اینترنت پر سرعت

خرید مودم شیراز

خرید مودم شیراز

خرید مودم شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب فروشگاه های معتبر خرید مودم شیراز را معرفی کرده سپس به بیان توضیحاتی درباره انواع مودم های adsl ، جیبی و ایرانسل خواهیم داد.با ما همراه شوید.

فروش مودم شیراز

فافا

شیراز – بلوار کریمخان زند – روبروی خیابان خیام – مجتمع تجاری مسعود
تلفن: +۹۸۷۱۳۶۱۰۰ ایمیل: info@fafait.net

 

هدیش 

 آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه2، مجتمع کامپیوتر پارس(PC CENTER)، واحد 204

 تلفن ثابت: tel:071-36473738

 فکس: 071-36474190

 

خرید مودم adsl شیراز

خرید مودم adsl شیراز

خرید مودم adsl شیراز

مودم‌های رومیزی

در ابتدا به سراغ مودم‌هایی می‌رویم که سال‌هاست که در ایران و به وسیله اینترنت‌های خانگی استفاده می‌شوند. N300 دی-لینک یکی از این وسیله‌هاست که ویژگی فایروال و آنتن دهی معمولی برای یک خانه را تامین می‌کند و برای چندین سال خیال شما را برای استفاده ساده از اینترنت خانگی راحت می‌کند. این مودم با فناوری خود تا سرعت 300 مگ بر ثانیه را ساپورت می‌کند و می‌تواند خیال شما را از بیشترین بهره برداری از سرعت اینترنت حداقل از طرف مودم راحت کند،

این مودم برای استفاده همزمان با دستگاه‌های بی‌سیم 802.11n/g/b کاملا سازگاری دارد و اتصال آماده‌ای را برای کاربران بی‌سیم فراهم می‌کند. در عین حال با استفاده از 4 پورت اترنت (RJ45) می‌تواند به صورت هم زمان سیستم‌های کابلی تحت شبکه را هم به اینترنت متصل کند.

لازم به ذکر است که این دستگاه، به عنوان بهترین مودم وای فای شناخته می‌شود.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
سهولت کانفیگ و رابط کاربری آن کمی قطع و وصلی
طول عمر زیاد

خرید مودم در شیراز

خرید مودم در شیراز

خرید مودم در شیراز

 

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V1

مودم بی‌سیم تی پی- لینک TD-W8961N یک مودم وای فای خانگی، یا حداکثر برای یک دفتر کوچک با استفاده 4 کامپیوتر ساخته شده است و یکی از پرفروشترین و با دوام ترین مودم‌های داخل کشور است و بیشتر برای استفاده شبکه اجتماعی و انجام بازی‌های آنلاین سبک پیشنهاد می‌شود.

این مودم ویژگی رمزگذاری WPA-PSK و WPA2-PSK را به شما عرضه می‌کند، این محصول با چندین محصول دیگر از این کمپانی شکل مشابهی دارد ولی توجه کنید که آنتن‌های این مودم از آن جدا نمی‌شوند.

 

نقاط قوت نقاط ضعف
سرعت اتصال خوب ویژگی اضافی ندارد
آنتن دهی مناسب



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فروشگاه های معتبر خرید مودم شیرازدر گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خرید مودم ایرانسل شیراز

مزایای TD-LTE

ویژگی‌های مذکور باعث می‌شود که TD-LTE قادر به تامین مزایای زیر باشد:

– افزایش ظرفیت: با توجه به نرخ بالای انتقال داده، ظرفیت قابل توجهی برای انتقال اطلاعات توسط این فناوری فراهم می‌شود که در نهایت منجر به بهبود چشمگیر تجربه کاربری می‌شود.

– کاهش هزینه: از آنجا که معماری این فناوری نسبتا ساده است، این امکان را فراهم می‌کند تا پیاده‌سازی و بهره‌گیری از آن سریع‌تر، آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر باشد.

– انعطاف‌پذیری طیف فرکانس: TD-LTE روی طیف‌های فرکانسی متعددی کار می‌کند که پهنای باند آن‌ها می‌تواند به ٢٠٠ مگاهرتز برسد. اندازه بزرگ بلوک‌های طیف فرکانس امکان جابه‌جایی آسان‌تر، دستیابی به ظرفیت بیشتر و نرخ انتقال بالاتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

– بهبود تجربه کاربری: تخصیص ظرفیت موجود به جریان‌های Uplink یا Downlink به صورت پویا، امکان استفاده بهتر از پهنای باند موجود براساس نیاز کاربر را فراهم می‌کند که در نتیجه تجربه کاربری بهتری را ایجاد خواهد کرد.

گاهی اپراتورها از دو تکنیک FDD و TDD، به‌طور جداگانه برای سرویس‌دهی به کاربران موبایل یا کاربران خانگی و اداری استفاده می‌کنند. به این ترتیب، اختلال میان سرویس‌های مختلف به حداقل می‌رسد و هر یک از این گروه‌ها می‌توانند از کیفیت سرویس بالاتری بهره‌ ببرند.

تمام این مزایا به TD-LTE امکان می‌دهد به‌راحتی رقیب اصلی خود در حوزه سرویس‌های اینترنت بی‌سیم برای کاربران خانگی و اداری، یعنی اینترنت WiMAX را پشت سر بگذارد. در عین حال، سهولت راه‌اندازی، سرعت بالای دسترسی و هزینه‌های مقرون به‌ صرفه و قابل‌ مقایسه باعث شده است که بسیاری از کاربران سرویس‌های ADSL هم به سمت TD-LTE گرایش پیدا کنند، زیرا به این ترتیب دیگر با مشکلات متداول سرویس‌های مذکور درگیر نخواهند بود.

خرید مودم جیبی شیراز

مودم جیبی چیست؟

مودم جیبی یک ابزار کوچک و بسیار سبک است که در کف دست شما قرار می گیرد و اینترنت را بین دستگاه‌های سازگار در اطراف مانند تلفن‌های هوشمند، انواع دوربین مدار بسته شامل دوربین مداربسته بیسیم، دوربین مداربسته وایرلس، دوربین مداربسته سیم کارت خور، دوربین خودرو یا رایانه‌های شخصی، به اشتراک می‌گذارد.

مودم جیبی چگونه کار می‌کند؟

مودم 4G جیبی با تبدیل اینترنت 3G یا 4G به یک سیگنال وای فای خصوصی و انتقال آن به دستگاه‌های مختلف شما، اینترنت را در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین می‌تواند به عنوان نقطه دسترسی وای فای در خانه کار کند و لازم نیست برای استفاده از آن کابل و نرم افزار نصب کنید. شما فقط آن را روشن کنید و از اینترنت استفاده نمایید.

پس برای استفاده از مودم جیبی به یک سیم کارت نیاز است که اینترنت را به دستگاه‌های متصل شونده بیسیم مانند گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های لوحی، رایانه‌های شخصی انتقال دهد.

مودم جیبی قابل حمل یک اتصال پهن باند با سرعت بالا را ایجاد می‌کند که می‌تواند حداکثر بین ۱۰ کاربر در یک زمان به اشتراک گذاشته شود.

 

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *