آدرس و شماره تماس, پزشکی, خدمات

درباره سینا پزشک شیراز

درباره سینا پزشک شیراز

درباره سینا پزشک شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره سینا پزشک شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

سینا پزشک شیراز

به سیناپزشک خوش آمدید.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی و اطلاعات باعث تغییرات بسیاری در عرصه حیات بشر گردیده است و این پیشرفت شتابنده تمامی جوانب زندگی انسانی را تحت الشعاع خود قرار داده است. خدمات اینترنتی و مجازی هم یک امر جدائی ناپذیر از زندگی روزمره انسانها است. روزگار ما عصر تغییر و دگرگونی است! از خصوصیات این تغییرات شتابندگی، فراگیری، تاثیرگذاری و سرعت و سهولت در انجام کارها است. بعبارت دیگر تکنولوژی بر تمام عرصه های زندگی بشر نافذ و تاثیرگذار است.
ما می دانیم عصری که در آن قرارداریم، عصری ثابت و بی تحرک نیست و زندگی بشر با سرعت در حال تغییر و پیشرفت است و نیازمند آن است ما نیز خود را با آن بروز کنیم.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره سینا پزشک شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



سینا پزشک شیراز

  آدرس

فارس کازرون خیابان حافظ شمالی کوچه ۱۲

 تلفـن : ۰۹۱۷۰۱۸۷۸۹۳ مصطفی رضایی
 موبـایل : ۰۹۱۷۸۸۱۰۷۲۱
 ایمیل : info@sinapezeshk.com

به جهت پیشرفت تکنولوژی و انجام خدمات غیرحضوری در کمترین زمان و هزینه ممکن و با کیفیت و امنیت بالا و لزوم همراهی و همگام بودن ما مردم با تکنولوژی های مورد نیاز همچون اینترنت و خدمات اینترنتی و با توجه به سرمایه گذاری جمهوری اسلامی ایران در زمینه ایجاد دولت الکترونیک در سالهای اخیر به جهت تسهیل در مبادلات و ارتباطات و انجام خدمات روزمره از طریق سایت ها و اپلیکیشن ها و حذف رفت و آمد های فیزیکی جهت انجام بسیاری از کارها ،بر آن شدیم با راه اندازی سایت نوبت دهی اینترنتی پزشکی و خدمات مشاوره ای به شما هموطنان عزیز،حضور فیزیکی شما به مطب های پزشکان و سایر کلینیک ها،درمانگاه ها و بیمارستانها جهت اخذ نوبت را به حداقل ممکن رسانیده و از رفت و آمدها و صرف هزینه های احتمالی شما بکاهیم.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *