محصولات ارایشی

خرید شامپو بدن سوپکس رایحه شکلات

خرید شامپو بدن سوپکس رایحه شکلات

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید شامپو بدن سوپکس رایحه شکلات

برای تمیز شدن پوست و درخشان شدن آن، انتخاب یک شامپو بدن مناسب اهمیت ویژه ای دارد. از آنجایی که بزرگترین اندام بدن، از گردن به پایین شروع می شود، قطعا ارزش این رو دارد که از یک محصول حرفه ای برای شستشو بدنتان استفاده نمایید. سیتی بین قصد دارد به شما یکی از بهترین ها را معرفی نماید. در ادامه با خرید شامپو بدن سوپکس رایحه شکلات همراه باشید.

خرید شامپو بدن سوپکس رایحه شکلات

خرید شامپو بدن سوپکس رایحه شکلات

معرفی شامپو بدن سوپکس مدل شکلات حجم 350 میلی لیتر

امروزه، شامپو بدن یکی از شوینده های پرطرفدار محسوب می شود. اگر دنبال یک شامپو بدن خوب هستید پیشنهاد ما شامپو بدن سوپکس حاوی شکلات است. سوپکس از برندهای شرکت ایرانی شرکت کفساز شرق است که درزمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند. شامپو بدن سوپکس برای استفاده هر دو گروه خانم ها و آقایان مناسب است و با انواع پوست سازگار است.

این شامپو با برخورداری از ph و نرم کننده های مناسب، باعث نرمی و لطافت پوست می شود. سورفکتانت ملایم استفاده شده در فرمولاسیون شامپو بدن سوپکس ضمن پاکسازی عمیق پوست از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. این شامپو بدن، حاوی عصاره آلوئه ورا برای رطوبت و آبرسانی عمیق پوست است و به شادابی پوست کمک می کند. ترکیب گلیسیرین با خاصیت آنتی باکتریال، از پوست در برابر بروز آکنه و هر نوع آسیب پوستی محافظت میکند. شامپو بدن سوپکس دارای رایحه دلپذیر است و از قدرت شویندگی قوی برای تمیزی پوست برخوردار است.

شامپو بدن سوپکس حاوی ph و نرم کننده های مناسب پوست بدن می باشد ، که با کفی نرم ، سبب نرمی و لطافت سطح پوست می شود. در فرمولاسیون شامپو بدن سوپکس از سورفکتانت های ملایمی استفاده شده است که علاوه بر پاکسازی پوست سبب خشک شدن پوست نمی گردد.همچنین این شامپو بدن با داشتن ترکیبات رطوبت رسان عصاره آلوئه ورا علاوه بر حفظ رطوبت ، سبب شادابی پوست می گردد.
گلیسیرین موجود در این شامپو با خاصیت آنتی باکتریال مانع از بروز جوش و هرگونه آسیبی به پوست می شود و آن را تقویت می کند. شامپو بدن سوپکس با رایحه دلپذیر و نشاط بخش دارای قدرت شویندگی مناسب پوست بدن است که میتوان از این شامپوبدن بصورت روزانه استفاده نمود.

مشخصات محصول

ویژگی های کالا
جنسیت زنانه
شناسه کالا 2720000098507
قابلیت بازگشت بله
رده سنی بزرگسال
برند Soapex
نوع شامپو بدن

توضيحات

شامپو بدن سوپکس مدل شکلات 350ml

  • برند: سوپکس Soapex
  • کشور صاحب برند: ایران
  • تولید شده در: ایران
  • حجم: 350 میلی‌لیتر
  • مناسب برای اقایان و خانم‌‎ها
  • مناسب برای انواع پوست
  • جلوگیری از بروز جوش و هرگونه آسیب به پوست
  • حاوی عصاره آلوئه ورا و شکلات
  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست
خرید شامپو بدن سوپکس رایحه شکلات

خرید شامپو بدن سوپکس رایحه شکلات

خواص آلوئه ورا برای پوست

ژل گیاه آلوئه ورا ماده ای تسکین دهنده و زیباکننده پوست است که به شما کمک می کند پوستی سالم و شاداب داشته باشید و آسیب های پوستی خود را ترمیم کنید. آلوئه ورا ماده ای مفید پوست های خشک است. این گیاه یک مرطوب کننده بسیار عالی و طبیعی به شمار می آید و پوست را هیدراته نگه می دارد و قابلیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد. همچنین اکسیژن رسانی خوبی برای پوست داشته که باعث بهبود بافت پوستی می شود.

خواص ویتامین E بر پوست

از مزایای ویتامین E می ‌توان روشن کنندگی لکه های تیره پوست را نام برد. این لکه ها می ‌توانند با عوامل گوناگونی از جمله آسیب ‌های رادیکال آزاد، مشکلات کبدی، پیری و … ایجاد شده باشند. ویتامین E تمام احتمالات پوستی شما را برای پیر شدن، چروک و شل شدن تغییر می ‌دهد و آن را کاملا سفت نگه می‌ دارد. ویتامین E به پاک کردن آلودگی ‌ها، جرم و سایر ناخالصی‌ ها کمک ویژه ای می ‌کند. همچنین این ویتامین می ‌تواند به بهبود سریع آفتاب سوختگی کمک کند.

ویژگی های شامپو بدن مدل شکلات از برند سوپکس

  • مناسب برای انواع پوست
  • با رایحه مطبوع شکلات
  • شوینده ملایم
  • کاهش زبری و خشکی پوست
  • افزایش طراوت، نرمی، لطافت و شادابی پوست
  • سازگار با PH پوست
  • با قدرت پاک کنندگی بالا و کف مناسب
  • حاوی مواد نرم کننده و ویتامین E

ترکیبات شامپو بدن برند سوپکس مدل شکلات

  • گلیسیرین
  • ویتامین E
  • عصاره شکلات
  • عصاره آلوئه ورا

نحوه استفاده:

ابتدا پوست بدن خود را خیس نمایید. مقداری از شامپو بدن را در کف دست خود ریخته و آن را به آرامی بر روی سطح بدن خود ماساژ دهید. در صورتی که احساس می‌کنید شامپو به خوبی کف نمی کند، مجدداً بدون آنکه شامپوآبکشی شود اندکی پوست خود را خیس نموده و با ادامه مالش بر روی بدن، پوست خود را شستشو دهید.

در صورت استفاده از لیف باید مقداری از شامپو را روی لیف خیس ریخته و با به هم مالیدن آن شامپو بدن را بر روی لیف، پخش و موجب کف کردن آن شوید. بدن خود را که قبلاً خیس نموده‌اید با لیف پر از کف بشویید. تا زمانی که در حین مصرف میزان کف‌کنندگی مناسب است نیازی به استفاده مجدد از شامپو نیست ولی در صورت نیاز می‌توان مجدداً شامپو را روی لیف ریخته و همانطور که توضیح داده شده از آن استفاده نمود.

در هر 2 حالت پس از اتمام شستشو باید کل پوست بدن به طور کامل آبکشی گردد.

خرید شامپو بدن سوپکس رایحه شکلات

خرید شامپو بدن سوپکس رایحه شکلاتخرید شامپو بدن سوپکس رایحه شکلات

درباره برند سوپکس

برند سوپکس با استفاده از فناوری های جدید اروپا توسط شرکت کفساز شرق تاسیس شده است. این شرکت با داشتن سابقه ای 30 ساله، به تولید انواع محصولات آرایشی بهداشتی پرداخته است و محصولات خود را در کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و بعضی کشورهای خارجی ارائه می کند. برند سوپکس یک برند فرانسوی است که به دلیل داشتن نمایندگی در ایران از قیمت بی نظیری برخوردار است. این برند دارای رضایت بسیار فراوانی است که با داشتن آبرسان ها و محصولات بهداشتی جای پای خود را در بین مردم و مصرف کنندگان محکم ساخته است، چرا که کیفیت محصولات این برند فوق العاده زیاد و عالی می باشد و این را می توان از میزان رضایت مردم در نظرسنجی ها متوجه شد.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *