آدرس و شماره تماس, آموزشی

درباره شهر کتاب

درباره شهر کتاب

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره شهر کتاب را در اختیار شما قرار دهیم.

شهر کتاب آنلاین

  • در فرصت‌های اندک میان هیاهوی روزانه، زمانی که می‌شود استراحت کوتاهی کرد، یک فنجان چای نوشید و به موسیقی دلخواه خود گوش کرد. زمانیست که می‌شود در فضای مجازی گشتی زد، اخبار روز را مرور کرد و بر روی عکس‌ها و حرف‌های دوستان نظر داد. زمانیست که می‌توان وارد این فروشگاه شد، کتابی سفارش داد و در فاصله‌ای کوتاه آن را تحویل گرفت. حال دیگر این نوای موسیقی و عطر چای شماست که به فروشگاه کتاب ما حال و هوایی دیگر می‌دهد. بیشتر


https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره شهر کتاب در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



شهر کتاب مرکزی

شهر کتاب اصفهان

شهر کتاب مؤسسه‌ای عام‌المنفعه و غیرانتفاعی است که در حوزه نشر و توزیع کتاب و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط فعالیت می‌کند. مهدی فیروزان مدیر عامل و علی‌اصغر محمدخانی معاون فرهنگی این مؤسسه است.

مؤسسه شهر کتاب فعالیت خود را در اسفند ماه ۱۳۷۴ با افتتاح نمایشگاه و فروشگاه تخصصی آغاز کرد و در اردیبهشت ۱۳۷۵ به ثبت رسید.[۱]

شهر کتاب مشهد

  • مرکز فرهنگی شهر کتاب
  • شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرکتاب
  • نشر کتاب هرمس
  • مرکز تحقیق و توسعه شهرکتاب
  • نشر موسیقی هرمس
  • نمایشگاه و فروشگاه بین‌المللی محصولات قرآنی
  • دفتر پژوهش‌های زبان و ادب فارسی
  • واحد برگزاری نمایشگاه‌ها
  • دبیرخانه جایزه داستان کوتاه

شهر کتاب ونک

کتاب‌فروشی، محلی است که در آن کتاب فروخته می‌شود و مردم می‌توانند در آن کتاب خریداری کنند.[۱]

کتاب‌فروشی‌ها انواع مختلفی دارند. برخی کتاب فروشی‌ها تخصصی هستند یعنی در یک زمینه خاص مانند هنر، ادبیات، روانشناسی، حقوق، فنی مهندسی و … فعالیت می‌کنند.[۲] همچنین کتابفروشی‌هایی وجود دارند که در بسیاری زمینه‌ها مانند دانشگاهی، عمومی، کودک و نوجوان و… دارای کتاب هستند. گاهی ممکن است کتاب‌فروشی به خرید و فروش کتاب‌های دستِ دوم نیز بپردازد.

شهر کتاب شهرک غرب

در سالهای اخیر و با توجه به گسترش روزافزون اینترنت، کتاب فروشی‌های آنلاین هم به بازار کتاب وارد شده‌اند. از قدیمی‌ترین و بزرگترین کتابفروشی‌های اینترنتی در ایران می‌توان به فروشگاه کتاب ادب سرا،کتاب استور آدینه بوک و فردا بوک اشاره کرد. [۳]

در سالهای اخیر باپیگیری‌هایی که از سالهای قبل توسط اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران می‌شد و همکاری دولت کتاب فروشی‌ها (و تمام مشاغل مرتبط با تولید کتاب) از معافیت مالیاتی برخوردار شده‌اند.[۴] البته با توجه به روند افت علاقه به کتاب ، اکثر کتاب فروشی ها رو به برشکستگی هستند [۵]

شهر کتاب رشت

نشر به تولید، توسعه و توزیع ادبیات، موسیقی یا هرگونه دانش و اطلاعات به روش تولید نسخه کاغذی کتاب، آلبوم یا هرگونه رسانه اطلاع رسانی وابسته به تکنولوژی‎های نوین گفته می‌شود. در بعضی از موارد ممکن است پدیدآورندگان خودشان ناشر اثر خود باشند؛ به این معنا که همان کسی که محتوا را ایجاد کرده‌است، رسانهٔ لازم برای پخش محتوا را نیز فراهم کند. همچنین، ناشر ممکن است به شخصی اطلاق شود که یک شرکت یا یک موسسه انتشاراتی دارد یا مجله‌ای را منتشر می‌کند.

شهر کتاب دانشگاه

این اصطلاح از زمان گذشته به توزیع آثار چاپی مثل کتاب و روزنامه اطلاق می‌شد، اما با بروز سیستم‌های اطلاعات دیجیتال و اینترنت، هدفِ نشر گسترده شده‌است و منابع الکترونیک مانند نسخه‌های الکترونیک کتاب‌ها و مجلات و همچنین ریزانتشار (میکروپابلیشینگ: Micropublishing)، وبگاه‌ها، وبلاگ‌ها، نشر بازی‌های ویدئویی، و مانند آن‌ها را دربرمی‌گیرد.

شهر کتاب پاسداران

وقتی یک اثر مورد پذیرش قرار می‌گیرد، ویراستاران کمیسیون گیرنده بر سر خرید مالکیت فکری و مبلغ مالکیت مذاکره می‌کنند.

پدیدآورندگان مواد سنتی چاپی معمولاً حقوق مالکیت فکری خود را مطابق با قوانین کشور (های) متبوع که قرار است توزیع در آنجا انجام گیرد می‌فروشند. در مورد کتاب‌ها، ناشر و نویسنده بایستی بر سر فرمت نشر (رایج‌ترین فرمت‌های نشر عبارتند از: جلد نرم، جلد نرم تجاری و جلد گالینگور) به توافق برسند.

شهر کتاب تبریز

اگرچه به مراحل جداگانه رسیدگی می‌شود ممکن است همزمان با هم انجام پذیرند. مثلاً ویرایش متن کتاب و طراحی جلد آن ممکن است همزمان با فروش و بازاریابی کتاب آغاز شود.

پس از اینکه تصمیم به چاپ گرفته شود و مشکلات حقوقی حل شود، از پدیدآورنده اثر خواسته می‌شود تا با بازنویسی و تغییرات جزئی کیفیت کارش را بهبود ببخشد و یک تیم شروع به ویرایش اثر می‌کنند.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *