گل فروشی

خرید گل و گیاه در اهواز

خرید گل در اهواز

خرید گل و گیاه در اهواز

سلام شیراز یاب های عزیز امروز تصمیمداریم شما رو برای ” خرید گل در اهواز “راهنمایی کنیم و پستی رو قرار بدیم پس لطفا تا انتهای پست با ما همراه باشید.

خرید استند گل در اهواز

انواع استندها

یکی از لوازم و وسایل دکوری که امروزه در دکوراسیون اکثر خانه های ایرانی دیده می شود، استند گل است. استندها انواع مختلفی دارند و یکی از انواع پرطرفدار آن ها استند نردبانی است که معمولا از دو تا چهار طبقه متغیر است. ازآن جایی که استند یکی از بهترین وسایل برای نظم دهی لوازم دکوری در سبک های مختلف دکوراسیونی محسوب می شود، در مطلب این هفته از میان تصاویر شما می خواهیم شما را با انواع استند گل مخاطبان چیدانه که تصویر آن را برای ما فرستاده اند آشنا کنیم و نمونه های مشابه آن را در چیدانه به شما معرفی کرده تا بتوانید خرید ساده تری داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

استند گل دو طبقه

  • موقعیت: مونترال کانادا
  • طراح و صاحب خانه: زهرا امینی
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا: به قیمت 220 هزار تومان

مطلب پیشنهادی : ساخت استند برای گلدان، به سبکی چوب به زیبایی مرمر!

  • موقعیت: گلسار، رشت
  • طراح و صاحب خانه: شهریار شهریاری
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا: خریداری شده از گالری دیبا | به قیمت 45 هزار تومان

خرید اینترنی باکس گل در اهواز

خرید و سفارش اینترنتی گل و هدیه در اهواز

خرید گل در اهواز

تحویل گل و هدیه در تاریخ و ساعت مورد نظر شما در شهر اهواز
گل فروشی آنلاین اهواز با کمال میل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و همراهان گرامی است.

دسته گل های زیبا را به دلخواه خود بچینید. یا از میان نمونه کارهای متنوع ما انتخاب کنید. سفارش دسته گل برای مراسم مختلف و مهمانی ها بسیار آسان شده است. دسته گل دلخواه خود را ثبت کنید و در زمان معین تحویل بگیرید.

گل بازار یک فروشگاه اینترنتی می باشد با هدف ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور در سراسر دنیا. گل بازار در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرده که در این مدت توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. سرویس اصلی گل بازار در ابتدا با ارسال گل و کیک به استان تهران و البرز آغاز شد و با گسترش خدمات هم اکنون به اکثر شهرهای ایران از جمله اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز ،اهواز و همچنین دیگر شهرهای ایران سرویس ارائه داده می شود. گل بازار خود را متعهد می کند که به تمامی تعهدات خود نسبت به مشتریان گرامی عمل کند و همواره پاسخگو نسبت به مشتریان خود باشد.
هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات شایسته با کمترین قیمت ممکن به آنها می باشد. شما همواره می توانید نظرات دیگران را راجع به ما در فیسبوک گل بازار مشاهده کنید.
با سپاس از شما
مدیریت گل بازار

 

سفارش گل از واتس اپ

شماره تماس : 09104198492 | 09026637172

همچنین میتوانید بخوانید

منبع:golbazar.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *