آدرس و شماره تماس, بیمارستان ها, پزشکی, خدمات

درباره بیمارستان پیوند صدرا

درباره بیمارستان پیوند صدرا

درباره بیمارستان پیوند صدرا

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره بیمارستان پیوند صدرا را در اختیار شما قرار دهیم.

بیمارستان پیوند صدرا شیراز

بیمارستان یا در فارسی افغانستان شفاخانه، یک بنیاد مراقبت‌های بهداشتی است که با کارکنان پزشکی و پرستاری و تجهیزات پزشکی به بیماران خدمت‌های درمانی ارائه می‌دهد.[۱]

یک بیمارستان در فنلاند

پرآوازه‌ترین گونهٔ بیمارستان، بیمارستان عمومی است که به‌طور معمول دارای یک بخش اورژانس برای درمان مشکلات فوری سلامتی از قربانیان آتش‌سوزی و تصادف گرفته تا بیماری‌های ناگهانی است. یک بیمارستان منطقه‌ای به‌طور معمول مهمترین مرکز مراقبت‌های بهداشتی در منطقه خود است، که دارای تعداد زیادی تخت برای مراقبت‌های ویژه و تخت‌های اضافی برای بیمارانی است که نیاز به مراقبت طولانی مدت دارند. بیمارستان‌های تخصصی شامل مراکز تروما، بیمارستان‌های توانبخشی، بیمارستان‌های کودکان، بیمارستان بزرگسالان (سالمندان) و بیمارستان‌هایی برای رسیدگی به نیازهای خاص پزشکی مانند درمان بیماری‌های روانی (مراجعه به بیمارستان روانپزشکی) و برخی از دسته‌های بیماری هستند. بیمارستان‌های تخصصی می‌توانند در مقایسه با بیمارستان‌های عمومی به کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی کمک کنند.[۲] بیمارستان‌ها بسته به منبع درآمد به عمومی، تخصصی یا دولتی رده‌بندی می‌شوند.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره بیمارستان پیوند صدرا در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بیمارستان پیوند صدرا

نام بیمارستان های صدرا در شیراز

آدرس بیمارستان های صدرا شیراز

تلفن بیمارستان های صدرا شیراز

بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز فارس – شیراز – شهر جدید صدرا -فاز 2 – به سمت دوکوهک – روبه روی باغشهر پردیس 07136407064

07136407063

07136407062

07136407061

مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین شیراز، کیلومتر ۲ جاده صدرا، بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) 071336146100 

بیمارستان پیوند صدرای شیراز

بیمارستان پیوند اعضا شیراز با حضور رئیس مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی بیمارستان ابوعلی سینا شیراز، رسما آغاز به کار کرد. دکتر روحانی در بازدید از بیمارستان پیوند شیراز با توضیح مدیران و مسئولان در جریان روند اقدامات انجام شده در راستای احداث و تجهیزات این بیمارستان و چگونگی ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم قرار گرفت. بیمارستان پیوند اعضا شیراز (بیمارستان خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی ٦٠٠ تختخوابی بیمارستان پیوند بوعلی سینا) به عنوان مهم‌ترین پروژه دانشگاهی و درمانی کشور که به لحاظ ساخت بیمارستانی و تجهیزات، کم نظیر خواهد بود، یک مجموعه دانشگاهی و بیمارستان سرطانی است که در زمینی معادل ١٠٠ هکتار و با اعتباری بالغ بر ٤٨٤٠ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیمارستان صدرا پیوند اعضا

بنیاد بزرگترین مجموعه بین المللی خیریه آموزشی پژوهشی درمانی پیوند اعضا ابوعلی سینا در جنوب کشور در شهر جدید صدرا واقع در 20 کیلومتری غرب شهر شیراز که در سایه لطف الهی و صرف هزینه های سنگین، با مشارکت مادی و معنوی جمع کثیری از خیرین نوعدوست نیکوکار و گروهی از اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هم اکنون شاهد دستاوردهای ماندگار عام المنفعه ای در گستره ای بوسعت یکصد هکتار زمین واگذاری شرکت عمران شهر صدرا به شرح زیر می باشد:

بیمارستان پیوند اعضا صدرا شیراز

یک بیمارستان آموزشی کمک به افراد را با آموزش به دانشجویان پزشکی و پرستاران ترکیب می‌کند. عموماً به یک مرکز درمانی کوچکتر از بیمارستان، درمانگاه یا کلینیک گفته می‌شود. بیمارستان‌ها دارای طیف گسترده‌ای از بخش‌ها (به عنوان مثال جراحی و مراقبت‌های فوری) و واحدهای تخصصی مانند قلب و عروق هستند. بعضی از بیمارستان‌ها بخش‌های سرپایی دارند و برخی دیگر واحدهای درمانی مزمن دارند. واحدهایی که از بیمارستان‌ها پشتیبانی می‌کنند معمولاً شامل داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌های پاتولوژی و رادیولوژی هستند.

بیمارستان پیوند اعضا صدرای شیراز

فاز اول بیمارستان پیوند اعضا شیراز: افتتاح و بهره برداری از مرکز همودیالیز 80 تختخوابی با زیربنای 5 هزار مترمربع و ظریفیت پذیرش روزانه 240 بیمار دیالیزی از سراسر استان و استان های هم جوار که به همت آقای حاج رضا ابراهیمی خیر نیکوکار و کمک سایر خیرین و هیات امنا مرکز در سال 1386 به بهره برداری رسید.

فاز دوم بیمارستان پیوند اعضا شیراز: افتتاح و بهره برداری از ساختمان بیمارستان با زیربنای 80 هزار مترمربع و ظرفیت 600 تخت منحصرا با تامین صدها میلیارد تومان کمک خیرین بزرگوار در فروردین 1396 به دست ریاست محترم جمهوری اسلامی آقای دکتر روحانی.

فاز سوم بیمارستان پیوند اعضا شیراز: احداث ساختمان های الحاقی: مرکز آموزش عالی علوم پزشکی بوعلی سینا، دانشکده ها پزشکی و دندانپزشکی، مسجد، سالن های ورزشی و خوابگاههای دانشجویی با زیربنای 80 هزار متر مربع و پیشرفت فیزیکی 50% – فاز چهارم: شروع عملیات ساختمانی بیمارستان 600 تختخوابی و فوق تخصصی سرطان جنوب با زیربنای 80 هزار مترمربع از طریق (وقف جمعی) خیرین بزرگوار.

بيمارستان پيوند اعضا صدرا شيراز

آدرس و شماره تلفن بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا
071-33440000
شهر صدرا، جاده فاز2 به سمت دوکوهک، روبروی باغشهر پردیس – بیمارستان ابوعلی سینا

بیمارستان پیوند اعضا شهر صدرا

«بیمارستان» یک واژهٔ فارسی است که در دوران ساسانیان و پس از آن در جهان اسلام برای «محلِ نگهداری بیماران» به کار می‌رفته‌است. در لغت، بیمارستان از واژهٔ پهلوی «بیمار یا وِمار» و پسوند مکانِ «ستان» تشکیل شده‌است که به معنای «محل بیمار» است.[۴][۵] این واژه در معنای نخستین خودش در دنیای قبل از اسلام در مورد دانشگاه جندی شاپور استفاده می‌شده‌است. سپس واژه بیمارستان در مورد محل نگهداری بیماران در تمامی سرزمین‌های اسلامی به کار گرفته شد.[۶]

استخدام بیمارستان پیوند اعضا صدرا شیراز

در گذشته به بیمارستان، مریض‌خانه و خسته‌خانه هم گفته می‌شد. در فارسی افغانستان به آن شفاخانه می‌گویند. در منابع قدیم فارسی از واژه‌هایی چون دارالشفا[۷] و بیت‌الادویه[۸] و محکمه (مکان فعالیت حکیم یا همان طبیب) نیز برای نامگذاری بیمارستان استفاده می‌شده‌است.[نیازمند منبع]

بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا صدرا

ساختمان بیمارستان‌های مدرن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که زحمت پرسنل پزشکی و احتمال آلودگی را به حداقل رسانده و در عین حال کارایی کل سیستم را به حداکثر می‌رسانند. در بیمارستان‌های مدرن تلاش می‌شود زمان سفر برای پرسنل در داخل بیمارستان و جابجایی بیماران بین واحدها تسهیل و به حداقل رسانده شود. سازه این ساختمان‌ها همچنین باید توان تحمل بخش‌های سنگینی مانند اتاق‌های رادیولوژی و عمل را داشته باشد و در طراحی باید فضای لازم برای سیم‌کشی، لوله‌کشی و دفع زباله تجهیزات خاص در نظر گرفته شود.[۹]

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *