ارایشی و زیبایی و بهداشتی, دسته‌بندی نشده, محصولات ارایشی

خرید کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز

خرید کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز

سلام به همه شما دوستداران و همراهان سایت سیتی بین. کرم ضد لک صورت همانطور که از نامش پیداست، برای جلوگیری از بروز تیرگی و از بین بردن لک‌های پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات حاوی ترکیباتی هستند که باعث توقف رنگدانه‌سازی و بازگشت پوست به رنگ طبیعی خود خواهند شد. در این مقاله می‌خواهیم برای شما عزیزان شرح دهیم کرم ضد لک چیست و به شما محصول کم نظیر خرید کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز معرفی کنیم.

خرید کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز

خرید کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز

کرم ضد لک چیست؟

در پاسخ به این سوال که کرم ضد لک چیست باید بگوییم این محصولات به طور تخصصی برای از بین بردن لک‌های صورت و جلوگیری از بازگشت آن‌ها فرموله شده‌اند. کرم‌های ضد لک حاوی ترکیبات مختلفی از قبیل هیدروکینون، رتینول، ویتامین C، نیاسین‌آمید، آربوتین، عصاره شیرین بیان و … هستند.

این ترکیبات با لایه‌برداری پوست و از بین بردن سلول‌های مرده سطح آن، به مرور زمان باعث کم‌رنگ و محو شدن لک‌های پوستی خواهند شد.

فارق از اینکه لک‌های صورت شما بر اثر چه عواملی ایجاد شده‌اند، با استفاده از بهترین کرم ضد لک صورت ایرانی یا خارجی می‌توانید لک‌های ناشی از آفتاب، بارداری، جای جوش، عدم تعادل هورمونی و … را به راحتی از بین برده و پوستی یکدست و درخشان داشته باشید.

 

ویژگی‌های بهترین کرم برای لک صورت چیست؟

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید بهترین کرم برای لک صورت چیست ، باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم.

اولین نکته‌ای که هنگام خرید کرم ضد لک باید به آن دقت کنید این است که آیا برای مصرف این محصول باید با پزشک مشورت کنید یا خیر. در این باره باید بگوییم کرم‌های ضد لکی که حاوی هیدروکینون بیشتر از ۴ درصد هستند، باید حتماً با تجویز پزشک خریداری شوند.

چرا که در غیر اینصورت ممکن است باعث افزایش لک‌ها یا حتی سوختگی پوست بشوند. اما کرم ضد لک فاقد هیدروکینون یا حاوی هیدروکینون کمتر از ۴ درصد، نیازی به تجویز پزشک ندارد.

نکته دوم برای انتخاب بهترین مارک کرم ضد لک ، اطلاع از دلیل ایجاد لک‌های پوستی است. به طور مثال بعضی محصولات ضد لک برای از بین بردن لک‌های ناشی از آفتاب یا جوش مناسب هستند، اما تاثیری در لک‌های مادرزادی، کک و مک یا لک ناشی از افزایش سن نخواهند داشت.

علاوه بر آن یک کرم ضد لک خوب هیچ گونه عوارض جانبی مانند قرمزی یا التهاب پوست نداشته، دارای اثرات دائمی است و با قطع کردن آن، لک‌های صورتتان برنمی‌گردند.

خرید کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز

خرید کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز

نقد و بررسی : کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز IMAGES

درمان سریع و فوری لک و کک و مک های پوستی، این کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز «IMAGES» است. این محصول، معجزه آسا یک درمانگر واقعی است که می توان برای درمان لک های صورت، علی الخصوص کک و مک از آن استفاده کرد.

این لکه ها در اثر خوشه های سلولی پوست بوجود می آیند که حاوی رنگدانه ملانین هستند. کک و مک ها برخلاف خال های گوشتی که برآمده هستند، کاملا تخت اند. این عارضه های پوستی، دردناک و خطرناک نیستند؛ فقط برای طرف ناخوشایند می باشند.

داشتن پوستی سفید، صاف و درخشان بدون لک برای هر فردی یه امتیاز ویژه محسوب می شود. امروزه همه به دنبال انواع و اقسام کرم ها، ماسک ها و ژل هایی هستند که در زمان کوتاه، بهترین و سریع ترین نتیجه را برای درمان مشکلات رایج پوستی بدهد. حتی برخی افراد هزینه های گزاف و زیادی را پرداخت می کنند که به نتیجه مطلوب برسند. کرم ضد لک ایمیجز، همان کرم ارزشمندی است که شما برای مقابله با لک های خود به آن احتیاج دارید.

کرم ضد لک ایمیجز

با ترمیم آسیب های پوستی، چهره شما را بهبود بخشیده و چون از ویتامین غنی شده است، مواد مغذی لازم برای پوست شما را برای آن فراهم می سازد. علاوه بر این به سلول های پوست در تامین رطوبت هم کمک می کند که نتیجه آن، سفیدی و درخشان شدن پوست به همراه کاهش سرعت پیر شدن آن است.

این کرم ضمن نرم کردن پوست شما به طور محسوسی لکه های پوستی را کم می کند. درنهایت پس از مدتی استفاده دگرگونی کاملی در چهره شما بوجود خواهد آمد. از رضایت مشتریان در مورد این کرم می توان دریافت که، کرم ضد لک ایمیجز قدرت زیادی در افزایش خاصیت کشسانی، سفت کردن پوست و کم کردن نشانه های پیری نیز دارد.

برای پیشگیری از ایجاد لک هایی که بر اثر عوامل خارجی مانند نور خورشید ایجاد می شود، حفاظت از پوست بهترین گزینه جهت پیشگیری می باشد. استفاده از ضدآفتاب، کلاه، عینک و دستکشو همچنین قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید در زمان اوج گرما، می توان از ایجاد لک و سایر بیماری های پوستی جلوگیری نمود.

برخی داروها و کرم های موضعی که از ترکیبات موثری برخوردار می باشند، افزایش رنگ سازی را کاهش داده و موجب برگشت پوست به رنگ طبیعی می شوند. کرم ضد لک و روشن کننده ایمیجز دارای فرمولی جدید و ویژه می باشد که علاوه بر درمان لک، از پوست محافظت کرده و آن را آبرسانی می کند.

این کرم روشن کننده علاوه بر خاصیت ضدلک بودن، آبرسانی قوی نیز برای پوست به شمار می رود.

کرم ضد لک ایمیجز

کرم ضد لک ایمیجز

طریقه استفاده:

  1. ابتدا پوست خود را کاملا شستشو داده و تمیز نمایید.
  2. مقدار بسیار نازکی از کرم را روی کک و مک های صورت قرار دهید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.

اگر می خواهید بهترین اثر را روی پوست خود مشاهده کنید، توصیه می شود در شب، قبل از خواب از آن استفاده کنید).

سایر ویژگی ها:

  • از بین برنده لک های صورت
  • بهبود رنگ چهره
  • هیدراته و آبرسانی پوست
  • روشن کننده و سفیدکننده قوی
  • تغذیه کننده و تقویت پوست
  • حذف سریع و دائمی کک و مک های پوستی
  • دارای بافت ملایم و خوشبو
  • ترمیم کننده و بازسازی کننده
  • تنظیم کننده رنگدانه های پوست
  • شاداب کننده و شفاف کننده
  • حاوی مواد سفیدکننده فعال
  • کد محصول: NO.XXM54154

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *