محصولات ارایشی

خرید شوینده صورت WhiteSkin دکتر راشل


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید شوینده صورت WhiteSkin دکتر راشل

شوینده صورت White Skin دکتر راشل مناسب انواع تیپ های پوستی بوده که با فرمولاسیون غنی و موثر تمامی مشکلات رنگی پوستی نظیر، کک و مک، لکه، آکنه و دیگر مشکلات پوستی را از بین برده و با افزایش کلاژن سازی پوست سبب ایجاد پوستی تازه و سفید می شود. در ادامه با سیتی بین همراه باشید تا به بررسی و خرید شوینده صورت WhiteSkin دکتر راشل بپردازیم.

 

خرید شوینده صورت WhiteSkin دکتر راشل

خرید شوینده صورت WhiteSkin دکتر راشل

توضیحات شوینده صورت WhiteSkin دکتر راشل

شوینده صورت White Skin دکتر راشل مناسب انواع تیپ های پوستی بوده. که با فرمولاسیون غنی و موثر تمامی مشکلات رنگی پوستی نظیر، کک و مک، لکه، آکنه و دیگر مشکلات پوستی را از بین می برد. و با افزایش کلاژن سازی پوست سبب ایجاد پوستی تازه و سفید می شود.

شوینده صورت دکتر راشل حاوی عصاره نیاسین آمید و آربیوتین بوده که از یک نوع قارچ ژاپنی استخراج می شود .و قدرت پاک کنندگی و محو کنندگی بسیار بالایی را داراست. و در مقایسه با دیگر محصولات سفید کننده یک سر و گردن بالاتر می باشد.

شوینده صورت دکتر راشل کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و مواد شیمیایی بسیار کمی را دارد که باعث ایجاد هیچگونه عوامل پوستی نمی شود.این شوینده عمیقا پوست را تمیز کرده و به مرور زمان صورت را سفید و شفاف میکند.

فوم شوینده ضدلک و سفید کننده دکتر راشل حاوی نیاسینامید و آربوتین است که با از بین بردن لکه های تیره به روشن شدن پوست کمک می کند . همچنین این فوم شوینده تخصصی با پاکسازی عمیق ، پوست صورت را روشن و تمیز می کند تا سطحی صاف و بدون لک داشته باشد.

بررسی و توضیحات بیشتر

یکی از تاثیرات منفی استفاده روزانه از لوازم آرایش، چین و چروک پوست است. هیچ کس از چین و چروک خوشش نمی‌آید در نتیجه بد نیست بدانید که استفاده‌ی روزانه از مواد آرایشی مختلف منجر به چین و چروک زودرس خواهد شد. در نتیجه هرچه بیشتر آرایش کنید، تاثیر آرایش را بر پوست خود خواهید دید و شاهد چین و چروک بیشتر بر پوست خود خواهید بود.

از سوی دیگر نشستن مواد آرایشی از پوست صورت قبل از خواب، عامل اصلی پیری پوست و چین و چروک صورت خواهد بود. زیرا مواد آرایشی در طول روز با آلاینده‌های زیست محیطی بر روی پوست انباشته می‌شوند و وارد منافذ پوستی خواهند شد، در نهایت نیز تاثیر منفی خود را بر پوست خواهد گذاشت.

متخصصان پوست معتقدند که آرایش کردن برای پوست بسیار مضر است و پوست را خراب می‌کند. در نتیجه هرچه حجم آرایش روزانه کمتر باشد، میزان جوش‌ها و آکنه‌های پوستی نیز کاهش خواهند یافت. البته این بدان معنا نیست که نباید هرگز آرایش کنید، بلکه باید آگاه باشید و آرایش روزانه خود را به حداقل برسانید. در واقع شاید لازم نباشد برای یک بیرون رفتن ساده یا یک خرید روزانه، آرایشی سنگین داشته باشید.

پاک نکردن آرایش قبل خواب :

خواب بدون تمیزکردن صورت تأثیر منفی زیادی بر روی پوست دارد. هنگام خواب، سلول‌های پوست به‌صورت قوی ترمیم و بازسازی می‌شوند. اما باکتری‌ها و آلاینده‌های حاصل از هوای آلوده در طول روز، به لایهٔ آرایش چسبیده و مانع از بروز میکرو گردش خون می‌شوند.

فوم شوینده ضدلک و سفید کننده دکتر راشل پوستی یکدست تر را ایجاد می کند و در عین حال هرگونه لکه، لک، چربی یا کثیفی عمیق را برای درخشندگی بیشتر به طور کامل پاک می کند. فوم شوینده ضدلک و سفید کننده دکتر راشل با از بین بردن آسان هرگونه تغییر رنگ با ترکیباتی مانند آربوتین و نیاسینامید که به روشن شدن رنگ پوست نیز کمک می کنند، پوستی سالم به شما می دهد. به عنوان یک پاک کننده پاک کننده پوست عمل می کند که بافت پوست را شفاف، صاف و روشن می کند.

آلفا آربوتین  موجود درفوم شوینده چه تاثیری روی پوست دارد؟

در حالت کلی، دلیل ایجاد لکه های تیره پوست، آنزیمی است به نام تیروسیناز (Tyrosinase). این آنزیم مسئول تولید ملانین یا رنگدانه ها در سطح پوست است. بد نیست بدانید که این آنزیم در مجاورت اشعه UV نور خورشید فعال می شود و به همین دلیل است که قرار گرفتن طولانی در معرض آفتاب باعث ایجاد کک و مک و همچنین لکه های پوستی می شود .

کاری که آلفا آربوتین انجام می دهد، آزاد کردن تدریجی هیدروکینون در سطح پوست است که این کار باعث خواهد شد تا فعالیت تیروسینازها مختل شود. هر چه تیروسیناز کمتر شود، احتمال تغییر رنگ و ایجاد لکه های پوست نیز کمتر خواهد شد. در کنار قدرت روشن سازی بسیار خوبش، آلفا آربوتین حاوی آنتی اکسیدان و ترکیبات ضد تورم نیز هست و می تواند در جوانسازی و کاهش تورم و قرمزی پوست نیز کمک خوبی به پوستتان کند.

نیاسینامید چیست؟

به زبان ساده، نیاسینامید (niacinamide) نوعی ویتامین B3 محسوب می شود. در واقع ویتامین B3 به دو گروه تقسیم می شود: نیاسین (Niacin) یا نیکوتینیک اسید و نیاسینامید یا نیکوتینامید (Nicotinamide).

نیاسین ترکیبی است که بدنمان برای تبدیل غذا به انرژی به آن نیاز دارد. در واقع این ماده در بسیاری از غذاهایی که می خوریم وجود دارد. از فواید نیاسین در بدن می توان به کاهش کلسترول خون، کاهش دردهای آرتروز و بهبود سیستم عصبی و گوارشی اشاره کرد.
نیاسینامید نوع فعال نیاسین محسوب می شود. این ماده محلول در آب است و در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست که بر پایه آب هستند یافت می شود. بر خلاف ترکیبات اسیدی مانند آلفا و بتا هیدروکسی اسیدها، ویتامین سی و رتینول، نیاسینامید ماهیتی غیر اسیدی دارد و چون این ماده توسط بدنمان تولید می شود پس پوست نیز به آن واکنش آلرژیک نشان نخواهد داد.

عوامل ایجاد لکه پوستی

لکه های تیره روی پوست یا هایپرپیگمنتیشن هنگامی به وجود می آیند که برخی از مناطق پوست بیش از حد معمول ملانین تولید می کنند. ملانین نوعی رنگدانه طبیعی است که به چشم، پوست و موی ما رنگ می بخشد.

خرید شوینده صورت WhiteSkin دکتر راشل

خرید شوینده صورت WhiteSkin دکتر راشل

انواع لکه پوستی

لکه های پوستی را می توان در ۵ دسته کلی قرار داد: کک و مک، جای آکنه، جای زخم، لکه های ناشی از افزایش سن و پیری، و نهایتاً ملاسما.

  1. کک و مک: کک و مک واکنش طبیعی پوست ما به نور خورشید است و ممکن است از سنین پایین ظاهر شود.
  2. جای جوش یا آکنه: اسکارهای ناشی از آکنه مواردی هستند که هنگام جوش زدن یا بعد از فروکش کردن آکنه پیدا می شوند.
  3. لکه های پیری یا کبدی (ناشی از افزایش سن): لکه های پیری تیره تر از پوست اطراف خود هستند و با افزایش سن روی پوست ما ظاهر می شوند.
  4. جای زخم: زخم هایی که به دلیل جراحت و کبودی بر روی پوست ما ایجاد می شوند می توانند به طور دائمی ردی از خود بر روی پوست بر جا بگذارند.

ملاسما: ملاسما رنگدانه ای است که به صورت لکه های قهوه ای تیره روی پوست ظاهر می شود.

اگر لکه های پوستی درمان نشوند، باعث ایجاد چه مشکلاتی برای ما می شوند؟

لکه های تیره روی پوست معمولا نگران کننده نیستند و به لحاظ جسمی، نیازی به درمان ندارند. با این حال، بسیاری از افراد تمایل دارند آنها را از بین ببرند، زیرا با از بین بردن زیبایی پوست و چهره، این لکه ها می توانند آسیب های روحی فراوانی را به دنبال داشته باشند.

بسیاری از ما با داشتن پوستی پر از لکه های گوناگون نمی توانیم اعتماد به نفس کافی برای حضور در اجتماع را داشته باشیم. پژوهشی در بریتانیا نشان می دهد که در این کشور، حدود ۱۰ میلیون نفر به خاطر داشتن مشکلات پوستی، دچار ناراحتی های روحی و روانی هستند. در پژوهش دیگری نیز مشخص شده که ۸۱ درصد افراد از مشکلات پوستی رنج می برند و یک چهارم این افراد می گویند که لکه های پوستی باعث بروز افسردگی در آنها شده است. بنابراین، عدم درمان لکه های پوستی می تواند زمینه ساز افسردگی و مشکلات عاطفی زیادی در افراد باشد

بهترین راه درمان لکه های پوستی روتین روژانه استفاده ضد افتاب و فوم شوینده ضد لک و سفید کننده دکتر راشل است

هشدارها :

فوم شوینده ضدلک و سفید کننده دکتر راشل از تماس هوا با چشم خودداری کنید، لطفاً در صورت تماس با چشم، فوراً چشم ها را با آب شفاف بشویید؛ آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید؛ از مصرف خوراکی آن خودداری کنید؛ اگر پوست پس از استفاده احساس ناراحتی یا حساس کرد، فوراً مصرف فوم شوینده ضدلک و سفید کننده دکتر راشل را متوقف کنید.

ویژگی ها شونده صورت دکتر راشل

  • پاک کننده قوی صورت
  • از بین برنده لک
  • بسیار قوی و مؤثر
  • فرمولاسیون ارگانیک و طبیعی
  • مناسب انواع پوست ها
  • سفید کننده و روشن کننده پوست
  • محو کننده لکه های صورت
  • از بین برنده جای جوش
  • کوچک کننده منافذ باز
  • رفع چروک و خطوط ریز
  • لایه بردار بسیار ملایم
  • حاوی نیاسینامید (ویتامینB3)
  • حاوی آربوتین (ضدلک گیاهی)
  • قابل استفاده برای انواع پوست
  • نرم کننده و یکدست کننده پوست
  • مناسب انواع پوست بخصوص چرب و جوشدار
  • حجم 50میل
خرید شوینده صورت WhiteSkin دکتر راشل

خرید شوینده صورت WhiteSkin دکتر راشل

مواد تشکیل دهنده:

آب، گلیسیرین، اسید استئاریک، اسید میریستیک، هیدروکسید پتاسیم، گلیکول دی استئارات، اسید لوریک، پلی کواترنیوم-39، سدیم لورت سولفات، گلوکزید لوریل، مالتولیگوسیل گلوکوزید هیدروژنه نشاسته هیدرولیزات، پگ-گلیکریل کوآترنیات، پگ-7 گلیسرآمیل کوآترنیات آلانتوئین، آربوتین، هیالورونات سدیم، دی سدیم ادتا، رایحه

نحوه استفاده :

دو بار در روز استفاده کنید. کمی از شوینده را روی دستانتان بمالید تا کف کند. بعد روی صورت مرطوب ماساژ دهید. از تماس ان با چشم خودداری کنید. و بعد با آب بشویید.

 

 


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *