اماکن, خوابگاه های شیراز

خوابگاه نرجس شیراز

خوابگاه نرجس شیراز

خوابگاه نرجس شیراز

خوابگاه نرجس شیراز

با سلام و درود خدمت بازدید کنندگان عزیز سایت شیرازیاب.امیدوارم بتوانم مطالبی که جویای آن هستید را دراختیارتان بگذارم.دراین پست می خواهم این خوابگاه را برای شما عزیزان معرفی و اطلاعاتی اعم از آدرس,شماره تلفن و هرآنچه که شما عزیزان به دنبال آن هستید را به اشتراک بگذارم.

ممنون که با شیرازیاب همراه هستید.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: خوابگاه نرجس شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

این خوابگاه در منطقه 2 شیراز واقع شده است.

و این خوابگاه زیر مجموعه مجتمع ورزشی نرجس است.

نوع خوابگاه:دانش آموزی-دخترانه

 

آدرس خوابگاه نرجس شیراز

 

آدرس:شیراز،کوی الزهرا،بلوار الزهرا،خیابان نرجس

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”177″]

 

شماره تلفن خوابگاه نرجس شیراز

در حال حاضر برای این خوابگاه شماره ای ثبت نشده است.

 

خوابگاه

خوابگاه (به انگلیسی: dormitory) یا لیلیه (به فارسی افغانستان) نوعی مکان اقامتی است که معمولاً برای اقامت گروه بزرگی از افراد مرتبط با هم یا هم‌صنف طراحی می‌شود. خوابگاه‌ها در دانشگاه‌ها، کالج‌ها، مدرسه‌های شبانه‌روزی رواج بیشتری دارند. پادگان‌های نظامی، مجتمع‌های ورزشی، ادارات و شرکت‌های بزرگ نیز به‌طور معمول دارای امکانات اقامتی و خوابگاهی هستند.

 

خوابگاه دانشجوئی

خوابگاه دانشجوئیی با مدیریت دانشگاه و برای اسکان دانشجویان کار می‌کند. دانشجویان متقاضی سکونت در خوابگاه، در طول تحصیل به صورت فردی یا گروهی، تمام یا بخشی از دوران تحصیلی خود را در خوابگاه می‌گذرانندخوابگاه‌های دانشجئوی برای اقامت دانشجویان در در پردیس دانشگاه یا در بیرون از محیط دانشگاه طراحی و ساخته می‌شوند. اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجئوی می‌تواند انفرادی یا گروهی باشد.

 

اقامتگاه

اقامتگاه هر شخصی عبارت از محلی است که شخص در آن جا سکونت داشته و مرکز مهم امور او نیز در آن جا باشد. اگر محل سکونت شخصی غیر از مرکز مهم امور او باشد مرکز امور او اقامتگاه محسوب است. اقامتگاه اشخاص حقوقی مرکز عملیات آن‌ها خواهد بود.

منبع:ویکی پدیا

 

سپاس از نگاه گرم شما به شیرازیاب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *