آدرس و شماره تماس, خدمات

درباره رسا صنعت

درباره رسا صنعت

درباره رسا صنعت

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره رسا صنعت را در اختیار شما قرار دهیم.

رسا صنعت

صنعت، به تولید کالاها و خدمات در یک اقتصاد گفته می‌شود.[۱] منبع اصلی درآمد یک گروه یا شرکت نشان دهنده صنعت مربوطه است.[۲]

اگر تمام فعالیت‌های اقتصادی که با تولید کالا و خدمات با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات ساخته دست بشر سروکار دارند را به عنوان یک کل تصور کنیم، هرصنعت، زیرمجموعه‌ای از این کل است که عده فراوانی از فعالیت‌های مشابه را شامل می‌شود.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره رسا صنعت در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



رسا صنعت گرین

ورسا صنعت سبز

تعریف مهم برای صنعت: به مجموعهٔ تمام یگان‌هایی که در تولید، توزیع یا مصرف یک فراورده یا یک دسته از فراورده‌های مشابه فعالیت می‌کنند، «صنعت» گفته می‌شود..

در مورد تعریف دقیق «صنعت»، اختلاف نظرهای کثیری وجود دارد. صنعت دارای تعریف‌ها و تعبیرهای متفاوتی است که براساس جایگزین‌پذیری فراورده‌ها، فرایند تولید و محدوده‌های گیتاشناختی ارائه شده‌اند؛ مثلاً مایکل پورتر، صنعت را چنین تعریف می‌کند: «صنعت، عبارتست از گروه شرکت‌هایی که فراورده‌های آنها جایگزین نزدیکی برای هم می‌باشند.»[۳]

رسا گفتمان صنعت بینش

با توجه به تعریف‌های گوناگونی که در مورد صنعت ارائه شده‌اند، گروه‌های صنعتی ممکن است با استفاده از روش‌های گوناگونی در کنار یکدیگر تقسیم‌بندی شوند. برای مثال گروه‌های صنعت تعریف‌شده در «بورس اوراق بهادار تهران» به شرح زیر می‌باشند:[۴]

  1. استخراج زغال سنگ؛
  2. کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته به آن؛
  3. استخراج کانههای فلزی؛
  4. استخراج سایر معدنها؛
  5. نساجی؛
  6. دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش؛
  7. فراورده‌های چوبی؛
  8. فراورده‌های کاغذی؛
  9. انتشار، چاپ و تکثیر؛

شرکت رسا صنعت

  1. فراورده‌های نفتی، زغال کک و سوخت هسته‌ای؛
  2. لاستیک و پلاستیک؛
  3. فلزهای اساسی؛
  4. ساخت فراورده‌های فلزی؛
  5. ماشین‌آلات و تجهیزات؛
  6. ماشین‌آلات دستگاه‌های برقی؛
  7. ساخت رادیو، تلویزیون، دستگاه‌ها و وسیله‌های ارتباطی؛
  8. وسیله‌های اندازه‌گیری، پزشکی و نورشناختی؛
  9. خودرو و ساخت افزاره‌ها؛
  10. سایر وسیله‌های ترابری؛
  11. مبلمان و دیگرمصنوعات؛

شرکت رسا صنعت سامانه های هوشمند

البته لازم به ذکرست که تقسیم‌بندی مذکور، الزاماً متداول‌ترین گروه‌بندی صنایع نیست؛ مثلاً در برخی متون، کاشی و سرامیک، سیمان، آهک و گچ و سایر فراورده‌های کانی غیر فلزی درمجموع یک گروه به نام صنعت سرامیک یا کانی نافلزی را تشکیل می‌دهند یا تمام گروه‌های مربوط به تهیهٔ غذا، در گروه صنایع غذایی قرار می‌گیرند. همچنین علاوه بر موارد مذکور، صنایعی مانند صنعت گردشگری و صنایع دستی نیز در برخی متون در ردیف گروه‌های صنعت قرار می‌گیرند.

مبلمان اداری رسا صنعت پدیده

با توجّه به مشابهت‌هایی که به لحاظ فرایند تولید، شیوهٔ بازاریابی، شیوهٔ مدیریت، حجم سرمایه، نوع ماشین‌آلات مورد استفاده، نوع موادّ اولیه ملزوم و غیره میان گروه‌های گوناگون صنعت وجود دارند، گروه‌های گوناگون صنعت را می‌توان از جنبه‌های گوناگون تقسیم‌بندی کرد. یکی از متداول‌ترین طبقه‌بندی‌های صنعت، طبقه‌بندی ارائه شده توسط بخش آمار سازمان ملل [۱] است که به اختصار طبقه‌بندی آیسیک نامیده می‌شود. در این طبقه‌بندی گروه‌های مختلف صنعتی تعریف شده‌اند و فعالیت‌های مختلف در آن‌ها طبقه‌بندی گردید.

آریا صنعت رسا پویا

خدمت‌ها یا سرویس‌ها (به انگلیسیServices) به هرگونه فعالیت یا مزیت گویند که از یک طرف به طرف دیگر ارائه می‌شود و لزوماً نامحسوس است و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد.

یک خدمت، فعالیت یا مجموعه‌ای از فعالیت‌های کم و بیش ناملموس است که معمولاً و نه لزوماً در تعاملات میان مشتری و کارکنان خدمت‌ها یا منبع‌های فیزیکی یا کالاها یا سیستم‌های عرضه‌کننده و پخش سرویس‌ها انجام می‌گیرد و به عنوان راه حلی برای مشکلات مشتری ارائه می‌شود.

شرکت رسا صنعت نجف اباد

سرویس‌ها در مقایسه با فرآورده‌ها دارای تفاوت‌هایی است. زیتامیل و همکاران (۱۹۹۰) این دگرسانی‌ها را به صورت زیر مطرح می‌کنند:

  • بیشتر خدمت‌ها ناملموس می‌باشند. از آن‌جا که خدمات غالباً در قالب عملکرد یا تجربیات به مشتری ارائه می‌شود، تعیین مشخصات فنی یا مهندسی برای آن‌ها به‌صورتی که در زمینه کالاهای ملموس و با هدف ایجاد یکنواختی در تولید متداول است، امکان‌پذیر نمی‌باشد. به‌همین دلیل شناسایی دقیق معیارهای که مشتریان برای ارزیابی کیفیت سرویس‌ها مورد توجه قرار می‌دهند کار چندان ساده‌ای نیست.
  • خدمت (زاوری) ناهمگون و ناهمسان است. خدمات (به‌ویژه آن‌هایی که مقدار زیادی از کارکرد نیروی انسانی بهره می‌برند) ناهمگون و ناهمسان می‌باشند. به دیگر سخن کارکرد کارکنان سازمان از یک تولیدکننده یا دیگر تولیدکننده، از یک مشتری با دیگر مشتری و حتی در یک روز با روز دیگر تفاوت دارد. از همین رو، بر خلاف فرآورده‌های ملموس، استانداردسازی کارکرد کارکنان با هدف تضمین یکنواختی فرآورده عرضه شده به ندرت شدنی است.

رسا صنعت بهمنش شیراز

  • تولید و مصرف خدمات به‌طور هم‌زمان رخ می‌دهد. مرحله تولید و مرحله مصرف بیشتر خدمات جدانشدنی می‌باشند. استفاده از خدمت‌ها اغلب در زمان عرضه‌شان انجام می‌شود. در بیشتر موسسه‌های خدماتی مشتری در همان محل تولید و عرضه خدمت حضور مستقیم دارد و فرایند تولید را به دقت مشاهده می‌کند. خدمات تولید شده را نمی‌توان پیش از مصرف توسط مشتری در محلی انبار نمود. ارزیابی کیفیت سرویس‌ها در همان زمانی انجام می‌پذیرد که سرویس مورد نظر گام‌های گوناگون تولید را طی می‌کند.

مطالب بیشتر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *