آدرس و شماره تماس, آموزشی, زبان

درباره آموزش تضمینی آیلتس در شیراز

درباره آموزش تضمینی آیلتس در شیراز

درباره آموزش تضمینی آیلتس در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره آموزش تضمینی آیلتس در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش تضمینی آیلتس در شیراز

آیلتس (به انگلیسیIELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است، یکی از آزمون‌های مورد قبول و معتبر زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در برابر آزمون آمریکایی تافل، قرار می‌گیرد. داوطلبان آزمون آیلتس در کنار تفاوت ساختاری آزمون آیلتس به تافل، باید هنگام انتخاب کشور مقصد در مهاجرت نیز بین این دو آزمون، اولویت بندی داشته باشند. این آزمون به دست دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.[۱]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره آموزش تضمینی آیلتس در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آموزش تضمینی آیلتس شیراز

تماس با پشتیبانی در روز های تعطیل 09172489026

تماس با پشتیبانی در روز های تعطیل 09120058646

تماس با کارشناس مربوطه 09120058646

 مدت زمان کل دوره : هشت الی نه ماه و نیم کاری

آیلتس نمره 7

نمره‌بندی این آزمون از ۰ تا ۹ سطح را شامل می‌شود که نمرهٔ قبولی برای آزمون وجود ندارد، اما به‌طور معمول سطح ۵ نمرهٔ متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی می‌شود. دانشگاه کمبریج، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه هاروارد آیلتس با حداقل سطح ۷ را می‌پذیرند.

آزمون آیلتس از ۴ بخش شنیدار، خواندن، نوشتن و مکالمه تشکیل شده‌است که نمره نهایی آیلتس، میانگین این ۴ بخش در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که بهتر است هر کدام از آنها کمتر از نمره متوسط نباشد. کل آزمون دارای دو گونه دانشگاهی (Academic) و آموزش عمومی(General training) است که گونهٔ آکادمیک برای ورود به دانشگاه‌ها مورد نیاز می‌باشد.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *