فروشگاه

خرید چرم شیراز

خرید چرم طبیعی شیراز

خرید چرم شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب ابتدا چرم طبیعی و چرم مصنوعی را معرفی خواهیم کرد سپس به بیان فروشگاه های خرید چرم شیراز خواهیم پرداخت با ما همراه شوید.

فروش چرم شیراز

تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی

همیشه سوالاتی درباره اصیل بودن چرم مطرح بوده است. به ویژه افرادی که در چرم شناسی مبتدی بوده یا تجربه بالایی ندارند ممکن است در تشخیص و خرید چرم با مشکلاتی مواجه باشند. کارکنان فروش شرکت های چرم غالباً با سوالات مشابهی مانند «تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی در چیست؟»، «فرق چرم طبیعی و چرم مصنوعی را چگونه تشخیص دهم؟»، «آیا چرم شما اصل است یا مصنوعی؟» و … در این مطلب به روش های شناخت چرم اصل و نحوه تشخیص آن از چرم مصنوعی پرداخته می شود.

مطمئنا، تشخیص چرم طبیعی (Natural Leather) از چرم مصنوعی (Artificial Leather) آسان نیست. بیشتر مردم در هنگام خرید جهت اطمینان از جنس کیف یا کفش، برچسب محصول را می‌خوانند، زیرا به دنبال کیفیت هستند. اینکه چرم طبیعی، بادوام، زیبا و دارای اصالت است، موضوعی جا افتاده است و از دیرباز برای همه افراد واضح بوده که چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی، ارزش و جایگاه بسیار بالاتری دارد. اگرچه نسبت به گذشته چرم مصنوعی (صنعتی) تغییرات بسیاری به خود دیده است، اما هنوز تفاوت چشمگیری با چرم طبیعی دارد. بازار سیاه چرم در حال افزایش است و برای خریداران راه شناسایی چرم اصل از تقلبی به معنای واقعی کلمه به کاری بَس دشوار تبدیل شده است.

چرم طبیعی چیست؟

 چرم طبیعی به طور مستقیم از روش دباغی (چرم‌سازی) جهت آماده‌سازی و پرداخت پوست خام حیواناتی مانند گاو، بز، گوسفند، مار و بیشتر تولید می‌شود. به دلیل آنکه پوست حیوانات فساد‌پذیر است و از بین می‌رود، آن‌ها را به دباغخانه جهت ساخت چرمی قوی، انعطاف‌پذیر و پایدار می‌فرستند. عملیات دباغی با استفاده از مواد گیاهی به شکل فیزیکی و شیمیایی صورت می‌گیرد، به طوری که در خصوصیات اصلی چرم تغییری ایجاد نشده و تنها از نظر سطح رویی برای مقاومت در برابر نفوذ میکروارگانیسم‌ها (تجزیه‌ کننده مواد)، عملیات مقاوم‌سازی انجام می‌گیرد.

چرم مصنوعی چیست؟

چرم مصنوعی به طور مستقیم از مواد پلیمری (پلاستیکی) به نام PVC و PU (پلی اورتان) ساخته می‌شود. روش تولید چرم مصنوعی به دو نوع تَر و خشک انجام می‌گیرد که هر کدام شرایط ویژه تولید خود را دارند. با این حال، استفاده از چرم صنعتی یا غیر طبیعی (نام‌های دیگر چرم مصنوعی) به دلایل گرانی چرم طبیعی و مسائل اخلاقی (حقوق حیوانات) در ساخت مبلمان خانه، لباس، کیف و کفش و موارد دیگر به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید چرم طبیعی شیراز

خرید چرم طبیعی شیراز

خرید چرم طبیعی شیراز

لیست فروشگاه های چرم خام در شیراز

جدول لیست فروشگاه های چرم خام در شیراز

ردیف نام فروشگاه های چرم خام در شیراز آدرس فروشگاه های چرم خام در شیراز تلفن
1 فروشگاه چرم شیراز، چهارراه ملاصدرا، پاساژ پارس، طبقه 2
2 فروشگاه چرم شیراز، چهارراه خیرات، پاساژ توحید، طبقه دوم
3 فروشگاه چرم شیراز، چهار راه مشیر، کوچه لشکری
4 فروشگاه چرم امین شیراز، چهارراه سینماسعدی، اول بیست متری، پاساژ زر.
5 فروشگاه چرم سعید شیراز، بازار وکیل، اردو بازار، روبروی سرای حاج آقاجانی
6 فروشگاه چرم طبیعی و مصنوعی شیخ الاسلام
ابزار آلات کیف و کفش دوزی و الگوی
شیراز، ابتدای ایمان شمالی (همت شمالی )، بعد از بانک سپه tel:071-36300916

tel:09177117838

7 فروشگاه چرم عبدی شیراز، سه راه برق،پاساژ هادی tel:09178098570
8 فروشگاه چرم ملی شیراز، چهارراه سینماسعدی، اول بیست متری، پاساژ زر.
9 فروشگاه چرم هنر شیراز، چهارراه مشیر،کوچه لشکزی، روبروی مدرسه ذوالنوار tel:071-32358394

tel:09176838535

10 فروشگاه چرمستان شیراز، بلوار استقلال (حدفاصل باسکول و هوابرد)
11 گالری چرمان شیراز، پارامونت، مجتمع تجاری تندیس، واحد 129 tel:09178484148

خرید چرم در شیراز

در شیراز بسیاری از مراکز اصلی فروش چرم ارزان مصنوعی وجود داشته که می توان بهترین و زیباترین چرم های مصنوعی را با بالاترین کیفیت خریداری کرده و استفاده نمود.
در بازار چرم امکان دارد چرم های بی کیفیت و تقلبی نیز عرضه شود به همین دلیل بهتر است قبل از خرید حتما از نوع چرم های تولیدی و میزان کیفیت این محصولات ازاطلاعات کاملی داشت تا در هنگام خرید بهترین چرم های عرضه شده و با کیفیت را خریداری کرد.
برای خرید بهترین و با کیفیت ترین چرم ها کافیست به مراکز اصلی فروش این محصولات در بازارهای شهری و یا فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه نموده و چرم اصل و مناسب را خریداری کرد.
در شیراز مراکز معتبر فروش وجود داشته که می توان از این مراکز چرم مصنوعی را در هر اندازه به میزان دلخواه و در طرح و رنگ های بسیار متنوع و مختلفی با نرخ قیمت بسیار مناسب خریداری کرد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فروشگاه های خرید چرم شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خرید چرم از شیراز

چرم از جمله محصولاتی می باشد که در بازارهای خرید و فروش دارای نوسان قیمت می باشد و نمی توان برای آن قیمت ثابتی را در نظر گرفت و اعلام کرد به همین دلیل می توان از تمامی فروشنده ها و یا سایت های معتبر فروش لیست قیمت بروز این محصولات را دریافت و مشاهده کرده و بعد از آن برای خرید این محصول اقدامات لازم را به عمل آورد.
بسیاری از مشتریان می توانند چرم های مصنوعی را در رنگ های مورد نظر و سفارشی به تولید کنندگان این محصول به صورت عمده سفارش داده و با بالاترین کیفیت از درب کارخانه با قیمت بسیار مناسب دریافت نمایند.

خرید چرم خام در شیراز

از گذشته تا به امروز به دلیل کیفیت بالای چرم های ایرانی صادرات این محصول به کشورهای مختلف انجام می شود.
دفاتر بازرگانی انواع چرم خام و یا به صورت محصول تولید شده از چرم مانند کیف و کفش و سایر محصولات دیگر را به کشورهای خارجی و کشورهای دوست و همسایه ارسال می نماید.
یکی از مراکزی که صادرات چرم ایرانی به آن به طو گسترده ای انجام می شود استان آذربایجان شرقی است زیرا یکی از بزرگترین تولید کنندگان کفش می باشد و این محصولات را به کشورهای دیگر ارسال می نماید.
یکی از موارد مهمی که در صادرات وجود دارد ارز آوری به ایران بوده و می توان با ثادرات بسیاری از محصولات مقادیر زیادی ارز را به کشورمان وارد کرد و همچنین از واردات بی رویه و زیاد به کشور ایران خودداری کرد.
زیرا با واردات به تولید کنندگان ایرانی ضرر و زیان زیادی وارد شده و با صادرات می توانیم از این تولید کنندگان حمایت کرده و برای تولید بیشتر محصولات داخلی تلاش بسیاری را کرد تا میزان تولیدات افزایش پیدا کند.
بعضی از مشکلات نیز بر سر راه صادرات انواع چرم وجود داشته که می توان با از میان برداشتن این موارد صادرات را بالا برد این موارد عبارتند از:

  • پایین بودن میزان کیفیت چرم تولیدی
  • زمانبر بودن تولیدات چرم های سنگین و کم بودن این چرم در ایران
  • عدم استفاده از تکنولوژی روز برای تولید این محصولات
  • محدودیت و عدم توانایی تولید کنندگان برای تولید محصولات صادراتی
    سایت سفارش چرم گاوی بصورت عمده و جزئی

 

در شیراز یاب بیشتر بخوانید:

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *