آدرس و شماره تماس, کتابخانه و کتابفروشی

درباره یزد بوک

درباره یزد بوک

درباره یزد بوک

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره یزد بوک را در اختیار شما قرار دهیم.

یزد بوک

کتاب‌فروشی، محلی است که در آن کتاب فروخته می‌شود و مردم می‌توانند در آن کتاب خریداری کنند.[۱]

کتاب‌فروشی‌ها انواع مختلفی دارند. برخی کتاب فروشی‌ها تخصصی هستند یعنی در یک زمینه خاص مانند هنر، ادبیات، روانشناسی، حقوق، فنی مهندسی و … فعالیت می‌کنند.[۲] همچنین کتابفروشی‌هایی وجود دارند که در بسیاری زمینه‌ها مانند دانشگاهی، عمومی، کودک و نوجوان و… دارای کتاب هستند. گاهی ممکن است کتاب‌فروشی به خرید و فروش کتاب‌های دستِ دوم نیز بپردازد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره یزد بوک در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بوکس یزد

با سلام، اینجا در فروشگاه اینترنتی یزدبوک تمام هدف ما رساندن شما به کتاب مورد نظرتان است، اگر در این مسیر کم و کاستی هایی وجود دارد،

با انتقادات و پیشنهادات خود از طریق فرم زیر به ما برای رسیدن به این مهم کمک کنید.

اگر کتابی سفارش داده اید، برای اطلاع از وضعیت آن می توانید از اینجا پیگیری و یا از طریق پشتیبان تلگرام ما اقدام کنید.

 

يزد بوك

اگر قصد خرید حضوری دارید از ساعت 8:00 الی 23:00 در آدرس زیر درخدمت شما هستیم.

آدرس:

یزد – باغ ملی – خیابان فرخی- شهرکتاب یزد                                                      

کد پستی: 8913813333

تلفن تماس: 36222226 – 035

ایمیل سازمانی: info@yazdbook.com

همینطور می توانید ما را در شبکه های اجتماعی نیز پیدا کنید:

اینستاگرام

توییتر

سایت یزدبوک

شهرکتاب یزد پس از 10 سال سابقه فروش فیزیکی کتاب در شهر یزد و در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان، در سال 1393 اقدام به تاسیس اولین فروشگاه اینترنتی کتاب در سطح استان یزد نموده است.

 

پس از تجربه 4 ساله ارائه خدمات، هم اکنون این وب سایت با برند “یزدبوک” در سطح کشوری فعالیت می کند.

در آستانه 5 سالگی، یزدبوک با بازطراحی مجدد سایت و فرایندهای ارائه خدمت به مشتریان، با بهره گیری از تیمی جوان، خلاق و کارآمد در تلاش است تا خدمات با کیفیت بهتری را به مشتریان ارائه نماید.

کتابفروشی یزد بوک

یزدبوک، در حال حاضر با داشتن بیش از 40 هزار عنوان کتاب در کلیه موضوعات شامل کتاب دانشگاهی، عمومی، کمک درسی و … یکی از جامع ترین و بزرگترین سایت های فروش اینترنتی کتاب در کشور می باشد. در یزدبوک امکان ثبت سفارش کالاهایی که در سایت نیستند، نیز فراهم گردیده است.

 

 

یزدبوک مشتاقانه شما را دعوت می کند از این وب سایت بازدید نمایید و انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. ما همواره خود را ملزم به بهره گیری از نظرات مشتریان و بهبود کیفیت مستمر می دانیم.

فدک بوک یزد

مجموعه‌ای از صفحاتِ نوشته شده، مصوّر، چاپ شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته شده از جوهر، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و…) است که معمولاً از یک طرف (سمت) به یکدیگر محکم شده یا وصل می‌شوند. هر برگه در کتاب، ورق و هر سمت یا روی هر ورق، صفحه نامیده می‌شود.

باشگاه بوکس یزد

به جلد کردن کتاب به اصطلاح صحافی گفته می‌شود. کتاب در اندازه‌هایِ گوناگون دیده می‌شود. در ایران، قطع رحلی، وزیری و جیبی از مشهورترین قطع‌های کتاب است. کوچک‌ترین کتاب دنیا یک انجیل است که در موزهٔ کلیسای وانک اصفهان نگهداری می‌شود. اولین کتاب به زبان فارسی در هند و به دست یک ارمنی به زیور طبع آراسته شده‌است. از انواع دیگر کتاب، کتاب دیجیتالی (e-Book) است که کتاب در قالب بسته‌های نرم‌افزاری مانندِ پی‌دی‌اف یا ئی‌پاب ارائه می‌شود که وسایلی نیز به نام کتابخوان الکترونیکی مانندِ آمازون کیندل برای خواندن آن به کار می‌رود. نمونهٔ دیگری از کتاب غیرِ چاپّی کتاب صوتی است، یعنی کتاب‌هایی که توسط فرد یا افرادی خوانده و گاهی به صورت نمایشنامه اجرا می‌شوند. این کتاب‌ها ممکن است با موسیقی و افکت همراه باشند.

هیئت بوکس یزد

تاکنون تعریف مشخص و کاملی ارائه نشده‌است و نخواهد شد که بتواند مفهوم تمام انواع گوناگون کتاب را دربرگیرد.[۱] اما یکی از تعاریف معتبری که برای کتاب ارائه شده‌است، مربوط به سازمان یونسکو می‌شود: کتاب نوعی اثر چاپی صحافی‌شده‌است که بیشتر از ۴۹ صفحه داشته باشد و مانندِ نشریات، تحت یک عنوان ثابت، به‌صورت دوره‌ای منتشر نشود.[۲] تعریف دیگری نیز کتاب را «مجموعه‌ای از لوح‌های چوبی یا عاجی یا مجموعه‌ای از ورق‌های کاغذ، پوست آهو یا ماده‌ای مانند آن، اعم از دست‌نویس یا چاپی که با هم به نخ کشیده یا صحافی شده باشند» معرفی کرده‌است.[۳] تعریف دیگری که به نظر می‌رسد مناسب باشد، محتوای تولید شده توسط نویسنده که هدف مشخصی را دنبال کند و کتاب حولِ محور هدف مشخص شده توسط نویسنده مطالبی ارائه دهد و در پایان کتاب، نویسنده به هدف خود برسد و در این مجال، ارجاع کلّی به کتابِ دیگر یا مقاله نداشته باشد.

کتاب بوک یزد

واژه کتاب از زبان عربی وارد فارسی شده‌است. در فارسی میانه «نامک» (به فارسی دری «نامه») به‌طور عمومی به کتاب اطلاق می‌شد و فروردگ به آنچه امروز عموماً نامه خوانده می‌شود. در دورهٔ تکوین فارسی دری نیز نامه به معنی مطلق کتاب به کار رفته‌است. در فارسی میانه، از اصطلاحات تخصصی‌تر ماتیکان (رساله) و نسک (برای بخش‌های اوستا) استفاده شده‌است. کلمهٔ نُبی که هم‌ریشه با نبشتن (نگاشتن) است و معنای مطلق کتاب یا نوشته از آن مستفاد تواند شد، در فارسی دری به معنی خاص قرآن به کار رفته‌است.[۴]

بوکسیت یزد

کتاب قدمتی پنج هزارساله دارد. کتاب‌های نخستین به شکل لوح‌های گلی بودند، اما با گذشت زمان، با توجه به دسترسی بشر به امکانات جدید و تغییر نیاز بشر به ارتباطات و اطلاعات، شکلِ کتاب‌ها تکامل یافت.[۳]

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *