اماکن, غذا و خوراکی, کافه

دنج ترین کافه های شیراز

دنج ترین کافه ها در شیراز

دنج ترین کافه های شیراز

سلام به شما عزیزان و بزرگواران، امروز قصد داریم تا دنج ترین کافه های شیراز ، آدرس و شماره تلفن آن ها را با شما به اشتراک بگذاریم. همراه شیرازیاب باشید.

دنج ترین کافه های شیراز :

۱٫ کافه فردوسی از بهترین کافی شاپ های شیراز

کافه فردوسی یه مکان دنج و زیبا دقیقا در قلب شهر رویایی شیراز است. در این کافه میتونی انتظار غذاهای اصیل ایرانی رو داشته باشی. کافه ای فوق العاده آرام و دنج که منوی متنوعی از نوشیدنی ها رو داره. این کافه با دکوراسیون جذاب و معماری خاص تونسته پاتوق خیلی از کافه گرد ها باشه. راستی در این کافه میتونی به رایگان از اینترنت استفاده کنی!

آدرس: شیراز، خیابان فردوسی، پلاک ۱۹۴

۲٫ کافه هدایت جزو معروفترین کافی شاپ های شیراز

کافه هدایت در شیراز جزو اون کافی شاپ های معروفیه که طرفدارای زیادی هم داره. این کافه یه محیط  کوچیک با فضایی صمیمی داره. در منوی این کافه هم میتونی انواع غذاهای گیاهی و غذاهای ایرانی رو انتخاب کنی و سفارش بدی. این کافه چوبی زیبا هم مجهز به اینترنت رایگانه. یه جای دنج با محیطی دوستانه که میتونی یه عصر زیبا رو با دوستات در این کافه بگذرونی. گفته میشه کافه هدایت از بهترین کافی شاپ های شیراز است.

آدرس: شیراز، بیست متری سینما سعدی، خیابان هدایت، نبش کوچه چهارم

۳٫ کافی شاپ چیل از محبوب ترین کافه های شیراز

کافه چیل هم نزدیکی های کافه هدایت قرار داره. این کافه هم محبوبیت خاص خودش رو داره و یه کافه بزرگ با محیطی دوستانه است. تست کردن قهوه هاش توی یه فضای دلنشین جزو انتخاب های خوشمزه است! البته غذاهای لذیذی هم داره که میتونی برای سفارش از منوی متنوعش استفاده کنی.  کافه چیل به عنوان یکی از شیک ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز شناخته شده است.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: دنج ترین کافه های شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آدرس: شیراز، بیست متری سینما سعدی، خیابان هدایت

۴٫ کافی شاپ هتل ستارگان از برترین کافه ها در شیراز

کافی شاپ هتل ستارگان از اسمش هم مشخصه که یکی از مجموعه های هتل ستارگان است. این کافی شاپ یکی از زیباترین و مدرنترین کافی شاپ های شیراز است. این کافه پرسنل خوش برخورد و کاربلدی داره که خوراکی های خوش طعمی رو آماده میکنن. در این کافی شاپ بزرگ میتونی انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع کیکهای ایرانی و خارجی، بستی مخصوص و انواع غذاهای سبک و فست فودی رو نوش جان کنی.

آدرس: شیراز، تقاطع بلوار آزادی و خیابان ارم ، هتل بین المللی ستارگان

۵٫ کافه تولیپ از دنج ترین کافی شاپ های شیراز

کافی شاپ تولیپ یه کافه دنج و راحتیه که کافه گردها اونجا رو بهترین پاتوق برای سرو نوشیدنی های خوشمزه میدونن. پیشنهاد میشه که این کافه رو از دست ندی و حداقل یه بار برای سرو دسرها و نوشیدنی هاش به اونجا بری. کافه تولیپ هم یه کافه محبوب بین کافه گردها است.

آدرس: شیراز، خیابان خاکشناسی، نبش خیابان سروناز، جنب رستوران ایتالیایی بل پاسی

۶٫ کافه استریت لانژ خوش طعم ترین کافه در شیراز

از کافه های معروف شیراز میشه کافه استریت لانژ رو  انتخاب کرد که واقعا چیدمان فوق العاده چشمگیری داره و خوردن قهوه با یه کیک کاپ توی این فضای زیبا دلچسب تر میشه. این کافی شاپ دوست داشتنی به خاطر صبحانه های خوشمزه ای که داره، اسمش رو تقریبا همه کافه گردها شنیدن! کافه استریت لانژ یکی از لوکس ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز است.

آدرس: شیراز، معالی آباد، پزشکان، مجتمع الماس شهر

۷٫ کافه این لوکس ترین کافی شاپ در شیراز

کافه این یه مکانی فوق العاده با سبک دکوراسیون خاص و متفاوته. در منوی این کافه شیک و مدرن میتونی قهوه های خوش طعم، اسنک و کلی خوردنی های وسوسه کننده رو ببینی. جالبه بدونی که یه تراس خیلی قشنگی هم برای استراحت داره. اگه دنبال جایی برای خلوت کردن میگردی، اینجا میتونه برات مناسب ترین گزینه باشه!

آدرس: شیراز، خیابان معالی آباد، نبش خیابان بهاران، مجتمع تجاری آرین

۸٫ کافه باران یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز

اونایی که حداقل یه بار مهمون کافه باران بودن از دکور خیلی زیبای اونجا تعریف میکنن. به نظر میرسه این کافه علاوه بر فضای خیلی صمیمی و دوستانه ای که داره، محیطی دلنشین هم داره. راستی در کافه باران برنامه های جذابی هم اجرا میشه که با دیدنش لبخند روی لبهات میشینه. کافه باران هم یکی از پاتوق های همیشگی کافه گردها و از بهترین کافی شاپ های شیراز است.

 آدرس: شیراز، خیابان سمیه ، خیابان حدادی

۹٫ کافه یوگا مدرن ترین و شیک ترین کافه در شیراز

اگه تو شیراز دنبال یه کافه شیک و مدرن میگردی، ” کافه یوگا ” رو بهت پیشنهاد میکنم. اینجا میتونی یه فنجان قهوه رو در محیطی آروم و زیبا نوش جان کنی. طراحی داخلی این کافه فوق العاده خاص و دیدنیه. در کل اگه به دنبال آرامش در یه کافه میگردی، کافه یوگا بهترین مکان برای سرو نوشیدنی های متنوع با طعم آرامش است! پرسنل کافه یوگا همگی خوش برخورد هستن و با صمیمیتی که در برخورد با مشتری ها دارن، حس دوستانه رو به فضا منتقل میکنن. کافه یوگا هم از برترین کافه ها در شیراز است.

آدرس: شیراز، میدان احسان، روبروی پمپ بنزین فرهنگ شهر، مجتمع مسکونی دراک، بلوک ارکید

۱۰٫ کافه بهمن یکی از کافه های زیبا و هنری در شیراز

کافه بهمن یه کافه با طراحی متفاوت و دکوراسیون هنریه که بهترین جا برای هنر دوستاست. وقتی وارد
این کافه میشی، چیدمان جالب و زیبایی که داره حتما نظرت رو به خودش جلب میکنه. دیوارهای این کافه
از انواع پاکت سیگار و تکه چوب ها پر شده. روی این تکه چوب ها هم پر از نوشته های یادگاریه!! اینجا هم
یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز است و میتونی دوستات رو به خوردن یه قهوه داغ در این کافه دعوت کنی و از کنار هم بودن لذت ببرین.

آدرس: شیراز،خیابان عفیف آباد، مجتمع تجاری حافظ، پلاک۵۷

کافه فروغ

پس از گردش در باغ شگفت‌انگیز جهان نما، می‌توانید خستگی‌تان را در کافه فروغ شیراز به در کنید.
این کافه شیراز درست روبه‌روی باغ جهان نما قرار دارد. در این کافه، انواع عرقیجات، دمنوش‌های گیاهی
و غذاها، مانند استیک و اسنک، سرو می‌شود. در این کافه، مراسم شعرخوانی هم برگزار می‌شود.
قیمت غذاها و نوشیدنی‌های کافه فروغ مقرون به صرفه است. کافه فروغ اینترنت رایگان دارد و ساعت
کار آن، از ساعت 8 صبح تا 12 شب است.
آدرس: شیراز، چهارراه حافظیه، روبه‌روی باغ جهان نما
تلفن تماس: 0712278585

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *