آدرس و شماره تماس, غذا و خوراکی

درباره ساندویچ ناز میدان ولیعصر

درباره ساندویچ ناز میدان ولیعصر

درباره ساندویچ ناز میدان ولیعصر

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره ساندویچ ناز میدان ولیعصر را در اختیار شما قرار دهیم.

ساندویچ ناز میدان ولیعصر

فست فود (به انگلیسیFast food) یا غذای فوری[۱] عنوانی است برای غذاهایی که به سرعت طبخ و آماده می‌شوند. انواع ساندویچ به ویژه همبرگر از فست فودهای رایج هستند. فست فود در مورد غذاهای خانگی به کار نمی‌رود. بلکه بیشتر اشاره به غذاهایی می‌کند که در رستوران‌ها تهیه می‌شوند. مک دونالد و کی اف سی از رستوران‌های مشهوری هستند که در سراسر دنیا غذای سریع ارائه می‌دهند. یک غذای سریع در خیلی از کشورها شامل یک ساندویچ (همبرگر، مرغ و مانند آن)، سیب زمینی سرخ کرده و یک نوشابه گازدار است. قیمت مواد غذایی در رستوران‌های فست فود معمولاً ارزان‌تر از سایر رستوران‌ها است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره ساندویچ ناز میدان ولیعصر در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



ساندویچ ناز میدان ولیعصر

 

تهران، ولیعصر، خیابان مفتح، خیابان کریم خان زند
ساندویچ ناز در محله میدان ولیعصر تهران قرار گرفته است.و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی از جمله نانو کامپ ایران و کسب و کار نیما و لوحیران شرکت اصلی و کسب و کار نیما و مجتمع خوابگاهی حضرت ولیعصر برادران قرار دارد.

در ایران، ساندویچی‌ها نمونه‌های اصلی رستوران‌های غذای سریع هستند که انواع ساندویچ سرد و گرم را ارائه می‌دهند. از فست فود های معروف و زنجیره ای در ایران میتوان به پرپروک، باگت، بامزی و … اشاره کرد.

مطالب بیشتر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *