محصولات ارایشی

خرید ژل ابرسان آلوورا 98 درصد واشامی

خرید ژل ابرسان آلوورا 98 درصد واشامی

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ژل ابرسان آلوورا 98 درصد واشامی

با سلام و درودی دوباره به همه شما همراهان همیشگی سیتی بین. از اینکه باز در کنار شما هستیم خوش حالیم.در این پست مطالب بسیار مفیدی را برای کسانی که قصد خرید ژل ابرسان آلوورا 98 درصد واشامی را دارند فراهم اورده ایم که در ادامه مطلب به بیان ان ها خواهیم پرداخت. گیاه الوورا از خواص فراوانی برای پوست برخوردار است که همین امر سبب گشته تا محصولات بهداشتی فراوانی با استفاده از گیاه تولید گردد.

 

 

توضیح و معرفی ژل آبرسان پوست آلوورا

ژل آبرسان سیلور رطوبت لازم را برای دست و صورت فراهم کرده و  ترک ها را از بین برده و پوست را نرم و از آن محافظت می کند.
کیفیت این ژل بسیار بالا بوده و دارای بویی ملایم می باشد. این محصول دارای خاصیت ترمیم کنندگی و آبرسانی بسیار زیاد بوده، ضد تحریک پوست و دارای عصاره مغذی گیاه آلوورا میباشد و در سریع ترین زمان ممکن جذب پوست میشود.

لازم به ذکر است این ژل برای پوست های ظریف و حساس هم مناسب بوده و میزان چربی پوست را تنظیم کرده و پوست را شفاف ، جذاب و مرطوب می نماید.

خرید ژل ابرسان آلوورا 98 درصد واشامی

برگ تازه آلوئه ورا

  • روشن کننده و خنک کننده پوست
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • بهبود آفتاب سوختگی
  • صاف و نرم کننده پوست
  • لیفتینگ پوست
  • رطوبت رسانی به پوست
  • از بین برنده لکه های پوستی
  • درمان کننده التهاب و قرمزی پوست
  • ژل شاخکی آبرسان آلوئه ورا سیلور

آبرسان پوست

پیش از این که به سراغ روش های آبرسانی پوست برویم، باید ببینیم که اصلاً منظور از آبرسانی چیست ؟ آبرسانی به معنی رطوبت دادن به پوست است. پوست مثل هر ارگان دیگری در بدن نیاز به آب و رطوبت دارد. اگر رطوبت کافی به پوست نرسد، پوست کم آب می‌شود. البته توجه داشته باشید که پوست کم آب و پوست خشک با هم تفاوت دارند.

بیشتر ما پوست کم آب و پوست خشک را یکسان می‌پنداریم، در صورتی که این دو کاملاً باهم متفاوت‌اند. کم‌آبی پوست ناشی از کمبود آب است و خشکی پوست ناشی از چربی طبیعی پوست. همچنین باید بدانید که پوست خشک یک نوع پوست است ولی کم‌آبی پوست یک مشکل پوستی است.

خرید ژل ابرسان آلوورا 98 درصد واشامی

به طور کلی ما ۴ نوع پوست داریم: معمولی، خشک، چرب و ترکیبی. معمولاً شما با یکی از این انواع پوست به دنیا می‌یایید ولی افزایش سن و تغییر فصل ممکن است باعث تغییر نوع پوست شما شود.

سطح پوست ما را لایه‌ای از چربی طبیعی که سبوم نام دارد می‌پوشاند. سبوم لایه‌ای نازک روی پوست تشکیل می‌دهد که دو فایده مهم دارد: اول این که از رشد میکروب‌های مضر جلوگیری می‌کند و دوم این که نمی‌گذارد رطوبت پوست کاهش یابد. در برخی افراد به دلایل مختلف (ارثی، آب‌وهوایی، افزایش سن و …) تولیدات چربی پوست کم‌تر است. این افراد پوست خشکی دارند.

اما کم آبی یا دی‌هیدریشن با پوست خشک متفاوت است. پوست کم آب لزوماً پوست خشکی نیست. کم آبی پوست زمانی اتفاق می‌افتد که رطوبت موجود در لایه‌های سطحی پوست کاهش یابد. این مسئله باعث می‌شود که پوست خسته و کدر به نظر برسد. ژل شاخکی آبرسان آلوئه ورا سیلور سبب آبرسانی پوست و رفع حالت دهیدراته پوست می شود.

یکی از روش های شاداب و تازه کردن پوست آبرسانی آن است. آبرسانی پوست به وسیله ژل شاخکی آبرسان آلوئه ورا سیلور سبب می شود سلول های آن زنده شده که تأثير بسزایی در شاداب بودن و جوانسازی پوست دارد. آلوئه ورا حاوی پلی ساکارید هایی است که پوست را آبرسانی کرده و سبب ترمیم پوست و زیباتر شدن آن میشود.

خرید ژل ابرسان آلوورا 98 درصد واشامی

لیفتینگ پوست

با گذر زمان و افزایش سن، بدن انسان دچار تغییرات زیادی می شود. ممکن است کم پشتی مو ایجاد شود و نیاز به کاشت مو باشد. بیشتر از همه، تغییرات افزایش سن، پوست بدن انسان را درگیر می کند. طی روند پیر شدن، پوست دچار شل شدگی و افتادگی می شود و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. همین الان میتونی ژل شاخکی آبرسان آلوئه ورا سیلور از فروشگاه ژاوین تهیه کنی و از پیری زودرس پوستت جلوگیری کنی .

در چنین شرایطی بالا کشیدن پوست یا همان لیفتینگ به خوبی می تواند نشانه های افزایش سن و پیری را کاهش دهد. لیفتینگ پوست صورت را معمولاً بین سنین 40 تا 60 سال انجام می دهند. عمل لیفتینگ برای جوانسازی پوست انجام می شود و پوست صورت را بین 10 تا 15 سال جوان تر نشان خواهد داد. معمولاً این عمل را همزمان برای صورت و گردن انجام می دهند و می تواند با برداشتن چربی های اضافی، سفت کردن عضلات صورت و کشیدن پوست، جوانی را به شما هدیه کند.

با بالا رفتن سن کشسانی پوست کمتر شده و پوست صورت افتاده میشود و حالت کشیده و جوان خود را از دست میدهد. استفاده از ژل شاخکی آبرسان آلوئه ورا سیلور سبب لیفتینگ پوست شده و در مدت زمانی کوتاه پوستی زیبا و جوان را به شما باز میگرداند.

خرید ژل ابرسان آلوورا 98 درصد واشامی

خواص آلوورا برای پوست

عصاره آلوئه ورا بکاررفته در ژل شاخکی آبرسان آلوئه ورا سیلور یکی از پر مصرف ترین داروهای گیاهی برای درمان انواع مشکلات پوستی است. این گیاه به سبب داشتن ترکیبات ژل مانند خود برای درمان انواع آسیب‌های پوستی مناسب است. ژل شاخکی آبرسان آلوئه ورا سیلور برای مشکلاتی نظیر آفتاب سوختگی، برش و خراش‌های کوچک استفاده می‌شود.

علی رغم قدرت درمانی این گیاه، ممکن است بپرسید آیا استفاده از آلوئه ورا روی پوست صورت مناسب و مفید است یا نه؟ حقیقت این است که اگر به درستی از این گیاه استفاده کنید، برای انواع آسیب های پوستی مؤثر واقع می‌شود

آلوئه ورایی که ما استفاده می کنیم در حقیقت ترکیبی ژلاتینی است که از گیاه آلوئه ورا گرفته می‌شود. در علم گیاه شناسی بیش از 420 نوع آلوئه ورا وجود دارد. مرسوم‌ترین نوع آن که برای پوست مصرف می‌شود، «صبر زرد» نام دارد.

یکی از فواید آلوئه ورا برای پوست صورت کمک به درمان سوختگی است.آلوئه ورا برای درمان خوشکی پوست مؤثر است. همچنین به علت قدرت جذب زیاد، برای پوست‌های چرب نیز مناسب است. زیرا آلوئه ورا از هدر رفتن رطوبت پوست جلوگیری می کند.ژل آبرسان شاخکی آلوئه ورا سیلور تایلندی 98٪ را میتوانید با بهترین کیفیت از فروشگاه ژاوین تهیه کنید.

 روشن کننده پوست

تیرگی، عدم یکنواختی رنگ پوست و لکه های تیره پوستی (هایپرپیگمنتاسیون) در نواحی مختلف بدن برای بسیاری از افراد مسئله آزاردهنده‌ای است.

چه عواملی رنگ پوست را تعیین می‌کنند؟

رنگ پوست با میزان ملانین مشخص می‌شود. ملانین رنگدانه‌ای است که سلول‌هایی به نام ملانوسیت آن را تولید می‌کنند. افراد با پوست تیره، ملانین بیش‌تری در پوست‌شان دارند.

در اصل، میزان ملانین پوست شما به ساختار ژنتیکی‌تان بستگی دارد. قرارگرفتن مقابل نور خورشید، هورمون‌ها، آسیب پوستی و قرارگرفتن در معرض برخی مواد شیمیایی هم می‌تواند بر تولید ملانین تأثیر بگذارد.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *