محصولات ارایشی

خرید فوم شستشوی صورت انار ایمیجز

خرید فوم شستشوی صورت انار ایمیجز

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید فوم شستشوی صورت انار ایمیجز

سلام به همه دوستان و همراهان خوب سیتی بین. یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست که میتوان توسط آن پوست صورت را به عالی ترین شکل ممکن شستشو داد و از آلودگی ها پاک کرد، فوم شوینده انار وان اسپرینگ می باشد که شما می توانید به صورت هر روزه از آن استفاده کرده و پوست صورت خود را از آلودگی ها، میکروب ها و چربی های اضافی پاک کنید و لطافت و درخشندگی را به آن بازگردانید. برای خرید فوم شستشوی صورت انار ایمیجز و بررسی این محصول با ما همراه باشید.

خرید فوم شستشوی صورت انار ایمیجز

فوم شوینده صورت مرطوب کننده و مغذی انار ایمیجز IMAGES

فوم شستشوی صورت انار مناسب برای استفاده روزانه و پاکسازی پوست از آلودگی و چربی در منافذ مسدود شده میگردد. این محصول تهییه شده از عصاره یاقوت های سرخ انار که موجب تنگ تر شدن منافد و افزایش شفافیت پوست های کدرمیشود. عصاره انار سرشار از انتی اکسیدان هاست و موجب پیشگیری از بروز چین و چروک در سنین پایین میگردد.

اگر شما به صورت هر روزه و منظم از این فوم استفاده کنید، پوست شما به مرور زمان سفید و شاداب شده و تمامی لکه ها و تیرگی ها از بین می روند و دوباره جوانی و شادابی به آن باز می گردد. همچنین بسیاری از متخصصان پوست برای کسانی که همواره از جوش های سر سیاه و انواع التهاب ها بر روی پوست خود رنج می برند، استفاده از فوم انار را توصیه می کنند، زیرا با گذشت زمان تمامی جوش های سر سیاه را حذف کرده و التهاباتی که در سطح پوست وجود دارند را درمان می نماید و پوست شما را کاملا صاف و یک دست می کند.

از جمله ویژگی هایی که فوم شوینده انار را در قیاس با سایر فوم ها منحصر به فرد نموده این است که اصلی ترین ترکیب آن عصاره انار است که سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها بوده و پس از این که شما آن را بر روی پوست خود استفاده کردید، ابتدا تمامی آلودگی ها را از منافذ خارج کرده و سپس به مرور زمان آنها را تنگ و کوچک می نماید تا دوباره آلودگی ها نتوانند در آن نفوذ کنند.

بررسی و توضیحات

این پاک کننده با کلاژن سازی در پوست صورت، حالت الاستیکی و ارتجاعی پوست را افزایش داده و جوانی و نشاط را برای پوست صورت شما به ارمغان می آورد. همچنین کلاژن سازی عمیق پوست به وسیله ی آرایش پاک کن انار، از افتادگی و شل شدگی پوست صورت جلوگیری به عمل می آورد. این پاک کننده و شستشو دهنده ی صورت، مناسب برای انواع پوست ها طراحی شده و هر نوع طیف پوستی میتوانند بدون نگرانی از آن استفاده نمایند. یک پاک کننده ی آرایش باکیفیت، به صورت عمیق به منافذ پوست نفوذ کرده و آن ها را از چربی و آلودکی ها پاکسازی می نماید.

این امر سبب می شود تا منافذ باز پوست نیز بسته شده و پوست صاف و یک دست شود. دقیقا همان کاری که آرایش پاکن انار 100 گرمی انجام می دهد. از این کرم پاک کننده، به عنوان یک شستشو دهنده ی صورت بی نظیر نیز میتوان یاد کرد. می توانید جهت شستشوی صورتتان به صورت روزانه از این شستشو دهنده ی فوق العاده بهره گیرید.

پاک کننده ی انار، حاوی مواد مغذی مفید ( ویتامین سی و آنتی اکسیدان ها ) برای پوست صورت شما است و با نفوذ عمیق به پوست صورت، عمیقا آن را تغذیه می کند. برای پوست هایی که دچار آکنه هستند شستشوی صورت با این کرم و همچنین پاک کردن آرایش صورت با این کرم، می تواند در کاهش چشمگیر مشکلات جوش و آکنه ی این پوست ها بسیار موثر واقع شود. دلیل آنتی آکنه بودن این کرم آرایش پاکن تعادل برقرار کردن چربی در پوست صورت پوست های چرب است.

خرید فوم شستشوی صورت انار ایمیجز

خواص انار برای پوست چیست؟

مهمترین خاصیتی که انار دارد، خاصیت ضد پیری آن است، به صورتی که آنتی اکسیدان های موجود در دانه های آن، باعث رشد مجدد سلول ها و یازسازی آن ها شده و همچنین آسیب های سلولی را نیز به دلیل وجود ویتامین سی کاهش می دهد، اما این تنها خاصیت این میوه و البته این فوم شستشو صورت انار از برند ایمیجز، نیست، بلکه خاصیت ضد التهاب، لایه برداری، افزایش کلاژن و خاصیت روشن کنندگی پوست نیز از دیگر خواصی هستند که اهمیت بسیار بالایی داشته و به تنهایی می توانند پوست شما را از آنچه که هست بهتر کرده و به جوان تر به نظر رسیدن و سالم تر ماندن پوست صورتتان کمک کنند.

خواصی که در بالا از میوه انار به آنها اشاره شد، خواص این محصول یعنی فوم شستشو صورت انار از برند ایمیجز نیز می باشد، در حال حاضر دو فوم شستشو صورت از این برند در بانه گالری موجود می باشند، که یکی از آنها فوم شستشو صورت شیر گاو ایمیجز بوده که با مراحعه به صفحه مربوطه می توانید ویژگی های آن را مطالعه نمایید و دیگری نیز این محصول می باشد، محصولی که فرمولاسیون بسیار عالی و مواد سازنده آن به نحوی هستند که به راحتی پوست شما را از هر گونه آلودگی سطحی و عمقی بهتر از هر شوینده دیگری پاک کرده و عاری از هر گونه میکروب و باکتری می نماید. همچنین به صورت کلی استفاده از فوم های شستشو نسبت به سایر شوینده ها مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

سایر ویژگی های فوم شستشو صورت انار ایمیجز

در پاراگراف های قبلی به اهمیت استفاده از انار در روتین پوستی سالم و ویژگی های این میوه معجزه آسا پرداختیم به عنوان سایر ویژگی های این محصول از برند ایمیجز باید موارد زیر را نیز اضافه نماییم :

  • پاک کردن عمقی آلودگی های پوست به وسیله فوم شستشو صورت انار
  • آبرسانی به بافت صورت و افزایش رطوبت آن
  • رفع جوش های سر سایه و آکنه ها و لکه های پوستی و روشن کننده و سفید کننده پوست
  • مناسب انواع پوست و بدون هیچ گونه عوارض

ویژگی‌ها و مشخصات:

  • نام لاتین محصول: POMEGRANATE FRESH SKIN CLEANSER IMAGES
  • شناسه محصول: XXM5911
  • افزایش شفافیت و پیشگیری از تولید بیش از حد چربی
  • سرشار از آنتی اکسیدان دارای خاصیت جوانسازی مناسب پوست های چرب و مختلط
  • دارای مواد مغذی
  • پاکسازی عمیق و کنترل سایز منافذ
  • افزایش شفافیت و پیشگیری از تولید بیش از حد چربی
  • دارای خاصیت جوانسازی
  • مناسب پوست های چرب و مختلط
  • سفت کننده پوست
  • آبرسان پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • از بین برنده جوش های سرسیاه
  • دارای مواد مغذی
  • حجم 100 میل
خرید فوم شستشوی صورت انار ایمیجز

خرید فوم شستشوی صورت انار ایمیجز

نحوه استفاده :

ابتدا صورت خود را خیس کنید و سپس با استفاده از مقداری فوم تمام صورت خود را الخصوص اطراف گوش. و گردن را نیز به مدت ۳ الی ۵ دقیقه بشویید چرا که این نواحی در صورت چرب و آلوده بودن می توانند. به منافذ پوست آسیب وارد کنند و منجر به مسدود شدن و تیرگی شوند

 


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *