درمانگاه, مراکز بهداشت

درمانگاه شبانه روزی یاسوج

درمانگاه شبانه روزی یاسوج

درمانگاه شبانه روزی یاسوج

با سلام خدمت دوستان به سایت شیرازیاب خوش آمدید. تا به حال شده به دنبال لیستی از درمانگاه شبانه روزی یاسوج باشید. ما در اینجا به خواست شما لیستی از درمانگاه ها به همراه آدرس و شماره تلفن آنها را آماده کردیم برای دسترسی راحت تر به شما عزیزان.

لیست درمانگاه های یاسوج | بانک مشاغل برتر

لیست درمانگاه ها در شهر کهکیلویه و بویراحمد یاسوج

درمانگاه دنا

کلینیک دندان پزشکی

کلینیک دندان پزشکی

کلینیک دندان پزشکی کلینیک آفتاب

درمانگاه زاگرس

درمانگاه سینا

درمانگاه شبانه روزی ایرانیان

درمانگاه شبانه روزی پارسیان

درمانگاه شبانه روزی مهر

درمانگاه صدرا

درمانگاه عمومی آریوبرزن

درمانگاه عمومی شبانه روزی مهرگان

کلینیک کلینیک دندان پزشکی دنا

درمانگاه مصطفی خمینی

درمانگاه تسکین

 

 

درمانگاه شبانه روزی مهر یاسوج

کهکیلویه و بویراحمد – یاسوج – بلوار چمران – سه جوب – درمانگاه شبانه روزی مهر

شماره های تماس

یاسوج:

یاسوج (به لری: یاسیچ) شهری است در جنوب غربی ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است. این شهر همچنین مرکز شهرستان بویراحمد است و در شمال شرقی استان واقع شده‌است.

یاسوج در کنار رودخانه بشار و در دامنه قلل دنا و تپه‌های متعدد در ارتفاع ۱۸۷۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. در ۲۲ تیرماه ۱۳۴۲ طبق تصویبنامه مجلس شورای ملی، سرزمین ایلات ششگانه کهگیلویه و بویراحمد (۱– بویراحمد ۲– طیبی ۳– بهمئی ۴– چرام ۵– دشمن زیاری ۶– بابویی) که تا آن زمان بخشی جزء استان فارس و بخشی جزء استان خوزستان بود از این دو استان جدا شد و به فرمانداری کل تبدیل گردید و متعاقب آن شهر یاسوج مرکز استان در سال ۱۳۴۴ شکل گرفت و سرانجام در خرداد سال ۱۳۵۵ با همان محدوده به استان تغییر یافت. در فصل زمستان برف زیادی در این شهر می‌بارد و اکثر نقاط و ارتفاعات اطراف آن برای مدتی طولانی پوشیده از برف باقی می‌ماند. جدیدا در یاسوج و در روستایی نزدیک آن به اسم مختار نفت سبک کشف شده‌است.در این مناطق گاز طبیعی فراونی نیز کشف شده‌است که این منطقه زیبایی گردشکری را داری پتانسیل بالا کرده‌است.

منبع: ویکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *