آدرس و شماره تماس, خدمات

درباره سرامیک خودرو شیراز

درباره سرامیک خودرو شیراز

درباره سرامیک خودرو شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره سرامیک خودرو شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

سرامیک خودرو شیراز

تا حالا به دنبال سرامیک خودرو در شیراز بوده اید؟ سرامیک بدنه خودرو چیست؟ چه مزایا و معایبی سرامیک خودرو برای ماشین دارد؟ ما قصد داریم در این مقاله برای شما در مورد سرامیک خودرو در شیراز توضیحاتی بدهیم برای شناخت بیشتر شما امیدواریم که لذت ببرید.

همانطور که از اسم سرامیک بدنه خودرو پیداست، این کار لایه با پوششی از نانو، بر روی بدنه خودرو ایجاد می‌شود. این پوشش از مولکول و فناوری نانو ساخته شده است که غیر قابل نفوذ در برابر عوامل مخرب محیطی است و در واقع با این پوشش نانو، خاصیت آسیب پذیری به حداقل می‌رسد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره سرامیک خودرو شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



سرامیک بدنه خودرو شیراز

اتو دیزاین آلفا
نمایندگی رسمی سرامیک پرو
شیراز، معالی آباد، ورودی گلدشت 3، کارواش ارس 09177111576
09177004277
458design
دیتیلینگ ، سرامیک بدنه ، احیای رنگ خودرو
شیراز، معالی آباد، گلدشت 1، کارواش بزرگ معالی آباد، مجموعه 458 دیزاین 09384047274
09178525085
مرکز تخصصی دیتیلینگ اتو کلینیک شیراز شیراز، باهنر جنوبی، نبش خیابان ترابری، ساختمان سارا 09174444317

 

نانو سرامیک خودرو در شیراز

وقتی ماشین جدیدی می‌خریم، رنگ و زیبایی بدنه‌ی آن، در چشم ما خودنمایی می‌کند. همه‌ی ما مشتاقیم این زیبایی، همیشگی باشد و بتوانیم همیشه از دیدن ماشین خود لذت ببریم. روکش نانو سرامیک خودرو نیز برای همین منظور وارد بازار شده، این پوشش سرامیکی به بدنه‌ی خودرو، درخشش و ایمنی بادوام را هدیه میدهد.

از جنس پلیمر مایع است که به صورت دستی بر روی بدنه‌ی خارجی ماشین استفاده میشود. این پوشش بدنه، در پیوند با رنگ فابریک خودرو، یک لایه‌ی محافظتی بر روی سطح خارجی ایجاد می‌کند.

پوشش سرامیک بدنه خودرو: پوششی به محکمی شیشه ولی انعطاف پذیر، با ماندگاری طولانی مدت و مقاومت فوق العاده در برابر نور فرابنفش و مواد شیمیایی همچنین عوامل مخرب محیطی مانند خاک، نمک، قیر، آلودگی صنعتی و دوده می‌باشد. با استفاده از پوشش سرامیک بدنه خودرو: عمق رنگ بدنه ماشین خود را چند برابر کرده به اصطلاح رنگ بدنه ماشین را زنده کنید همچنین براقیت چشم نواز و بالایی را به رنگ بدنه ماشین شما می دهد.

سرامیک خودرو در شیراز

موتور احتراقی در سال ۱۸۶۰ میلادی به‌وسیله یک فرد بلژیکی به نام اتین لونوار اختراع شد. پس از آن، روند تکامل صنعت خودروسازی تداوم یافت و در میان سال‌های ۱۸۶۰ تا ۱۹۷۰ میلادی در اروپا اختراعات مختلفی به وسیله چند تن از مهندسان انجام گرفت.[۱۲][۱۳]

سال ۱۸۸۶ به عنوان سال تولد خودروهای مدرن امروزی شناخته می‌شود.

قیمت سرامیک خودرو شیراز

کارل بنز مخترع آلمانی در این سال بنز پتنت-موتورواگن را عرضه نمود. از سال ۱۹۰۸ که فورد مدل تی توسط هنری فورد طراحی و ساخته شد، به سرعت کالسکه‌ها جای خود را به خودروهای موتوری دادند.[۱۴]

نخستین خودرو با موتور برون‌سوز یک موتور کوچک بود که بر روی یک گاری کوچک نصب شد. این خودرو را زیگفرد مارکوس در سال ۱۸۷۴ میلادی در شهر وین ساخت. موتور این وسیله نقلیه، موتور بخاری یا موتور برون‌سوز نام گرفت. اما به‌تدریج موتورهای برون‌سوز تبدیل به موتورهای درون‌سوز گردیدند. در موتورهای درون‌سوز، مخلوط هوا و گاز در داخل سیلندر به وسیله جرقه محترق می‌گردد و حاصل این احتراق باعث ایجاد نیرو و در نهایت به حرکت درآوردن خودرو می‌شود.

سرامیک رنگ خودرو شیراز

اما اختراع خودرو به کارل بنز نسبت داده می‌شود. او در سال ۱۸۸۵ موفق به ساخت نخستین خودرو با موتور احتراقی گردید. در سال ۱۸۸۸ برتا بنز همسر کارل بنز، نخستین سفر خودرویی را با خودرو سه چرخ ساخت بنز انجام داد. در این سفر او فاصله ۱۰۶ کیلومتری مانهایم تا فورتزهایم را برای برگرداندن فرزندانش ریچارد و یوگن به صورت رفت و برگشت طی کرد. او دلیل این سفر را دیدار مادرش در فورتزهایم ذکر کرد اما در حقیقت هدف او از این سفر نشان دادن توانایی‌های خودرو بود.

آموزش سرامیک خودرو شیراز

درعین‌حال هنری‌فورد، برای نخستین بار خودروهای با موتور احتراقی را انبوه‌سازی کرد و خودروهای تولیدی خود را، فورد نامید. هنری فورد در سال ۱۸۹۱ یک موتور کوچک گازوئیلی طراحی کرد و سه سال بعد، یک ماشین گازوئیلی ساخت که به نام کالسکه بدون اسب شناخته می‌شود. ۵ سال بعد، هنری فورد طراحی ماشین‌های موسوم به مدل A و مدل T را آغاز کرد. او سرانجام توانست خط تولید و مونتاژ این خودروها را توسعه دهد تا تولید ماشین‌ها سریع‌تر و اقتصادی‌تر شود. مدل T خودرویی بود که در همه جای آمریکا به‌راحتی استفاده می‌شد و موتورش آن‌قدر قوی بود که در زمین‌های ناهموار به راحتی حرکت می‌کرد. این خودرو، به سادگی تعمیر می‌شد و حتی یک کشاورز با کمی دقت می‌توانست قطعات معیوب آن را عوض کند. قیمت این خودرو در آن زمان، ۸۵۰ دلار بود. این قیمت اگرچه نسبت به درآمد مردمان عادی، قیمت بالایی محسوب می‌شد، اما نسبت به خودروهای زمان خودش بسیار ارزان بود.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *