اماکن, خوابگاه های شیراز

خوابگاه کوثر شیراز

خوابگاه کوثر شیراز

خوابگاه کوثر شیراز

خوابگاه کوثر شیراز

با سلام و درود خدمت بازدید کنندگان عزیز سایت شیرازیاب.امیدوارم بتوانم مطالبی که جویای آن هستید را دراختیارتان بگذارم.در این پست می خواهم آدرس,شماره تماس,امکانات و قیمت خوابگاه را به اشتراک بگذارم.

با تشکر از همراهی صمیمانه شما دوستان تا آخر پست.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: خوابگاه کوثر شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

مدت اجاره: روزانه،هفتگی،ماهیانه،سالیانه
مدیریت: خانم کشایی
 
وضعیت اقامت کنندگان: زن
 
امکانات: انواع لوازم خانگی (کولر-یخچال و…)- اینترنت پرسرعت – مبلمان – ماشین لباسشویی – سالن تلویزیون – آشپزخانه عمومی و…
 

قیمت:

اجاره روزانه از: 15,000 تومان

اجاره هفتگی از: 100,000 تومان

اجاره ماهانه از: 250,000 تومان

ودیعه اتاق 4 تخته قیمت 1میلیون

برای اطلاع دقیق از قیمت ها لطفا با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید.

آدرس خوابگاه کوثر شیراز

آدرس: شیراز – فلکه ستاد به سمت شهرداری – کوچه سازمان تبلیغات بن بست دوم – درب دوم

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”194″]

 

شماره تلفن خوابگاه کوثرشیراز

شماره تلفن:0917710734607132306452

 

 

خوابگاه

خوابگاه (به انگلیسی: dormitory) یا لیلیه (به فارسی افغانستان) نوعی مکان اقامتی است که معمولاً برای اقامت گروه بزرگی از افراد مرتبط با هم یا هم‌صنف طراحی می‌شود. خوابگاه‌ها در دانشگاه‌ها، کالج‌ها، مدرسه‌های شبانه‌روزی رواج بیشتری دارند. پادگان‌های نظامی، مجتمع‌های ورزشی، ادارات و شرکت‌های بزرگ نیز به‌طور معمول دارای امکانات اقامتی و خوابگاهی هستند.

 

خوابگاه دانشجوئی

خوابگاه دانشجوئیی با مدیریت دانشگاه و برای اسکان دانشجویان کار می‌کند. دانشجویان متقاضی سکونت در خوابگاه، در طول تحصیل به صورت فردی یا گروهی، تمام یا بخشی از دوران تحصیلی خود را در خوابگاه می‌گذرانندخوابگاه‌های دانشجئوی برای اقامت دانشجویان در در پردیس دانشگاه یا در بیرون از محیط دانشگاه طراحی و ساخته می‌شوند. اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجئوی می‌تواند انفرادی یا گروهی باشد.

 

اقامتگاه

اقامتگاه هر شخصی عبارت از محلی است که شخص در آن جا سکونت داشته و مرکز مهم امور او نیز در آن جا باشد. اگر محل سکونت شخصی غیر از مرکز مهم امور او باشد مرکز امور او اقامتگاه محسوب است. اقامتگاه اشخاص حقوقی مرکز عملیات آن‌ها خواهد بود.

منبع:ویکی پدیا

 

سپاس از حسن انتخاب شما عزیزان.

شیرازیاب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *