دانشگاه

دانشگاه معماری شیراز

دانشگاه معماری شیراز

دانشگاه معماری شیراز

سلام”دانشگاه معماری شیراز“یکی از واحد های دانشگاه شیراز می باشد که در این پست به معرفی این دانشگاه و بخش های مختلف آن می پردازیم با ما در شیرازیاب همراه باشید.ممنون

دانشکده هنر و معماری

دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز، فعالیت خود را ازسال ۱۳۷۳ آغاز نمود. در نخستین گام، بخشی از فضای دانشکده ادبیات و علوم انسانی، به عنوان دانشکده هنر و معماری بود. سپس به دانشکده مهندسی انتقال یافت و از مهرماه سال ۱۳۷۷ دانشکده هنر و معماری به دانشکده ای مستقل تبدیل گردید. مکان کنونی دانشکده هنر و معماری از سال ۱۳۷۹ توسط احمد نادر کاظمی به دانشگاه شیراز وقت گردیده‌است.

  • گروه‌های آموزشی:
    • معماری
    • شهرسازی
    • هنر

دانشگاه دولتی معماری شیراز

آدرس:سایت دانشگاه

دانشگاه آزاد معماری شیراز

آدرس: شیراز، کیلومتر ۵ شهر صدرا، پردیس دانشگاه آزاد اسلامی

شیراز تلفن: ۴۴-۳۶۴۱۰۰۴۱-۰۷۱

نمابر: ۳۶۴۱۰۰۵۹-۰۷۱

صندوق پستی: ۷۱۹۹۳-۵ ، ۷۱۹۹۳-۳ ، ۷۱۹۹۳-۲ ، ۷۱۹۹۳-۱

کد پستی : ۷۴۷۳۱ – ۷۱۹۸۷

ادرس:سایت دانشگاه



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: دانشگاه معماری شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



پلان دانشگاه معماری شیراز

دانشگاه شیراز، که پیش‌تر با عنوان دانشگاه پهلوی شناخته می‌شد، یک دانشگاه دولتی و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در شیراز واقع شده‌است و از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های ایران است که در سال ۱۳۲۵ خورشیدی تأسیس گردید. در جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران بر اساس بازده علمی، دانشگاه شیراز جزء سه دانشگاه برتر پژوهش‌محور کشور است و یکی از ۵ دانشگاه مادر در رشته‌های مهندسی به‌شمار می‌آید. در اولین گزارش رتبه‌بندی دانشگاه‌های دولتی و تقریباً بین ۷۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی، دانشگاه شیراز به عنوان سطح یک رتبه‌بندی شده‌است.

دانشگاه شیراز دومین پردیس بزرگ ایران را دارد که توسط معمار آمریکایی مینورو یاماساکی، که همچنین مرکز تجارت جهانی را نیز طراحی کرده بود، طراحی شد.

دانشگاه شیراز در زمینه ایجاد برنامه‌های دکترا در ایران پیشگام بوده‌است. در حال حاضر این دانشگاه دارای بیش از ۲۰٬۰۰۰ دانشجو، با ۲۰۰ دوره کارشناسی، ۳۰۰ دوره کارشناسی ارشد، یک دوره دکترای حرفه‌ای (دکتر دامپزشکی یا DVM)، و ۱۵۰ دوره دکتری می‌باشد.

منبع:ویکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *