محصولات ارایشی

خرید کرم مرطوب کننده هلو پانا

خرید کرم مرطوب کننده هلو پانا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید کرم مرطوب کننده هلو پانا

پوست بدن مانند همه اعضای بدن برای فعالیت بهتر به آب و آبرسانی نیاز دارد. فارغ از نوع پوستی که دارید (پوست خشک، پوست چرب، حساس، معمولی، مختلط، پوست جوش‌دار و آکنه‌ای) برای حفظ سلامت، شادابی و برای پیشگیری از پیری پوست، در روتین پوستی خود باید جای مهمی برای آبرسانی در نظر بگیرید. علاوه‌ بر مصرف مقادیر کافی آب و مایعات و تامین آب کافی برای بدن، آبرسانی مناسب پوست به کمک مرطوب کننده‌ها نیز بسیار مهم است. به همین دلیل در ادامه مطلب به معرفی و خرید کرم مرطوب کننده هلو پانا پرداخته ایم. با سیتی بین همراه باشید.

 

خرید کرم مرطوب کننده هلو پانا

خرید کرم مرطوب کننده هلو پانا

معرفی و بررسی کرم مرطوب کننده هلو پانا

یکی از اعضای مهم بدن ما پوست است، به این علت که از بدن در برابر انواع آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند. از جمله بیماری‌ها یا ناراحتی‌های رایج پوستی، می‌توان به خشکی پوست اشاره کرد.

عوامل متعددی وجود دارد که موجب خشکی پوست می‌شود. رطوبت پوست بنا به دلایلی از جمله شستشوی زیاد، هوای گرم و سرد خشک، اشعه فرابنفش نور خورشید، افزایش سن، تغییرات هورمونی، رژیم غذایی نادرست و.. از بین می رود و خشک، زبر و یا حتی ترک برداشته و زخم می‌شود.

همچنین خشکی پوست باعث ایجاد چین و چروک و پیری زودرس نیز می‌شود. درنتیجه رطوبت‌رسانی و آبرسانی به پوست بسیار اهمیت دارد. بهترین راه، استفاده منظم و مداوم از مرطوب کننده‌ها است.

کرم مرطوب کننده آبرسان هلو پمپی پانا، با توجه به ترکیبات ویژه‌ای که دارد از خشکی و ترک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. لایه محافظتی بر روی پوست ایجاد کرده و موجب شادابی آن می‌شود. فرمولاسیون فاقد آب این محصول، از خارش پوست ملتهب و ترک‌دار جلوگیری می‌کند.

کرم مرطوب کننده دست و صورت هلو پانا از ترک خوردگی پوست و آسیب هایی که آلودگی هوا بر روی پوست ایجاد می کند جلوگیری کرده و با ایجاد یک لایه ی محافظ بر روی پوست علاوه بر حفاظت آن، سلول های پوست را هم شاداب نگه می دارد. فرمول بدون آب کرم مرطوب کننده دست و صورت پانا مانع از خارش پوست ملتهب و ترک دار می شود و به همین دلیل برای پوست های خشک، حساس و خارش دار توصیه می گردد.کرم مرطوب کننده و آبرسان پانا حاوی عصاره هلو دارای قدرت رطوبت رسانی بالا و جذب شادابی پوست است.

از آن جایی که این کرم فرمول بدون حساسیت، فاقد عطر، رنگ و لانونین دارد برای افراد با پوست حساس مناسب بوده و بانوان می توانند زیر پنکیک از آن استفاده نمایند. کرم مرطوب کننده دست و صورت پانا، با ایجاد یک لایه محافظ از رطوبت پوست حفاظت می کند. همچنین عملکرد دوگانه آن علاوه بر پیشگیری از خشکی پوست باعث رفع التهاب و تحریک می شود.

عصاره‌ی میوه:

وجود عصاره‌ی میوه در این کرم موجب می‌شود که برای انواع پوست‌ها مناسب باشد. درنتیجه کرم‌هایی که در ترکیبات آنها عصاره میوه‌ها و گیاهان وجود دارند باعث می‌شوند که مانع پیری زودرس و چین و چروک پوست شوند.

در این کرم آنتی‌اکیسیدان‌ها و ویتامین C وجود دارد؛ در نتیجه با بالا بردن کلاژن پوست، به کاهش چین و چروک و لکه‌های پوستی کمک می‌کند. همچنین باعث جوان‌سازی پوست صورت می شود.

کرم مرطوب کننده آبرسان هلو پمپی پانا به این علت که حاوی مقادیری ویتامین A و C است، یک مرطوب‌کننده و آبرسان عالی برای پوست‌های خشک بشمار می‌آید. علاوه بر این به از بین بردن پوست‌های مرده، پاک‌سازی و لایه‌برداری پوست صورت کمک می‌کند.

یکی از مزایای این کرم ساختار سبک و رایحه خوش آن می‌باشد. پس از مصرف، سریع جذب پوست می‌شود و اثر چربی بر روی پوست به جا نمی‌گذارد.

روغن بادام :

بادام یک ماده غنی با فواید بسیار است. روغنی که از این میوه گرفته می‌شود به عنوان یک ماده طبیعی در ترکیبات محصولات مراقبت از پوست و مو به کار می‌رود. روغن بادام سرشار از ویتامین E و حاوی مقدار کمی ویتامین K است.

این روغن خاصیت نرم‌کنندگی دارد؛ درنتیجه مانع از دست رفتن آب پوست می شود. بنابراین استفاده از کرم مرطوب کننده ای که دارای روغن بادام است، برای افراد دارای پوست‌ خشک یا حساس، مفید است.

عصاره آلوئه‌ورا:

آلوئه‌ورا یکی از پرمصرف‌ترین عصاره‌های گیاهی برای درمان انواع مشکلات پوستی است. در ترکیبات اکثر فرآورده‌های آرایشی وجود دارد. آلوئه ورا در درمان خشکی پوست بسیار مؤثر است.

علاوه براین به خاطر قدرت جذب زیاد، برای پوست‌های چرب نیز مناسب است. بعد از حمام کردن، استفاده از کرم هایی که حاوی عصاره آلوئه ورا است مفید می باشد. زیرا آلوئه ورا مانع از هدر رفتن رطوبت پوست می‌شود.

 

خرید کرم مرطوب کننده هلو پانا

خرید کرم مرطوب کننده هلو پانا

ترکیبات

پارافین، ایزوپروپیل میراستات، وازلین، کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید، فلوکسی اتانول، سدیم اسکور بیل فسفات، عصاره اسنو الگا، پارابن، دسیل اولئات، اکتیل دود کائول، عصاره آلوئه ورا، پروپیلن کلایکول، ستیل الکل، لانولین،گلیسیرین، روغن زیتون، روغن بادام، اسید استئاریک، اوره، تری اتانول آمین، آب، عصاره کریسانتاس، جنسیل

 

خواص کرم مرطوب کننده آبرسان پمپی پانا رایحه هلو :

پاکسازی پوست صورت : این محصول دارای ویتامین C است . که با از بین بردن پوست مرده به پاک سازی و لایه برداری پوست صورت کمک می کند .

جوان سازی پوست صورت : آنتی اکسیدان ها و ویتامین C موجود در این کرم . با افزایش کلاژن پوست به درمان چین و چروک و لکه های پوستی کمک کرده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود .

مرطوب کننده طبیعی پوست : این آبرسان به دلیل مقادیر ویتامین A و C یک مرطوب کننده عالی برای پوست خشک محسوب می شود .

ضد آفتاب طبیعی : این مرطوب کننده دارای ویتامین C، A و K، پتاسیم، منیزیم و سلنیوم است . که مانند یک ضد آفتاب طبیعی عمل کرده و پوست شما را در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت می کند .

خرید کرم مرطوب کننده هلو پانا

خرید کرم مرطوب کننده هلو پانا

مشخصات کرم مرطوب کننده آبرسان هلو پمپی پانا

  • برند: پانا
  • کارایی: مرطوب کننده، آبرسان
  • فرم محصول: کرم
  • روغن ها: روغن بادام، روغن زیتون
  • نوع پوست: انواع پوست دست، صورت و بدن
  • مقدار: ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • نوع محفظه: تیوپ پمپی
  • جنس محفظه: پلاستیکی
  • شرکت تولیدکننده: پانا
  • کشور تولیدکننده: ایران

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *