محصولات ارایشی

خرید ماسک جلبک دریایی ایمیجز

خرید ماسک جلبک دریایی ایمیجز

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ماسک جلبک دریایی ایمیجز

با سلام و درود به همه شما همراهان عزیزو دوستان گرامی. به سیتی بین خوش امدید. در این پست به سوالاتی که هنگام خرید ماسک جلبک دریایی ایمیجز ممکن است با ان مواجه شوید پاسخ خواهیم داد. و علاوه بر ان مطالب بسیار مفیدی را در اینباره بر

ویژگی‌ها و کاربردهای ماسک جلبک دریایی ایمیجز

ماسک ورقه ای جلبک دریایی، یک ماسک کاملا گیاهی است که مناسب برای پوست‌های خشک می‌باشد و دارای قدرت بسیار بالایی برای آبرسانی و مرطوب کردن پوست‌ها می‌باشد. این محصول می‌تواند نقش موثری در تقویت پوست داشته باشد و آن را تنظیم کند.

این ماسک با دارا بودن خاصیت کلاژن سازی، چین و چروک‌ها را رفع می‌کند و از پیر شدن پوستتان جلوگیری می‌کند. ماسک جلبک دریایی دارای خاصیت لایه برداری نیز می‌باشد و می‌تواند به صورت عمیق پوستتان را بازسازی کند و سلول‌های مرده را از بین ببرد.

خود جلبک دریایی دارای املاح معدنی، اسید آمینه‌های سودمند و انواع ویتامین‌ها است و به همین دلیل می‌تواند تمامی مواد مغذی مورد نیاز برای پوست را تامین کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول، تحریک گردش خون در پوست است که سبب جوانسازی پوست و افزایش انعطاف پذیری پوست می‌شود. به طور کلی از اصلی‌ترین کاربردهای این محصول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آبرسان
  • مرطوب کننده
  • روشن کننده
  • تغذیه کننده
  • نرم کننده
  • مناسب برای انواع پوست‌ها
  • پرکردن ناخالصی‌های روی صورت
  • کم رنگ کردن جای زخم و آکنه‌ها

خرید ماسک جلبک دریایی ایمیجز

نکات و روش استفاده

استفاده از ماسک جلبک دریایی ایمیجز بسیار آسان است و برای این منظور تنها کافیست تا پوست صورت خود را بشویید و سپس ماسک را بر روی پوست خود قرار دهید. در این زمان بهتر است کمی پوست صورت خود را ماساژ دهید تا ماسک به پوستتان بچسبد. سپس اجازه دهید تا مواد موجود بر روی ماسک به خوبی جذب پوست شوند. در نهایت پس از 15 الی 20 دقیقه ماسک را بردارید و صورت خود را با آب ولرم بشویید.

مشخصات ماسک جلبک دریایی ایمیجز

پوست یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین اعضای بدن است و برای سالم و زیبا نگه داشتن آن، باید مراقبت‌های خاصی را انجام دهید. یکی از مواردی که می‌تواند در این زمینه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد، استفاده از ماسک جلبک دریایی ایمیجز است. این محصول دوست دار زیبایی و سلامت پوست شماست و می‌تواند در مراقبت از آن کمک بسیار زیادی به شما بکند. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این محصول آشنا شوید.

خرید ماسک جلبک دریایی ایمیجز

معرفی ماسک ورقه ای صورت جلبک دریایی ایمیجز

این محصول یک ماسک ورقه ای یک بار مصرف از برند محبوب و تازه وارد به بازار ایمیجز می باشد که حاوی عصاره جلبک دریایی است و دارای خاصیت آبرسانی و کنترل چربی فوق العاده ای است، ماسک ورقه ای جلبک دریایی ایمیجز در پک های 10 عددی قابل سفارش است و محدودیتی از بابت تعداد سفارش آن وجود ندارد. طریقه استفاده از این محصول ویژه بسیار ساده است و هیچ کاری ندارد کافیست نحوه استفاده از ماسک ورقه ای را بلد باشید. در ادامه ویژگی ها و مزایایی که استفاده از این محصول را ضروری کرده است به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

 

ویژگی ها و مزایای استفاده از این ماسک ورقه ای

اصلی ترین ویژگی این محصول پاکسازی صورت است، جلبک دریایی در بسیاری از صابون ها و فوم های شستشو مایع هایی که برای تمیز کردن صورت استفاده می شوند و همچنین خمیر دندان ها نیز استفاده شده و به همین دلیل این ماسک ورقه ای جلبک دریایی ایمیجز نیز خاصیت پاکسازی و از بین بردن آلودگی های پوستی را دارا می باشد و می تواند به جلوگیری از به وجود آمدن بیماری های پوستی ناشی از این الودگی ها بسیار بسیار کمک کند.

 

خرید ماسک جلبک دریایی ایمیجز

همین ویژگی به ظاهر ساده، مزایای بسیار زیاد دیگری را برای این محصول رقم زده استف به عنوان مثال پاکسازی صورت از آلودگی ها باعث می شود که صورت شما نسبت به قبل کمتر جوش زده و استفاده مکرر از این محصول به عنوان یکی محصول مراقبتی ضد جوش صورت، می تواند به درمان کامل جوش های شما کمک کند. البته جدای از این به دلیل خاصیت ضد جوش جلبک، قدرت از بین بردن جوش های صورت توسط آن بسیار بالا تر از خیلی از ماسک های ورقه ای مناسب برای جوش صورت دیگر می باشد.

 

  • درمان اگزما و خشکی پوست
  • آبرسانی و مرطوب کردن سلول ها و بافت صورت
  • درخشان و شفاف تر کردن پوست صورت
  • درمان زخم ها و جای جوش و آکنه
  • کنترل چربی پوست

خرید ماسک جلبک دریایی ایمیجز

طرز استفاده از ماسک ورقه ای جلبک ایمیجز

طرز استفاده از ماسک ورقه ای جلبک ایمیجز بسیار ساده است. بسته بندی ان را باز می کنید. ورقه ماسک را بیرون بیاورید، آن را بز کرده و بر روی صورتتان پهن کنید. مواظب باشید که مواد داخل بسته بندی نریزد. سپس در صورتی که ماسک فیت صورتتان نیست، می توانید با برش دادن قسمت های مختلف آن را کامل فیت کرده و در نهایت به وسیله دست و یا یک براش ماسک مواد داخل بسته بندی را نیز روی ورقه پخش کرده و کمی ماساژ دهید

بعد از گذشت 20 دقیقه می تواندید ورقه را از روی صورتتان کنار گذارید. در مدت زمان این 20 دقیقه بهتر است که دراز کشیده باشید. بعد از استفاده از ماسک ورقه ای جلبک ایمیجز، نیازی نیست که صورتتان را بشویید و برای جذب بهتر مواد آن به صورتتان می توانید از یک کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *