اماکن

داروخانه دکتر عمادی شیراز

داروخانه دکتر عمادی شیراز

داروخانه دکتر عمادی شیراز

داروخانه دکتر عمادی شیراز

سلام برعزیزان سایت محبوب شیرازیاب.هدف ازاین پست معرفی آدرس و شماره تلفن وساعت کاری داروخانه دکتر عمادی است.امیدوارم هرآنچه که به دنبال آن هستید را در این پست پیدا کنید.

با تشکر از نگاه گرمتان به شیرازیاب.

 

این داروخانه واقع در منطقه 6 شیراز است.

نام دیگر این داروخانه لیلا عمادی است.

آدرس و شماره تلفن داروخانه دکتر عمادی شیراز

آدرس: شیراز، بلوار میرزای شیرازی، تاچارا، حدفاصل کوچه  ۱۰ و ۱۲، جنب مسجد اعظم

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”104″]

شماره تلفن:07136253649

ساعات کاری:ازشنبه تا پنج شنبه ساعت 8صبح تا 10شب-جمعه ها تعطیل

 

داروخانه، دواخانه، یا دِراگ اِستور (به انگلیسی: Drugstore) یک فروشگاه خرده‌فروشی است که دارو، محصولات بهداشتی و آرایشی، و تجهیزات پزشکی ساده و جانبی به فروش می‌رساند. در صورتی‌که داروی مورد نیاز خطرناک باشد یا استفاده از آن نیاز به نظر پزشک داشته باشد، داروخانه حتماً از مشتری نسخه پزشک را درخواست می‌کند.

داروخانه باید زیر نظر دکتر داروساز اداره شود.

یک داروساز که به آن مسئول فنی داروخانه گفته می‌شود همواره در داروخانه حضور دارد و چگونگی مصرف دارو، عوارض جانبی و موارد دیگر را برای بیمار توضیح می‌دهد. همچنین داروساز می‌تواند در صورت مشاهده تداخل دارویی، از پیچیدن نسخه خودداری کرده و نسخه را به پزشک مرجوع نماید.

ایرانیان باستان مار را نشانهٔ زندگی و سلامتی می‌دانستند و جام را نشانهٔ دوستی. آن‌ها در جشن‌ها و مراسم، شربت را در جامی می‌ریختند و به نشانهٔ سلامتی می‌نوشیدند، آنها به کسی که حال خوشی نداشت و در بستر بیماری بود، بیمار می‌گفتند یعنی فاقد مار، یعنی بدون زندگی و سلامتی؛ بنابراین مار که سمبل زندگی بود، در جام سلامتی نشان تندرستی و شفا محسوب می‌شد.

منبع:ویکی پدیا

 

با تشکر از حسن انتخاب شما که شیرازیاب را برگزیدید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *