محصولات ارایشی

خرید ژل آبرسان الوورا

خرید ژل آبرسان الوورا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ژل آبرسان الوورا

ژل آبرسان و مرطوب کننده آلوئه ورا از با ویژگی های خاصی که دارد بهترین گزینه برای محافظت از پوست شما در برابر دهیدراته شدن است . همچنین برای کسانی که پوستشان در حال حاظر خشک است بهترین زمان است که از این ژل مخصوص پوست های خشک استفاده کنند تا در برابر خطر به وجود آمدن چین و چروک روی پوستشان را کاهش دهند. خرید ژل آبرسان الوورا از بهترین ژل های موجود حال حاظر بازار ایران است که می تواند برای شما دوستی همیشگی و خوب در فصل های گرم تابستانی سال باشد. با سیتی بین همراه باشید.

 

خرید ژل آبرسان الوورا

خرید ژل آبرسان الوورا

ژل آبرسان و ضد چروک پوست آلوئه ورا 99% ALOE VERA

ژل آبرسان و ضد چروک پوست آلوورا 99% ALOE VERA با طراحی شاخکی که یکی از محبوب ترین محصولات مراقبتی پوست در بازار به شمار می رود را باید یکی از بی نظیر ترین و عالی ترین برطرف کننده مشکلات پوستی دانست چرا که وقتی نام گیاه آلوئه ورا را می شنویم فورا خواص بی نظیر این گیاه ذهن ما را درگیر خواهد کرد. آلوئه ورا یکی از بهترین گیاه هایی است که با توجه به خواصی که دارد می تواند به آسانی مشکلات پوستی مصرف کنندگان را درمان کند، در نتیجه همین امر سبب شده است بسیاری از تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبتی پوست در تهیه و تولید محصولات خود از خواص این گیاه استفاده کنند.

در واقع گیاه آلوئه ورا خواص درمانی فوق العاده ای برای سلامتی پوست بدن دارد، ماده ژلاتینی موجود در برگ گیاه در تولید محصولات آرایشی همچون ژل ها و کرم های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه وجود خواص آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان در گیاه آلوئه ورا سبب شده بسیاری از مشکلات پوستی مانند اگزما، تاول های پوستی، جای نیش زنبور و حشرات، کوفتگی و التهاب آکنه های پوستی، آفتاب سوختگی و زخم و سوختگی را برطرف کند همین ویژگی سبب شده در ترکیبات بسیاری از کرم ها و لسیون ها از این گیاه استفاده شود.

معرفی خواص گیاه آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا خواص درمانی بسیار زیادی برای سلامتی پوست و مو و بدن دارد. آلوئه ورا یک گیاه با خواص شگفت انگیز! یک ماده ی ژله ای داخل برگ گیاه آلوئه ورا وجود دارد که برای تولید مواد مراقبتی پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد. گیاه آلوئه ورا سرشار از خواص بی نظیر آنتی باکتریال و آنتی اکسیدانی است و داشتن خواصی مانند این درمان بسیاری از بیماری های پوستی مانند اگزما، تاول های پوستی، جای نیش انواع حشرات و حیوانات است. آکنه و جوش های پوست و زخم و کوفتگی و سوختگی است. یک حقیقت جالب در مورد آلوئه ورا این است که برخی بر این باورند که:

بیش از ۶ هزار سال است که در کشور سودان مردم از خواص درمانی گیاه آلوئه ورا استفاده می کنند!

خرید ژل آبرسان الوورا

خرید ژل آبرسان الوورا

خصوصیات و مزایای فوق العاده ی ژل آبرسان آلوورا 99 درصد

ژل آبرسان و ضد چروک پوست آلوئه ورا به بازار عرضه شده است و همانطور که از نامش پیداست حاوی 99 درصد عصاره ی بی نظیر گیاه آلوئه ورا می باشد. همچنین به لطف خواص مرطوب کنندگی که دارد سبب آبرسانی و مرطوب شدن پوست خواهد شد و همواره پوستی شاداب و شفاف را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. از طرفی دیگر این ژل پوست آلوئه ورا یک گزینه ی بسیار مناسب برای رفع پیری و چین و چروک پوست محسوب می شود و خشکی پوست را به بهترین نحو از بین خواهد برد. از دیگر ویژگی های این گیاه آلوئه ورا می توان قدرت بالای آن در درمان جوش و آکنه را نام برد.

به علاوه این محصول به راحتی برای هر نوع پوستی قابل استفاده می باشد. لایه برداری از دیگر کارایی های این محصول است، بنابراین به راحتی از این ژل می توانید برای بازسازی دوباره پوست بهره ببرید. در نتیجه بدون داشتن هیچ گونه نگرانی و استرس می توانید از این ژل برای مراقبت و ترمیم پوست خود استفاده کنید.

تاثیرات ژل آبرسان و مرطوب کننده آلوورا :

ژل آبرسان و مرطوب کننده آلوئه ورا اصل قابل استفاده برای حفظ سلامت پوست و نرمی آن می باشد. بخشی از تاثیرات مثبت این محصول بروی پوست شامل عناوین زیر می باشد:

  • رطوبت رسانی پوست : آلوئه ورا همچون آب، به پوست رطوبت می بخشد و ژل آبرسان نیز بازبودن منافذ پوست را کنترل کرده و در نتیجه از خشکی پوست محافظت میکند.

  • تسکین علائم التهابی و خارش: ژل آبرسان و آلوئه ورا می‌توانند به عنوان محصولی ملایم و طبیعی برای تسکین علائم التهابی و خارش پوست استفاده شوند.

  • تقویت اپیدرم پوست: آلوئه ورا با داشتن ویتامین ها، مواد معدنی و عصاره های گیاهی مطلوب، برای تقویت پوست و حفظ اپیدرم پوست مفید است.

به طور کلی، استفاده از ژل آبرسان و مرطوب کننده آلوورا می‌تواند در تحقق پوستی سالم، شاداب و نرم به شما کمک کند.

سایر ویژگی های ژل آبرسان و ضد چروک پوست آلوورا

از بین بردن ترک های پوستی را هم باید در لیست دیگر ویژگی ها و قابلیت های این ژل قرار دارد. و یک محافظ عالی نیز برای پوست است. به علاوه چربی پایین ژل آبرسان آلوئه ورا سبب شده است تا همه ی افراد به ویژه کسانی که دارای پوست چرب هستند. بتوانند بدون هیچ ترس و نگرانی آن را مورد استفاده قرار دهند. همچنین این ژل آبرسان نام برده شده.

سبب لیفت پوست شما نیز می شود و به علاوه برای افرادی که به دنبال. یک محصول مناسب برای به تعویق انداختن پیری پوست هستند گزینه بسیار مناسبی می باشد. همچنین این آبرسان به هیچ عنوان پوست را تحریک نمیکند. و برای پوستهایی که دچار حساسیت و تحریک پذیری هستند هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند. در نهایت استفاده از ترکیبات عالی و کاملا اورگانیک و با کیفیت. بی نظیر همچنین بوی کاملا ملایم رضایت مصرف کنندگان را به همراه داشته است.

  • مرطوب کنندگی و آبرسانی قوی پوست
  • 99% آلوئه ورا
  • خاصیت نرم کنندگی و روشن کنندگی
  • خنک کننده و صاف کننده  پوست
  • مانع از ایجاد چین و چروک و سفت کننده قوی
  • درمان آفتاب سوختگی
  • مناسب برای انواع پوست
  • درمان اگزما و تاول های پوستی
  • درمان بیماری های پوستی، سوختگی و جای زخم
  • از بین بردن شل شدگی و افتادگی پوست
  • عصاره آلوورا نژاد باربادنسیس
  • محصول کشور چین
  • تاریخ انقضا: 2024
خرید ژل آبرسان الوورا

خرید ژل آبرسان الوورا

روش و طرز استفاده از ژل آبرسان و ضد چروک آلوئه ورا

لازم است قبل از استفاده از ژل آبرسان آلوئه ورا پوست را به خوبی شستشو دهید. تا پوستتان عاری از آلودگی و چربی باشد و سپس ژل آبرسان آلوئه ورا را به میزان کافی روی روی پوست و نواحی که می خواهید استفاده کنید. قرار دهید تا سطح پوست را پوشش دهد و به آرامی ماساژ دهید. ژل به صورتی سریع جذب پوست می شود.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *