محصولات ارایشی

خرید ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیواکوا

خرید ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیواکوا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیواکوا

سلام به همه همراهان خوب سایت سیتی بین. جلبک دریایی یک پاک کننده عالی و قوی برای منافذ پوست و سلول های مرده پوست و همچنین ناخالصی های دیگر روی سطح پوست می باشد.جلبک دریایی دارای خاصیت ضد پیری بوده و از ایجاد خطوط های ریز روی سطح پوست به طور شگفت انگیزی جلوگیری می کند. در ادامه جهات بررسی بیشتر و خرید ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیواکوا با ما همراه شوید.

 

خرید ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیواکوا

خرید ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیواکوا

توضیحات کاربردی این محصول :

معرفی و بررسی تخصصی ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیوآکوا

ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیوآکوا حاوی رس های چشمه های معدنی آب گرم و عصاره جلبک دریایی است که می تواند پوست شما را با ملایمت مرطوب کند و بدون هیچ گونه چربی اضافی به بهبود خشکی و کم آبی پوست شما بپردازد.

ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیوآکوا به خاطر تغذیه و آبرسانی قویی خود پوست شما را بسیار زیبا و یک دست کرده و همینطور به علت بافت خاصی که دارد آلودگی های پوست شما را به صورت کامل پاک می کند و در نهایت صورت شما را جذاب و درخشان نشان می دهد. بافت این ماسک با پاکسازی منافذ علاوه بر افزایش زیبایی و سلامت پوست شما به جذب بهتر مواد مغذی موجود در خود این ماسک کمک میکند.

ماسک معجزه آسای جلبک سبز دریایی برند بیوآکوا:

پیشنهاد می کنیم که اگر پوست جوش دار و مستعد آکنه ای دارید به جای کاور جوش ها با لوازم آرایشی گران قیمت ، با استفاده از ماسک جلبک دریایی پوست خود را شفاف سالم و درخشان کنید .

بدین گونه، شما با کمترین هزینه می توانید به زیبایی با اصالتی دست پیدا کنید ، همراه ما باشید تا بیشتر با ویژگی های این ماسک آشنا شوید . توجه کنید که شما می توانید از سراسر کشور این محصول را به صورت آنلاین و غیر حضوری دریافت کنید، کافی است تا همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن، محصولات مورد نظر خود را دریافت کنید .

خواص ماسک جلبک دریایی:

ماسک جلبک دریایی خواص بسیار زیادی دارد و استفاده از آن ، در روتین های پوستی هفتگی و روزانه ، می‌ تواند باعث برطرف شدن مشکلات پوستی شما شود . از آنجا این ماسک حاوی موادی مثل عصاره جلبک دریایی و خاک رس می باشد ، می‌تواند در از بین بردن تیرگی ها و جوش‌ های سر سیاه و سر سفید موثر باشد ‌. افراد زیادی برای درمان آکنه ، به سراغ این ماسک می آیند و نتایج بسیار شگفت انگیزی دریافت می کنند . همانند سایر محصولات مراقبت از پوست ، این ماسک نیز بسیار مرطوب کننده است و می‌ تواند پوست شما را شفاف کند .

به طور کلی استفاده از این ماسک باعث می شود تا منافذ باز پوست شما کوچک تر شوند و این ماسک به پاکسازی عمقی آن ها می پردازد . وجود مواد مغذی در این ماسک، باعث می‌شوند تا صورت شما لیفت شود و کلاژن سازی در لایه‌ های زیرین پوست شما تحریک شود. همچنین عصاره جلبک دریایی می‌ تواند ساخت رنگدانه‌ های پوست صورت شما را کنترل کند و آن ها را کاهش دهد .

خاصیت ضد التهابی و روشن کنندگی ماسک نیز باعث شگفتی مصرف‌ کنندگان شده است. یکی دیگر از خواص معجزه‌ آسای ماسک جلبک دریایی این است که می تواند چین و چروک های ریز و درشت را از بین ببرد و از آنجا که حاوی ویتامین سی است ، می‌ تواند آبرسانی مطلوبی برای پوست شما انجام دهد.

خواص جلبک دریایی برای پوست:

جلبک های دریایی بر خلاف ظاهره غیر جالبی که دارند حاوی فلاونوئیدها و کارتنوئیدها هستند و می‌ توانند التهابات پوستی و آکنه ها را کاهش دهند. در حقیقت جلبک دریایی می تواند پوست را به خاطر ویتامین هایی که دارد ، بسیار عمقی تغذیه کند و باعث درخشش طبیعی پوست شود. جلبک دریایی سبز خاصیت ضد پیری دارد و می تواند چین و چروک ها را رفع کند و از بروز چین و چروک های جدید نیز جلوگیری کند . به طور کلی هورمون ها را تنظیم می کند و سوخت و ساز افراد را کنترل می‌کند .

جالب است بدانید که امروزه در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست ، از خواص شگفت انگیز این گیاه استفاده می‌شود . از آنجا که با افزایش سن ، سطح پوست صورت نازک و حساس تر می شود ، شما می توانید برای جلوگیری از بروز علایم پیری از این ماسک استفاده کنید ، همان طور که پیش‌تر هم ذکر شد ، این ماسک خواص ضد پیری و جوانسازی دارد و می‌ تواند با افزایش کلاژن سازی و خاصیت لیفتینگ از پیری پوست شما جلوگیری کند .

در حقیقت ماسک صورت جلبک دریایی سبز بیوآکوا به خاطر داشتن ویتامین c که آنتی اکسیدان قوی است ، باعث افزایش گردش خون می شود و به حفظ تعادل هورمونی در پوست کمک می‌ کند . این موضوع می تواند چربی پوست را کنترل کند و برای شما به ارمغان بیاورد . ماسک جلبک دریایی بیوآکوا در حقیقت جوش ها و آکنه ها را کاهش می‌ دهد همچنین لایه برداری بسیار سطحی انجام می دهد تا بتواند سلول های مرده را از روی پوست شما بزداید ، تا شما پوستی روشن و شفاف داشته باشید .

خرید ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیواکوا

خرید ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیواکوا

ماسک جلبک مناسب چه پوست هایی می باشد؟

از ماسک جلبک دریایی می توان برای تمامی پوست ها استفاده کرد . توجه کنید که پوست های سوپر سنستیو می توانند با انجام تست حساسیت از این محصول استفاده کنند.

تست حساسیت ماسک جلبک سبز دریایی :

قبل از اینکه این محصول را برای پوست صورت خود امتحان کنید ، بهتر است مقدار کمی از آن را بر روی پوست پشت گوش و یا پشت دست خود تست کنید و در صورتی که پس از ۲۴ ساعت هیچ علائمی از خارش ، سوزش و قرمزی مشاهده نکردید ، می توانید بر روی پوست صورت نیز از این محصول استفاده کنید . برای اثر بخشی بیشتر و دیدن نتایج پیشنهاد می ‌کنیم که هفته ای 2 الی 3 بار این محصول استفاده کنید.

بهترین روش مصرف ماسک جلبک بیوآکوا:

شما باید ماسک را با غلظت مساوی در تمام نواحی صورت به جز اطراف چشم پخش کنید . ۵ دقیقه صبر کنید . سپس صورت خود را ماساژ دهید و سپس با آب خالی صورت را آبکشی کنید . در صورتی که پوست حساس و یا بسیار خشکی دارید، می توانید پس از شستشو از کرم های مرطوب کننده مناسب پوست خودتان استفاده کنید . همانطور که قبل تر هم ذکر شد ، برای اثربخشی بیشتر لازم است ، هفته ای دو یا سه بار از این ماسک استفاده کنید . توجه کنید که تمامی بانوان و آقایان در سنین متفاوت می توانند از این ماسک استفاده کنند.

آیا محصولات برند بیوآکوا کیفیت بالایی دارند؟

این برند با بسته بندی جذاب و کیفیت بالای محصولاتش توانسته است که به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده محصولات زیبایی و سلامتی سالانه محصولات متنوعی را به بازارهای جهانی ارائه دهد . این برند محصولات قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد تا همه افراد بتوانند این محصولات را تهیه کنند.

خرید ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیواکوا

خرید ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیواکوا

خواص

  • حجم 120 گرم
  • حاوی خاک رس
  • حاوی عصاره جلبک دریایی
  • پاکسازی و بستن منافذ باز صورت
  • تحریک کلاژن سازی و لیفت صورت
  • مرطوب کننده و شفاف کننده پوست
  • بهبود دهنده رنگدانه های پوست صورت
  • خاصیت ضدالتهابی و روشن کننده پوست
  • از بین برنده چین و چروک و آبرسانی قوی
  • درمان آکنه ، جوش های سرسیاه و از بین برنده تیرگی

مشخصات

برند بیوآکوا
نوع محصول ماسک خاک رس و جلبک دریایی پوست صورت
مناسب برای پاکسازی و بستن منافذ باز پوست صورت
تاریخ انقضاء 2024 گارانتی انقضای محصول
ساخت کشور چین
نام لاتین محصول Seaweed Mud Mask
وزن / حجم / تعداد 120 گرم
جنسیت استفاده کننده خانم ها و آقایان

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *