اماکن, پزشکی, خدمات, درمانگاه های شیراز

درمانگاه امام رضا سه راه دارالرحمه شیراز

درمانگاه امام رضا سه راه دارالرحمه شیراز

درمانگاه امام رضا سه راه دارالرحمه شیراز

سلام و درود به شما همراهان همیشگی، امروز در شیرازیاب بر آن شدیم تا شما را با درمانگاه امام رضا سه راه دارالرحمه شیراز بیشتر آشنا کنیم و آدرس و شماره تلفن این درمانگاه  را در اختیار شما عزیزان قراردهیم.

با ما همراه باشید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درمانگاه امام رضا سه راه دارالرحمه شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



درمانگاه امام رضا سه راه دارالرحمه شیراز :

درمانگاه امام رضا (ع) – سه راه دارالرحمه شیراز

آدرس: شیراز – سه راه دارالرحمه- جنب دبیرستان اندیشه
تلفن: 07137393010
تلفن: 07137399097

 

مدیریت : دکتر محمدحسن جعفری حقیقی

ساعت کار : شبانه روزی

زمینه فعالیت : کلینیک های تخصصی شامل داخلی – قلب – گوارش – اطفال – جراحی عمومی – کلیه –
چشم پزشکی – زنان – پوست – گوش و حلق وبینی – اعصاب و روان – بینایی سنجی – دیالیز – آزمایشگاه –
سونوگرافی – داروخانه – فیزیوتراپی – مامایی – دندانپزشکی

 

درمانگاه امام رضا شیراز

درمانگاه امام رضا شیراز مدرن ترین درمانگاه شیراز است. نوبت دهی درمانگاه امام رضا شیراز به صورت حضوری انجام می شود. نوبت دهی اینترنتی درمانگاه امام رضا شیراز تا کنون فعال نشده است. در مقاله زیر شماره درمانگاه امام رضا شیراز به آدرس درمانگاه امام رضا شیراز گفته می شود. همچنین نحوه نوبت درمانگاه امام رضا شیراز را برایتان می گوییم. اگر به دنبال شماره درمانگاه امام رضا شیراز هستید تا بتوانید نوبت دهی تلفنی بیمارستان امام رضا را داشته باشید. خوب است بدانید که نوبت دهی تلفنی بیمارستان امام رضا انجام نمی شود.

حسابداری نوبت درمانگاه امام رضا شیراز:

حسابداری نوبت درمانگاه امام رضا شیراز به صورت آنلاین و یا تلفنی انجام می شود که شما عزیزان میتوانید به راحتی برای خود نوبت رزرو کنید.

کلینیک فوق تخصصی امام رضا استان فارس، شیراز:

کلینیک تخصصی امام رضا با اساتید و دکتران مجرب و آموزش دیده به درمانگاه اضافه شده است برای رفاه حال بیماران عزیز که زیرنظر دکترای متخصص هم باشند.

درمانگاه :

درمانگاه یا کلینیک (به انگلیسی: clinic) ساختمان یا بخشی در بیمارستان یا مرکز بهداشتی – درمانی که به درمان بیماران یا مراقبت پزشکی از بیماران سرپایی اختصاص دارد. معمولاً درمانگاه موسسه‌ای مستقل است که به درمان بیماران می‌پردازد ولی برخلاف بیمارستان بیماران را بستری نمی‌کند.

در ایران درمانگاه معمولاً می‌تواند دارای بخشهای پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشکی، داروخانه، مامایی، رادیولوژی، آزمایشگاه و … باشد. مجوز تأسیس و پروانه بهره‌برداری درمانگاه را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی مربوطه صادر می‌نماید. درمانگاه می‌تواند خصوصی، دولتی یا خیریه باشد. هر درمانگاهی بجز مؤسس باید برای هر شیفت فعال خود دارای مسئول فنی پزشک باشد. درمانگاه می‌تواند عمومی یا تخصصی (مانند درمانگاه پوست و مو یا درمانگاه دندانپزشکی) باشد.

برخلاف ساختمان پزشکان، درمانگاه مؤسسه واحدی است لذا می‌تواند با سازمانهای بیمه گر و ادارات قرارداد (جهت پذیرش بیماران) ببندد، سرنسخه و سربرگ داشته باشد و پذیرش و صندوق واحدی برای بخشهای مختلف داشته باشد.

 

[mappress mapid=”281″]

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *