگاه مد نظرتان یاری کنیم.

فروش دستگاه اس اچ ار

خرید دستگاه اس اچ آر

خرید دستگاه اس اچ آر

دستگاه اس اچ آر یکی از جدیدترین متد روز برای رفع موهای زائد بدن استفاده می‌شود که از تلفیق دو روش IPL و لیزر دایود است که برخی به اشتباه آن را دستگاه لیزر SHR می‌نامند. دستگاه SHR نیز مخفف کلمه Super Hair Removal می‌باشد.

در دستگاه اس اچ آر ایلایت از لیزر منبع نور همان لامپ زنون استفاده شده در IPL ها می‌باشد، ولی با این تفاوت که همانند لیزر دایود قادر است در هر ثانیه 10 شات شلیک کند و به راحتی تمام لیزر موهای زائد با دستگاه اس اچ آر قابل انجام خواهد بود.

جالب است که بدانید پالس های دستگاه اس اچ آر ایلایت با تولید نور شدیدی توسط فولیکول‌های مو جذب شده و با ایجاد گرما سبب تخریب ریشه مو می‌گردد.

عوارض دستگاه لیزر  SHR

دستگاه اس اچ آر هیچگونه عوارض جدی به همراه نداشته و کاملا قابل اعتماد می باشد و تنها عکس العمل پوست بعد از انجام آن کمی قرمزی پوست هست که نشان از تخریب فولیکول مو داشته و کاملا طبیعی است که بعد از چند دقیقه به حالت عادی باز خواهد گشت.

مزاياي ليزر موي زايدبا دستگاه s.h.r-اس.اچ.آر :

1-بدون درد مي باشد
2-بدون سوختگي مي باشد
3-سرعت بسيار بالا و تاثير شگفت
4-تعداد جلسات كم (3 الي 8 جلسه)
فواصل درمانی شما در نواحی مختلف بدن متفاوت میباشد . در ناحیه صورت معمولا هر 1 ماه باید مراجعه کنید و در دیگر نواحی هر 1 ماه و نیم. در روش لیزر با اس اچ آر چون از طریق گرم کردن فولیکول مو با حرکت رفت و آمدی روی ناحیه مورد نظر مو از بین می رود پس نتیجه گیری بسیار مظوب تر و تغداد جلسات کم تر خواهد بود. تمامی شواهد و تجربیات نشان داده این دستگاه بسیار بی خطر میباشد و نتیجه گیری آن بسیار مطلوب است و برگشت مو در این روش بسیار پایین میباشد. -جديدترين و قوي ترين سيستم هاي ليزر s.h.r-اس.اچ-آر ساخت كشور كره جنوبي و آلمان مي باشد.

سیستم خنک کننده

سیستم کولینگ این دستگاه ها مانند دیگر دستگاه های لیزر توسط گردش آب می باشد که از یک مخزن آب داخل دستگاه تغذیه کرده و آب سرد توسط پمپاژ به قطعات فلزی سر هندپیس که به اصطلاح TEC نامیده می شود رسانده شده و سبب خنک شدن TEC می شود و TEC هنگام برخورد با سطح پوست آن را خنک می کند.

تاثیرگذاری دستگاه SHR

دستگاه اس اچ آر به علت داشتن سیستم پالسی تدریجی تاثیرگذاری بالایی بدون درد به خصوص بر روی پوست های سبزه و تیره خواهد داشت. جالب است بدانید این تکنولوژی قابل رقابت با لیزر دایود می باشد.

نواحی قابل درمان

دستگاه SHR مانند بسیاری از دستگاه های لیزر توانایی کار برروی تمامی نقاط مجاز بدن را دارد.

تعداد جلسات درمانی دستگاه اس اچ آر

جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زاید 6 جلسه می باشد که ممکن است نسبت به شرایط بیمار بین 4 تا 10 جلسه متفاوت باشد همچنین فاصله درمانی بین هرجلسه بین 4 تا 6 جلسه می باشد.

 

آدرس: تهران- اشرفی اصفهانی پنت هاوس برج نگین رضا

تلفن: 44093766-44083283

آدرس: مشهد، احمد اباد ، خیابان عارف، عارف ۸ پلاک ۳۱

تلفن: 38421278-051 – 38428656-051  – 05138331144

 

آدرس بازرگانی : تهران- اشرفی اصفهانی-برج نگین رضا واحد2602

09128484797-02144064203

 

 

منبع: ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *