محصولات ارایشی

خرید دستگاه درما اف اتو صورت

خرید دستگاه درما اف اتو صورت

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید دستگاه درما اف اتو صورت

اتوی صورت یا درمااف دستگاهی برای درخشنده کردن پوست صورت است. این دستگاه به پاکسازی پوست پرداخته و می‌تواند یک جایگزین عالی برای جراحی پوست، لیزر، پیلینگ با مواد شیمیایی، انواع تزریق و بوتاکس باشد. در ادامه این مقاله از سیتی بین قصد داریم به نقد و بررسی و خرید دستگاه درما اف اتو صورت بپردازیم. تا پایان با ما همراه باشید.

خرید دستگاه درما اف اتو صورت

خرید دستگاه درما اف اتو صورت

اتوی صورت یا درمااف چیست؟

دستگاه اتوی صورت هم بصورت حرفه‌ای و هم بصورت خانگی بکار می‌رود. قبلاً این دستگاه فقط بصورت حرفه‌ای و در مراکز آرایشی بکار می‌رفت، اما اکنون دستگاه‌های کوچکی برای استفاده خانگی نیز ساخته شده‌اند. روش کار این دستگاه به این صورت است که به روش فراصوتی حبابهایی تولید می‌کند، سرعت حبابها بسیار بالا بوده و به جوانسازی، پاکسازی و تغذیه پوستتان کمک می‌کند.

کاربرد اتوی صورت:

  • دستگاه اتو یا اولتراسونیک به جوانسازی پوست کمک‌کرده و البته نتیجه‌ای که بدست می‌آید بستگی به فرد و نوع پوستش دارد.
  • اتوی صورت با امواج صوتی بسیار بالایی به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و سلول‌های پوست را ترمیم و احیا می‌کند.
  • گردش خون را بهبود می‌بخشد.
  • تورم و پف صورت را کاهش می‌دهد.
  • به افزایش تخلیه لنف کمک‌می‌کند.
  • برای بیشتر بخشهای بدن نظیر گردن، سینه، بازوان، شکم، ران‌ها، صورت و زانوها استفاده می‌شود.
  • در خانه می‌توان از آن استفاده نمود.
  • برای درمان کک و مک بکار می‌رود.
  • لکه‌های پوستی و لکه‌های ناشی از پیری پوست را از بین می‌برد.
  • برای درمان جای زخم نیز کاربرد دارد.
  • به کمرنگ نمودن چین و چروک‌ها کمک می‌کند.
  • پوست‌ شل را سفت می‌کند.
  • آکنه‌ها را درمان می‌کند.
  • اتوی صورت به درمان منافذ پوست می‌پردازد.
  • سیاهی زیر چشم را درمان می‌کند.
  • لایه برداری پوست از دیگر کاربردهای این دستگاه است.
  • لیفتینگ پوست
  • شفاف نمودن پوست
  • کاهش ظاهر سلولیتی و توده‌های چربی
خرید دستگاه درما اف اتو صورت

خرید دستگاه درما اف اتو صورت

مزایای استفاده از اتوی صورت:

اتوی صورت برای جوانسازی و پاکسازی بسیار مناسب بوده و در بلند مدت نتیجه‌های خوبی خواهید گرفت. اما اگر انتظار معجزه یک شبه دارید چنین چیزی امکان ندارد. این روش با تحریک گردش خون و جدا کردن سلول‌های مرده پوست، کاهش چین‌و‌چروک به مبارزه با مشکلات پوستی از این دست می‌رود.

دستگاه درما اف التراسونیک اتو صورت skin scrubber gt-1929

در زمان استفاده دستگاه درما اف التراسونیک اتو صورت skin scrubber gt-1929 بر روی پوست صورت ، از تکنولوژی امواج صوتی با تراز بالا جهت ورود و تاثیر به سطوح عمیق پوست به منظور افزایش متابولیسم سلولی ، کاهش چین و چروک پوست ، تحریک گردش جون ، کمک به تخلیه لنف ها ، سفت سازی ماهیچه ای ، کاهش افتادگی و ورم و بهبود و تسریع عملکرد فرآورده های درمانی و مراقبتی به پوست به کار گرفته می شود. از دستگاه اتوی پوست یا اولترا سونیک و یا اتو صورت درما اف جهت استفاده در بیشتر نواحی بدن نظیر صورت ، گردن ، بازوها ، ران ها و شکم کمک گرفته می شود.

بررسی

دستگاه اتو پوست اولتراسونیک مدل SKIN SCRUBBER GT-1929 بالای ۳۰ هزار هزتز ویبره تولید می کند و باعث می شود که ناخاصی ها و چربی های اضافی سوراخ های بسیار ریز سطح پوست از بین برود؛ چون دقیقا این کاری است که یک اتو صورت اصل باید انجام دهد. دستگاه اتو صورت ULTRASONIC SHOVEL BEAUTY START  برای نفوذ بیشتر و راحت تر مواد مغذی پوستی مانند انواع ماسک های کلاژن ساز، انواع ماسک های ورقه ای و سرم‌های درمانی پوست، کاربرد ویژه و خاصی دارد و در جذب بهتر و بیشتر مواد تغذیه کننده پوست، فدرت بسیار مناسبی از خود نشان می‌دهد.

نکته مهمی که در مورد درما اف اولتراسونیک شاول مدل SKIN SCRUBBER GT-1929 وجود دارد این است که استفاده پیوسته و مداوم از این دستگاه زیبایی و جوانسازی، سبب می شود که مشکلات پوستی شما از قبیل چربی های اضافی، گرفتگی های منافذ که به دلیل چربی ها و دیگر رسوبات حاصل از گرد و غبار و هوای آلوده به وجود آمده است و مشکلات دیگر از قبیل پوست خشک و جوش های سرسیاه و سرسفید، پاکسازی شده و پوستی عاری از هرگونه آلودگی داشته باشید. این اتو صورت فاقد هرگونه صفحه، مواد و تکنیک هایی است که به پوست ضربه می زنند و یا پوست را عفونی می کنند. تنها لازم است که پس از هر بار استفاده، تیغه اتو صورت را توسط الکل ضد عفونی کنید تا جذب و اثر محصولات پوستی و درمانی را تا سه برابر افزایش دهید.

خرید دستگاه درما اف اتو صورت

خرید دستگاه درما اف اتو صورت

ویژگی های محصول

با استفاده از دستگاه درما اف آکنه ها را بدون درد از بین ببرید: آکنه های موجود در منافذ پوست را در زمانی کم با لرزش ما فوق فراصوت و در کمترین زمان انها را پاکسازی کنید. دستگاه درما اف از بین بردنده چین و چروک: با عملکرد فراصوتی و تولید 1 تا 3 میلیون ویبره بر ثانیه می تواند باعث گرم شدن سلول پوست و گردش سریعتر خون برای از بین بردن چین و چروک شود.

این دستگاه دارای تیغه ی استیل و امواج بی نهایت قوی می باشد. که پوست شما را پاکسازی کرده و از هر گونه آلودگی پاک می نماید. و جایگزین بسیار مناسبی جهت لایه برداری با لیزر می باشد. همچنین جذب مواد پس از استفاده از این اتوی پوست چند برابر می شود. پوست شما را ماساژ داده و جریان خون را افزایش می دهد. در نتیجه باعث لیفت و کشیده شدن پوستتان می شود. و شما به راحتی داشتن پوستی زیبا و درخشان را تجربه خواهید ‌کرد. دستگاه کاملا حرفه ای است که هم در کلینک ها و سالن های حرفه ای و منزل نیز قابل استفاده است.

نتایج و ماندگاری استفاده از محصول

این پروسه ی درمانی روشی غیرتهاجمی ، بدون درد ، آسان و ایمن است. در مقایسه با متدهای درمانی لایه برداری با لیزر ، پپلینگ شیمیایی و جراحی پلاستیک جهت جوان سازی و زیباسازی پوست به حساب می آید.

تاثیرات استفاده از این دستگاه بر طبق نوع پوست و شرایط بیمار از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. این روش پروسه ای تدریجی خواهد بود که نتایج آن یک شبه ظاهر نخواهد شد. با آن که استفاده از درمان فراصوت از نتایج سفت سازی و جوان سازی سریع و موقتی برخوردار می باشد. ولی استفاده از آن به گونه ی روزانه و مداوم به تاثیرات و دوام طولانی منتهی خواهد شد.

ویژگی‌ها

 


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *