محصولات ارایشی

خرید مداد خط چشم رنگی فلورمار

خرید مداد خط چشم رنگی فلورمار

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید مداد خط چشم رنگی فلورمار

در سال های اخیر برای ایجاد تنوع هر چه بیشتر در مدل های آرایش، استفاده از خط چشم رنگی رو به افزایش بوده است و بسیار ترند و پرطرفدار شده اند. خط چشم های رنگی به چشم ها شادابی و تنوعی خاص می بخشند و آرایش این قسمت از صورت را از حالت یکنواختی خارج می کنند. لذا ما تصمیم گرفته ایم به شما خرید مداد خط چشم رنگی فلورمار را معرفی و پیشنهاد کنیم. با سیتی بین همراه باشید.

خرید مداد خط چشم رنگی فلورمار

خرید مداد خط چشم رنگی فلورمار

توضیحات تکمیلی محصول

سرمه مدادی رنگی ضدآب فلورمار: مداد چشم رنگی فلورمار بسته 12 عددی Flormar اصل و با کیفیت بالا قابل کشیدن انواع طرح و مدل خط چشم که دارای ۱۲ رنگ میباشد در فروشگاه اینترنتی فلورما به فروش می رسد. با استفاده از این مدل خط چشم می‌توانید به راحتی خط چشمی خوش فرم یکسان و رنگی را برای خود بکشید چرا که خط چشم رنگی فلورمار دارای نوکی روان است که سختی کشیدن خط چشم را برای شما آسان می‌کند

مداد چشم رنگی ضدآب فلورمار flormar جنسی بسیار نرم و فوق العاده دارد که فقط کافیست خیلی آرام آن را در چشم هایتان بکشید تا تاثیر به سزای آن را مشاهده کنید و چشمان شما را بسیار با شکوه کند.

ماندگاری بسیار بالایی در چشم های شما دارد این مداد اصلا در زیر چشم ها پخش نمیشود و در اطراف چشم لکه ایجاد نمیکند. مداد چشم رنگی ضدآب فلورمار flormar برای انواع پوست ها بسیار مناسب است و به هیچ عنوان حساسیت ایجاد نمیکند چرا که موادی که در این مداد چشم بسیار با کیفیت می باشد و از هر گونه عوارضی جلوگیری کرده است.

بررسی و توضیحات

از روزگاران قدیم تا به امروز، استفاده از سرمه چشم یکی از آداب و رسوم بوده که هنوز هم ادامه دارد. می تواند از ترکیبات گیاهی و مغزهای مختلف تهیه و عرضه شود. سرمه مدادی فلورمار رنگی ضد آب با با ترکیبات مغز کربنی در میان بانوان حتی برخی آقایان طرفدار زیادی پیدا کرده است.

یکی از محصولات اصلی و پایه برای آرایش و زیبایی چشم مداد چشم ها هستند که در مدل های مختلفی وجود دارند. یک دسته از این محصولات زیبا با تنوع رنگ بالا سرمه مدادی فلورمار با 12 رنگ متنوع است که به راحتی می توانید آن را با سایه چشم تان ست کنید.

دارای تمام رنگ های پرکاربرد، مغز کربنی شمعی بسیار نرم و روان است که براحتی می توانید از آن برای داخل چشم و بالای پلک به عنوان خط چشم استفاده کنید.

کاملا ضد آب و ضد تعریق بوده و با تعریق، اطراف چشم پخش نمی شود و نمی ریزد؛ و در مقابل تعریق مقاوم است. همچنین این سرمه مدادی کاملا ضد حساسیت است، و کسانی که چشمانی حساس دارند براحتی می توانند از آن استفاده کنند.

خرید مداد خط چشم رنگی فلورمار

خرید مداد خط چشم رنگی فلورمار

ویژگی های مداد شمعی داخل چشم :

مهم ترین ویژگی هایی که سرمه مدادی رنگی فلورمار برای زیبا تر شدن آرایش چشم می تواند داشته باشد بدین صورت می باشد.

  • دارای 12 رنگ متنوع و پرکاربرد
  • کاملا ضد حساسیت
  • دارای سری نرم و روان
  • ماندگاری بالا.
  • ضد آب و مقاوم در برابر تعریق
  • حاوی رنگدانه های طبیعی
  • بدون پخش شدگی اطراف چشم
  • مناسب برای داخل چشم و بیرون چشم
  • رنگ های متنوع
  • مناسب برای استفاده داخل و خارج چشم
  • ضد حساسیت
  • دارای سری شمعی

رنگبندی مداد کربنی فلورمار اصل:

سرمه مدادی فلورمار دارای 12 رنگ زیبا، و یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد می باشد؛ که دارای رنگدانه های فراوان است. و براحتی می توانید آن را با رنگ چشمانتان یا سایه چشم تان ست کنید. رنگ های آن بدین صورت می باشد:

1. مشکی Ultera Black Eye liner: دارای رنگ بسیار مشکی پر رنگ و یکی از رایج ترین رنگ های خط چشم می باشد.

2.  سبز پر رنگ Green Insomniak Eye Liner: یکی از رنگ های سبز پرکاربرد که مناسب برای کسانی با چشم رنگی می باشد.

سایر رنگبندی ها:

زیتونی تیره Darke Olive Green Eye Liner : این خط چشم هم دارای تناز رنگی سبز می باشد.

سفید White Eye Liner:  از این خط چشم می توان برای گوشه های چشم استفاده کرد.

فلورمار Me Red Eye Liner مداد چشم رنگی سوسنی Flormar : که براحتی می توانید با سایه چشم تان و یا لباس تان ست کنید.

سرمه مدادی فلورمار با رنگ آبی فیروزه ای Bleu Clinquant Eye Liner: کسانی که چشمان مشکی دارند با استفاده از این مداد چشم جلوه ای زیبا به چشمان خود می بخشند.

آبی فلورمار Bleu Eye Liner: دارای رنگ آبی پر رنگ که براحتی می توانید با رنگ روسری و یا شال خود ست کنید.

طلایی Gold Eye Liner:  دارای رنگ طلایی می باشد که مناسب برای آرایش های مشکی طلایی می باشد و جلوه ای خاص به چشم ها می بخشد.

قهوه ای Brown Eye Liner:  رنگ قهوه ای یکی از رنگ های پرکاربردی است که می توانید با آن خط چشم بالای پلک زیبایی بکشید و یا فقط داخل چشم از آن استفاده کنید.

سرمه مدادی فلورمار آبی کربنی Iron Blue Eye Liner: این رنگ ما بین رنگ های آبی فیروزه ای و رنگ آبی پر رنگ می باشد.

سبز کروم Chrome Green Eye Liner: دارای رنگ سبز خیلی تیره می باشد.

بنفش Purple Eye Liner :این مداد چشم دارای رنگی تیره تر از رنگ سوسنی می باشد. و بسیار زیبا و خوش رنگ می باشد . با سایه های بنفش، می توانید خط چشم داخل چشم خود را بنفش بکشید که جلوه ای خاص به چشمان شما می بخشد.

خرید مداد خط چشم رنگی فلورمار

خرید مداد خط چشم رنگی فلورمار

نحوه کشیدن سرمه مدادی فلورمار ضد آب

پیش از آنکه سرمه مدادی را بردارید و آرایش را آغاز کنید، بهتر است چشم هایتان را آماده زینت دادن کنید. برای اینکار تمامی چربی ها و کثیفی های اطراف چشم را پاک و زیر چشمان خود را کانسیلر بزنید. برای پلک ها نیز می توانید از پرایمر استفاده کنید. با این روش از لکه لکه شدن و پخش شدن سرمه در اطراف چشم جلوگیری کرده و زمان ماندگاری سرمه چشم را افزایش می دهید.

در ابتدا کار را با کشیدن سرمه مدادی ضد آب فلورمار به داخل چشم شروع می کنیم. با این ترفند چشم های شما برجسته تر نشان داده می شود. از گوشه خارجی چشم شروع و آن را پررنگ تر کنید. برای افرادی که چشم های کوچکی دارند، این ترفند توصیه نمی شود و بهتر است از آن صرفه نظر کنند. زیرا چشم ها را کوچک تر از حدمعمول نشان خواهد داد.

اگر سرمه را برای مهمانی طولانی می خواهید بهتر است آن را چندبار بکشید. فقط مواظب باشید که به داخل چشم وارد نکنید و خط را در زیر خط قبلی و پایین چشم بکشید. استفاده از سرمه مدادی ضد آب فلورمار سلیقه ای می باشد. یعنی هر جایی که دوست داشتید می توانید خط را باریک و هر قسمت که خواستید آن را پررنگ تر بکشید.

خیلی از خانم های دوست دارند چشمانی تیره با آرایش غلیظ داشته باشند. به خصوص برای زمانی که در مکان های پرنور حضور دارند. برای این کار از یک فرچه بزرگ استفاده کنید و خط زیر چشم را پرنگ تر و پرحجم تر از حدمعمول بکشید. هر چقدر که خط کشیده شده پررنگ تر باشد، به همان میزان آرایش غلیظ تر دیده می شود.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *