اماکن, دکوراسیون داخلی

داتیس صفحه سپاهان

شرکت داتیس صفحه سپاهان

شرکت داتیس صفحه سپاهان

با درود و سپاس فراوان از اینکه سایت ” شیراز یاب ” را بعنوان کمک رسان انتخاب کردید و جهت پیگیری” شرکت داتیس صفحه سپاهان” در خدمت شما هستیم با لیست مراکز و آدرس و شماره تماس آنها و موارد مورد نیاز دیگر را بعرض شما رسانده و از دوستان همیشگی ما خواهید بود. امید است بتوانیم گامی بزرگ در رفع نیازهای مردمی برداریم و سپاس که ما را با ارائه نظرات سازنده خود،  در ارائه بهتر وظائف خود حمایت میکنید.

داتیس صفحه سپاهان

داتیس صفحه سپاهان



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: داتیس صفحه سپاهان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



داتیس صفحه سپاهان

تلفن:

071-38331768 – 09171132262 – 09173145762

آدرس:

شیراز، بلوار پاسارگاد غربی، نبش یقطین

داتیس صفحه سپاهان – تولید پی وی سی PVC – پانل های دو جداره – پانل های سفید خام و براق ، چاپی و روکش دار pvc – تایل پی وی سی – پانلهای هات استمپ – ابزارآلات pvc و … در شیراز و بوشهر

سایت شرکت داتیس صفحا

    داتیس صفحه سپاهان

نمایندگی داتیس صفحه سپاهان در استان های فارس و بوشهر – خدامی
تولیدات پی وی سی PVC
« پخش عمده »

  • پانل های دو جداره ساده، چاپی و روکش دار pvc
  • تایل های 60*60 پی وی سی چاپی
  • پانل های سفید و روکش دار PVC
  • پانل های هات استمپ
  • تایل های 60*60 پی وی سی هات استمپ
  • ورق های فومیزه pvc
  • ابزار آلات PVC
  • تایل و شبکه چی
  • گچ برگ های کناف
  • کناف – ابزارآلات کناف
  • قرنیز های پی وی سی
  • کفپوش، لمینت
  • دیوار پوش

داتیس صفحه سپاهان


دیوارپوش پی وی سی PVC، مزایا و کاربرد

امروزه استفاده از دیوارپوش ها در دکوراسیون داخلی طرفداران زیادی پیدا کرده است. دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند که دیوارپوش PVC نمونه ای پر طرفدار از آن ها می باشد. پی وی سی, PVC نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که کاربرد متنوعی در صنعت ساختمان سازی و طراحی دکوراسیون داخلی دارد. این نوع پلاستیک هم به عنوان پوششی دکوراتیو برای دیوار کاربرد دارد و هم در ساخت سقف کاذب PVC نیز مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب پنل های پی وی سی متناسب با دکوراسیون محل مورد نظر, فضایی شیک و آرام به خانه شما می دهد و راه حلی مناسب برای صرفه جویی در هزینه های جانبی ساختمان مانند تعمیر و رنگ آمیزی می باشد. علاوه بر آن این دیوارپوش ها از انتقال برودت و حرارت جلوگیری می کنند و نقش مفیدی در صرفه جویی انرژی دارند.

دیوارپوش پی وی سی به دو صورت پنل های افقی و پنل های عمودی تولید میرشوند که اصولا برای پوشش دیوار از پنل های عمودی استفاده می شود. پنل های PVC قابل نصب بر روی هر نوع سطح هستند. تنها نحوه نصب آنها ممکن است کمی متفاوت باشد. مثلا قبل از نصب این دیوارپوش بر روی سطوح ناهموار، استفاده از یک لایه زیرساز چوبی الزامی می باشد اما در سطوح هموار به راحتی می توان پنل ها را روی سطح نصب کرد.

پنل های دیواری دکوراتیو اصولا ضد آب هستند و تمیز کردن و مراقبت از آنها کار بسیار آسانی می باشد. آنها پوششی ایده آل برای سقف و دیوارهای حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، زیرزمین، گاراژ و دیگر مکان های ساختمان هستند. پوشش سقف و دیوار PVC علاوه بر ویژگی ضد آب بودن, در تنوعی از طرح های دکوراتیو عرضه می شوند و از نظر زیبایی قابل قبول هستند. این دیوارپوش ها از پنل های خیلی براق و بدون لاک گرفته تا پنل های چاپ شده با طرح چوب و سنگ مرمر عرضه می شوند. با پیشرفت علم و تکنولوژی امکان چاپ پنل هایی با تصاویر نیمه واقعی با وضوح تصویر بالا فراهم شده است.

بخوانید!  باروک, سبکی کلاسیک در دکوراسیون داخلی

دیوارپوش PVC یکی از انواع دیوارپوش است که بهترین روش برای مراقبت و نگهداری از دیوار به شمار می آید. دلایل بسیاری برای انتخاب این نوع دیوارپوش وجود دارد اما از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صد در صد ضد آب بوده و برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی بسیار مناسب می باشند.
  • به راحتی با یک دستمال و ماده تمیز کننده می توان آن را تمیز و براق نمود.
  • در طرح های متنوعی عرضه می شوند.
  • قابلیت نصب در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد.
  • علاوه بر اینکه مانند یک عایق صوتی عمل می کند, از نفوذ گرما و سرما نیز جلوگیری می کند.
  • دیوار پوش PVC باعث سبک سازی سازه می شود و آسیب های ناشی از زلزله را کاهش می دهد.

قیمت دیوارپوش پی وی سی

همان طور که می دانید، دیوارپوش ها بر اساس جنس و نوع طراحی قیمت های متفاوتی دارند. به طور کلی می توان گفت دیوارپوش های پی وی سی با توجه به مزایای آن ها، از قیمت مناسبی نسبت به سایر دیوارپوش ها برخوردار هستند. قیمت این دیوارپوش ها با توجه به کیفیت متریال به کار رفته در آن ها، طرح و برند محصول می تواند متفاوت باشد.

اجرای دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش های PVC در دسته دیوارپوش هایی هستند که نصب آن ها آسان می باشد و امکان نصب آن ها بر روی انواع سطوح امکان پذیر می باشد. آن چه که قبل از نصب دیوارپوش های پی وی سی باید در نظر داشت، اجرای یک زیرسازی مناسب می باشد. اجرای زیرسازی مناسب سبب می شود، دیوارپوش های PVC با استحکام بیش تری بر روی دیوار نصب شده و در مقابل ضربه های احتمالی مقاومت بیش تری از خود نشان دهند.

برای دیدن منبع اطلاعات فوق اینجا را کلیک نمائید.

1 فکر در مورد “ داتیس صفحه سپاهان

  1. Mehdi Naghdi گفت:

    اگر در زمینه عمران و معماری فعالیت میکنید وبسایت عمرانچی بسیار میتواند به شما کمک کند:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *