فروشگاه

خرید قفسه شیراز

خرید قفسه شیراز

خرید قفسه شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب ابتدا به بیان انواع قفسه های فروشگاهی خواهیم پرداخت سپس به بیان مراکز  خرید قفسه شیراز میپردازیم. با ما همراه شوید.

معرفی انواع قفسه های فروشگاهی

مدیریت یک فروشگاه لازمه آشنایی با مفاهیمی همچون چیدمان فروشگاهی و تجهیزات فروشگاهی است. در حوزه تجهیزات فروشگاهی ، با توجه به روند توسعه و تغییر فرمت های فروشگاه، تسهیلاتی همچون انواع قفسه فروشگاهی، چک اوت کانتر و یا استندهای فروشگاهی با استقبال روزافزون روبرو بوده است.

با توجه به فرمت های گوناگون فروشگاه، ابعاد و همچنین تنوع در محصولات به ویژه در حوزه خرده فروشی، قفسه های فروشگاهی در انواع و ابعاد مختلفی در بازار موجود است. به عنوان مثال در فروشگاه هایی با ابعاد بزرگ علاوه بر قفسه های یکطرفه از قفسه های دوطرفه نیز در چیدمان فضای می توان استفاده نمود در حالیکه در فروشگاه هایی با ابعاد کوچکتر قفسه های یکطرفه و دیواری کاربرد بیشتری دارند.

با وجود اینکه این تجهیزات با عنوان قفسه یا شلف فروشگاهی شناخته می شوند اما کاربرد گسترده تری در انواع انبار و مراکز عمده فروشی نیز دارند.

هنگام خرید لوزام و تجهیزات فروشگاهی به ویژه قفسه های فروشگاهی معیارهای متعددی می تواند در این انتخاب مؤثر باشد. عواملی همچون: ابعاد فروشگاه، بودجه در دسترس و تناسب آن با قیمت شلف و قفسه های فروشگاهی، نوع چیدمان مورد نظر برای فروشگاه، تعداد و نوع سایر تجهیزات از جمله استندهای فروشگاهی، نوع و تعداد کالاهایی که قرار است بر روی طبقات قفسه چیدمان شود و … در این انتخاب اثرگذار است.

قفسه های فروشگاهی

قفسه های فروشگاهی از نظر جنس و مواد اولیه ای که در ساخت آنها به کار می رود نیز متفاوتند. متداول ترین نوع شلف فروشگاهی، قفسه های فلزی هستند که با توجه به مقاومت بالا و مقرون به صرفه بودن کاربرد گسترده تری نسبت به مدل های چوبی و شیشه ای دارند. همچنین لازم به ذکر است انتخاب جنس قفسه به فضای فروشگاه و کاربری آن نیز بستگی دارد به عنوان مثال شلف های فلزی برای انواع خوار و بارفروشی مناسب است در حالیکه فروشگاه هایی مانند لوازم التحریر و یا گل فروشی قفسه های چوبی را به دلیل نمای زیباتر ترجیح می دهند. تمام این موارد در انتخاب مدل مناسب از میان روش های مختلف قفسه بندی فروشگاه ها دارای اهمیت است.

با وجود مدل های متنوعی که در تجهیزات فروشگاهی به ویژه قفسه های فروشگاهی وجود دارد، برخی از آنها دارای بیشترین کاربرد هستند به عنوان مثال قفسه های یکطرفه و عموما فلزی در فروشگاه های خرده فروشی و خوارو بار رایج تر است.

 

فروش قفسه شیراز

فروش قفسه در شيراز (دنياي قفسه شيراز)

آدرس : خيابان قاني جنوبي(نو) نرسيده به فلكه ارتش بين كوچه ٤و٦

تلفن :tel:07138213213
تلفن :tel:09331771007

خرید قفسه فروشگاهی شیراز

خرید قفسه فروشگاهی شیراز

خرید قفسه فروشگاهی شیراز

فروش قفسه فلزی فروشگاهی

شرکت پرشین صنعت آسیا تولید کننده تجهیزات فروشگاهی شامل قفسه خودایستا یکطرفه و دوطرفه و قفسه دیواری – میز چک اوت – سبد دستی و چرخدار پلاستیکی و فلزی

پرشین صنعت آسیا:tel:۰۹۰۳۶۲۱۴۸۱۴

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مراکز خرید قفسه شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

 

خرید قفسه فلزی شیراز

قفسه بندی فروشگاه و سوپر مارکت قفسه فلزی قفسه هایپر مارکت شلف فلزی نو و دست دوم با بهترین کیفیت و کمترین قیمت

انواع چک اوت با نوار نقاله و بدون نوار نقاله صندوق های فروشگاهی گوناگون در مدلهای متنوع چرخ خرید و ترولی فروشگاهی در انداره های متنوع سبد دستی فلزی ، سبد دستی پلاستیکی سبد اسپات ، سبد حراج پالت پلاستیکی ، باکس پالت فلزی تجهیز فروشگاه خود را از صفر تا صد به ما بسپارید.

tel:۰۹۳۵۲۲۶۸۶۳۴ tel:۰۹۱۹۵۸۸۳۱۹۵

خرید قفسه در شیراز

نوع فعالیت:

پخش و اجرای قفسه بندی های فروشگاهی , انبار داری ویترین های شیشه ای

بامدیریت:

غلامرضا حسینی

تلفن:

tel:۰۷۱-۳۲۲۴۱۷۸۶

tel:۰۷۱-۳۲۲۴۱۷۸۸

آدرس:

فارس , شیراز , خیابان قاآنی شمالی , نرسیده به چهارراه مشیر , سمت راست , فروشگاه قفسه حسینی ( سهند )

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *